Ai uitat parola?


  • BEl367

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
ok... In urma unei spalari exterioare a masinii, am ramas cu ea acolo.
A mea Ampera draga si scumpa nu mai vede sau stie in ce pozitie sunt vitezele...
IMS (internal mode switch) pare a fi defect interrupt nu stiu exact. Ce am aflat ulterior in urma testelor facute a fost ca timp de 7 secunde masina nu mai stia in ce viteza sau in ce treapta este cutia.
Ce s-a intamplat?
Deci, cum am spus am lasat masina la spalat, pornita, dar cheia la mine. Spalatoria avand o terasa afara eu si sotia am stat la un café pe terasa. Am comunicat clar baietilor de la spalatorie sa nu cumva sa incerce sa miste sau sa faca ceva cu ea pana nu ma cheama pe mine sa o mut mai in fata la sters.
Dupa spalatura sunt chemat sa o mut mai in fata, doar ca surpriza mea a fost ca nu se mai misca. Patratelul Acela verde de la schimbatorul de pe ecranul din bord a disparut! La fel si lumina de led care indica pozitia schimbatorului din stanga schimbatorului, iar in bord au aparut 2 mesaje. Service parking assist si service StabiliTrack.
Concluziile noastre, a mea nu prea conteaza, dar am avut un super electrician auto care stia ce face si are habar de masina asta, este ca ea a fost impinsa sau pusa pe liber si impinsa sau naiba stie ce. ea neavand cheia in preajma cred ca a dat internal mode switch-ul peste cap.
Atasez imagini cu erorile.
In principiu ar trebui sa scimb IMS-ul sau sa desfac cutia de viteza sa vad daca nu cumva e miscat din loc in urma unei fortari. Poate s-a defectat chiar piesa! IMS-ul. Oricum e ciudat.
Acuma..., a desfacut cineva o cutie de viteze de ampera? Nu pare o lucrare complicata, dar as dori sa stiu merita sa o duc la un service specializat? Avem service de incredere in Romania? Cum sunt cei de la Radacini? A fost cineva acolo? Stiu ca la un service nespecializat, nu cred ca le trece mecanicilor auto traditionali ca atunci cand lucrezi la masina asta trebuie sa scoti siguranta principala a masinii de la bateriile mari.
Cam risti sa cazi lat daca pui mana unde nu trebuie daca nu stii ce faci.
Aveti cumva vreun sfat, pentru un Om cu un Ampera stricat? na ca de necaz mai ies si rime.
Va multumesc o duminica placuta tuturor Amperistilor!


MODEL: Opel Ampera
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
hmm...nu o fi curs ceva pe langa schimbator?

La Radacini gasesti un Tehnician HV specializat pe Ampera: Ion Sandu. Am corespondat acum ceva timp pe email cu el.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nasol moment, de aia este bine sa fi cu ochii pe ei cand spala masina mai ales cand ai una care reactioneaza si la un stranut...
in alta ordine de idei, apeleaza la domnul pe care ti l-a recomandat colegul nostru si daca nu iti iei inima in dinti. faci matanii si iti pui 5 perechi de manusi de cauciuc si te apuci tu de mesterit Smile
  • BEl367

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult 4Est, am vb cu cei de la Radacini cred ca chiar cu domnul respectiv, am cerut un deviz ptr schimbare IMS, inca astept raspuns, pana la ora aceasta nik. Am gasit piesa originala costa 1000 ron, doar ca dureaza 7 zile lucratoare pana vine. Am gasit de fapt tot. Toata treaba ma costa daca o fac acasa undeva la 1500 RON. Nu este o operatiune complicata switch-ul dupa schema iese usor, si are si acces incat nu trebuie demontata fata sau altele... doar capacul de la cutia de viteza.
Milkyboy, da, imi iau inima-n dinti, fac si mataniile daca zici ca ajuta, manusi nu are rost daca scot siguranta centrala. In principiu nu e greu daca te documentezi putin, oricum multumesc. Smile
Am sa ma arunc sa o fac in regim propriu, si revin cu detalii. Nu ma pot satura de masina asta , ma kc pe mine ce-mi place.
Credeti-ma am avut masini foarte bune, am mai iubit o Honda EG6 in tinerete si o Mazda 6 MPS care a fost Marea dragoste... Pana la Ampera!
Sper sa revin cat mai curand pe sosea cu ea. Daca doreste cineva, pot sa revin cu detalii despre cum a decurs procesul de reparare.
Multumesc pentru sfaturi o zi cat mai placuta tuturor!
P.S. Important! am fost la spalatorie si am verificat camerele, nu s-a atins nimeni de masina. Probabil atunci a dat ghinionul peste mine. Shocked


Ultima modificare facuta de BEl367 la Lun 13 Mai, 2019 3:07 pm, modificat de 2 ori in total
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
fa poze, si o arhiva cu documentatia folosita, poate ajuta pe cineva

eu zic sa o faci singur. daca stii sa te documentezi, stii si sa faci operatia, numai sa nu-ti trebuiasca ceva scule mai speciale
  • BEl367

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit cam tarziu, am fost foarte prins...
Piesele au sosit intr-o saptamana juma, le comandasem luni iar a doua sapt. miercuri au sosit. Nu sunt piese aftermarket ptr masina asta cam orice se comanda sunt piese originale.
Operatiunea a durat aprox. 1 ora, nu a fost deloc dificila, accesul fiind usor, nu am avut nevoie de dezansamlari suplimentare. Imi pare rau ca nu am mai facut poze cu operatiunea in sine, dar am facut dupa la garnituri, piesa si ulei-ul pe care l-am folosit.
Probabil senzorul (am sa pun imagini ) era crapat sau facea figuri dinainte, ceea ce cred ca a speriat propietarul si a pus-o la vanzare.
Masina avea 38.000 km la achizitie. Din Olanda bineinteles. Smile
Senzorul cu garniturile au fost 1300 RON, pe ulei nu mai tin minte cat am dat dar am folosit 8,5 L, manopera cu mecanicul din satul meu a fost 100 RON, iar diagnosticarea alta 100 RON.
In concluzie sunt din nou fericit, mai ales sotia mea ( adora sa o conduca si nu este singura... Razz ) masina se comporta miunat si nu am de ce sa ma plang...
Aaaah! ba da! Timpul de la prima treapta la stergatoare (cand picura si nu ploua) este semnificativ mare, aprox 15 sec. mi se pare cam mult, ar fi fost mai ok sa stearga odata la 5 sec. Dar ce sa spun, asta ar putea fi un moft.
Cat despre cei de la Radacini Bucuresti unde am sunat si am cerut sa mi se faca un deviz cu lucrarea si mi sa promis ca voi primi un raspuns, acesta nu a venit nici in ziua de azi, deci nu pot face comparatia cat m-ar fi costat sa o repar la ei.
Cert este faptul ca ar fi trebuit sa o transport pe o platforma si 350 km ar fi fost ceva banuti in plus la reparatie.
Mai multe nu am sa va comunic decat bucurati-va de masina posesori de Ampere!
Daca va mai pot ajuta cu ceva, va raspund cu mare drag, sa descoperim masina impreuna pana la ultimul surub!
O seara faina tuturor. acu, pun poze
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Intervalul de ștergere reglabil
Maneta ștergătoarelor în poziția INT.
Rotiți butonul rotativ de reglare pentru setarea intervalului de ștergere dorit:
interval scurt = răsuciți în sus butonul
rotativ interval lung = răsuciți în sus butonul în jos
  • BEl367

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ok.. cred ca am inteles.
...
rotativ interval lung = rasucesc buton in jos
Multumesc 4EST.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata