Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, dupã ce am schimbat cam tot ce era de schimbat la suspensie și direcție am parte de un scârțâit de cauciuc pe fier (așa suspectez eu) când iau denivelãrile pentru reducerea vitezei mai în plin. Este posibil sã fie de la bucșele de la bara stabilizatoare? Întreb deoarece când am schimbat bielete antiruliu când mișcam de barã scârțâia acolo dar nu am dat importanțã. Și încã o întrebare, dacã ar fi sã le schimb ce diametru ar trebui sã aibe bucșele deoarece am vãzut cã la mașina aleasã pe un site de piese online (Z17dth) îmi aratã mai multe diametre ale bucșelor.


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sigur sunt bucsile la bara stabilizatoare. schimba-le ca este cunoscuta problema...
cat despre diametru mergi cu seria de caroserie la magazin si iti aduce dupa serie ca sunt mai multe variante si diametre...
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie pusã cumva vaselinã între bucșã și barã?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu se pune nimic: doar bucsa de cauciuc.
Skip ads

  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dar totuși nu știe nimeni ce diametru au bucșele de la bara stabilizatoare la 1.7 dth? Vreau sã le iau de la magazin online cã nu am magazin mai aproape de 20 de km și sã știu ce iau.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni daca tu ai sasiu normal, pachet de drumuri grele sau sasiu coborat cu suspensie sport la masina ta. Cauta pe internet dupa VIN sa vezi ce dotari are masina, apoi o sa poti alege varianta corecta din oferta magazinului online de piese.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sau iei un subler, masori grosimea barei de torsiune pe o portiune dreapta, cat mai aproape de una dintre bucse ... si ocazia aceasta, vezi si ce fel de bucse ai, dintr-o bucata sau doua.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
marka a scris:Trebuie pusã cumva vaselinã între bucșã și barã?

Este absolut interzis sa se foloseasca vaselina,uleiuri si alte alifii la montarea bucselor de cauciuc,pe suprafetele de lucru se da doar cu praf de grafit,se gaseste in atelierele care fac si calitate,iar producatorii respectati pe acele suprafete au lipit plasa de fibra de sticla imbibata in grafit doar ala asigura ungerea ani buni.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am înțeles de pe forum cã dacã am de exemplu bara de 22 se ia bucșa de 20? Este adevãrat? Mașina este astra h 1.7 cdti dth break sașiu normal suspensie normalã.
Aveam un șubler dar s-a decalibrat și nu mai mãsoarã corect și momentan nu am de unde sã iau.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Arunca un ochi si vezi daca ai din 2 bucati ori una singura , ambele apar de 22 mm pe opel oem.Ce model ai , de alea pui.

''Ceea ce spun baietii este total gresit'' , poti sa dai si niste nume , te rog frumos?


Ultima modificare facuta de black_soulwhite la Mar 02 Feb, 2021 1:24 pm
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bucsa se ia dupa grosimea masurata sau gasita in documentatie pe aceeasi cota de 22 la 22 de 20 la 20 ,altfel o sa strangeti de bucsa de-o gasesc dracii asta daca va intra colierul pe ea,ceea ce spun baietii este total gresit de aia exista cote diferite altfel se faceau aceleasi bucse pentru toate dimensiunile barei de torsiune.Este foarte important montajul acestor bucsi altfel va alegeti cu niste scartaieli enervante ori batai daca sunt prea largi si e cam incomod de lucrat la ele.Am gasit cazuri in care in zona in care a lucrat bucsa pe bara s-a uzat suprafata de metal si aproape ca ajungea intre dimensiuni grosimea,atunci se poate face combinatia cu bucsa cu cota mai mica dar asta foarte rar si trebuie masurat cu grija.
Ca informatie praful de grafit sau pulbere cum le zice fiecare, se gaseste pe toate drumurile si are pretul intre 8 lei si 35 depinde de cantitate si producator,se pune pe suprafata se preseaza bine se repeta operatiune pana cand se formeaza un strat compact abia dupa aia se monteaza bucsa si va functiona ani buni,daca la demontare s-a folosit degripant sau alti solventi ori substante grase se degreseaza inainte totul perfect.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc pentru rãspunsuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR