Ai uitat parola?


  • vipvalentin_braila

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor , sunt brailean nou pe forum , desi il urmaresc de multa vreme ! Mi-am cumparat de curand o masina Astra H GTC 2.0 turbo si pe tester nu a dat nici o eroare (diagnoza la service opel bucuresti) . Toate bune si frumoase dar cand am iesit din Bucuresti sa ma duc pe A2 spre Braila am incurcat vitezele (in loc de a 3 am bagat a 1-a) si la scurt timp mi-a aparut Check Engine in bord si martorul Nivel Ulei. Am mers in continuare pana la Braila si am constatat ca pe autostrada in treapta a 6 nu urca mai mult de 3000 ture. La Braila m-am dus la service direct si cand a ridicat capacul la motor a descoperit bujiile aproape topite si cu ulei in ele , iar motorul mergea sacadat la ralanti . Pe stoc avea doar 3 bujii de 1.8 , le a pus pe alea +1 a mea si a curatat de ulei , apoi masina nu mai sacada la ralanti ! Am completat si ulei , dar apare din nou martorul Check Engine si scoate si putin fum cand turez mai tare

Nedmeririle mele:
-Fumul poate sa fie de la bujii?(sau mai grav , si cat de grav?)
-Faptul ca nu trece de 3000 ture in a 6-a tot de la bujii?( sau electrovalva turbo?)


MODEL: Astra 2007

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata