Ai uitat parola?


  • conyteo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z1.7DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor ! Incerc prin acest topic sa trag un semnal de alarma referitor la curatarea periodica a sistemului de racire motor si sa ma lamuresc ce fel de depunere era cea care mi-a infundat termoflotul.
Zilele trecute am avut neplacuta surpriza ca sa-mi cedeze Termoflotul si sa-mi intre ulei in sistemul de racire . Vasul de expansiune era plin de amestecul antigel-ulei si o cantitate mare a fost aruncata pe motor pe la supapa vasului .
Totul s-a petrecut cam pe la 2500-3000 de ture (100 hm/h) .
Motorul are exact 245000 km fara sa se fi schimbat termoflotul pana acum . (eu o am de la 40000 km).
Asadar am demontat Termoflotul si cum era de asteptat cele doua circuite de racire si de ulei comunicau intre ele deci era spart .
Totusi am o mare dilema deoarece la demontarea celui vechi am constatat ca circuitul de antigel era complet blocat pe una dintre tevi de o depunere ce semana foarte bine cu o vaselina intarita . Atasez si doua imagini ca sa se inteleaga mai bine situatia. Intrebarea este de unde acea substanta in sistemul de racire ? Trebuie sa specific ca nu am curatat sistemul de racire niciodata dar am avut mereu antigelul curat si la parametri normali in sistem .
O alta intrebare este : trebuie curatat constant sistemul de racire cu substante specifice ?

E posibil sa mai existe si alte ''dopuri'' din acesta substanta si prin alte locuri in motor ?





MODEL: Astra H 2005
MOTOR: 1.7 DTL
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Hmm... Interesanta pățania ta, n-am avut treaba cu asa ceva niciodata si sper sa nici nu am, insa imi da putin de gandit. Ma gandesc c-a ajuns ulei acolo ca altceva nu are ce sa fie, zic si eu... Smile

Zic ca-mi da de gandit caci detin un Opel Zafira B si recent am facut 240.000 km si mi-ar parea rau o asemenea "surpriza" desi nu se vad semne c-ar fi o problema la sistemul de racire.
  • conyteo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z1.7DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da , la mine lucrurile s-au complicat mult intrucat dupa ''patania'' asta a mea mi-a aparut un zgomot ca o bataie de piston dar o sa dezvolt subiectul in alt topic . Aici doresc sa trag un semnal de alarma in legatura cu curatarea periodica a acestui sistem de racire .

Cine stie de cand aveam dopul ala format acolo, asadar circulam cu un termoflot blocat (anulat) .

Aaaa ... si era sa uit , aveam o depunere masiva inclusiv in furtul care face legatura cu teava termoflotului . L-am dat jos si l-am curatat in interior mai intati cu surubelnita si apoi cu o carpa subtire si lunga pe care am trecut-o prin el .
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil este solutie de limitat pierderile de antigel , de la radiator , care bineinteles se depune undeva , nu este vorba de intretinere.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata