Ai uitat parola?


  • simona ionescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema ciudata cu Opel Astra 1.6 DTH. Uneori nu intra in viteza. Calc ambreajul si degeaba, schimbatorul de viteze nu se misca. S-a intamplat mai des cand incerc sa bag viteza 1 sau 2....la celelalte este parca mai bine( atunci cand nu e blocat de tot schimbatorul). Ideea este ca nu e o problema constanta, masina se comporta normal ,pana o data, cand apas ambreajul si nu se intampla nimic, parca as incerca sa bag in viteza cu ambreajul sus. Cand se intampla asta, plec de pe loc cu ea bagata in viteza si apoi pornesc motorul, dar asta nu e o solutie ....mai ales intr-o intersectie aglomerata cand sunt claxonata din toate partile .
Am facut programare pentru service dar as vrea si cateva sfaturi inainte ca sa stiu ce sa vorbesc cu cei de acolo.
Mentionez ca a fost rechemata in service la inceputul anului pt probleme la sist de franare si ambreiaj si a fost scgimbat discul de presiune, deci parca e cam devreme sa inceapa iar problemele.
Multumesc pentru sfaturi si scuzati-mi limbajul de soferita atehnica


MODEL: Astra 2016
MOTOR: 1.6 DTH 136 CP
  • Batman

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca a inceput sa faca dupa ce ai fost cu ea in service la rechemare, posibil sa fie vina celor care au facut lucrarea, pt ca s-a umblat la ambreiaj.

Asigura-te ca atunci cand calci pedala de ambreiaj, o calci pana in fund si nu se agata in covorase sau altceva.
  • daveraux

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca esti pe loc incearca sa calci si frana inainte sa bagi in viteza.
  • simona ionescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
am verificat, nu se agata pedala in nimic si cand apas pe frana nu este nici o diferenta. Am verificat si nivelul lichidului, este maxim
Rectific primul mesaj, la rechemarea in service a fost schimbat rulmentul de presiune,( pedala de ambreiaj ramanea la podea si pierdea lichid) Dupa rechemare am facut doar vreo 2000 km, masina are cu totul 47000 km, de aici si mirarea mea ca au aparut iar probleme
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Te-a intrebat cineva mai sus daca se manifesta identic si inainte de a merge la rechemare in service. Daca nu avea asemenea simptome fugi peste ei in service si reclama asta. Cauze pot fi mai multe, reglaj timonerie, pinioane cutie, disc ambreiaj s.a..
  • simona ionescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, revin cu niste intrebari. Masina (astra k 1.6, 136 cp) '' a crapat'' de tot, adica nu a mai intrat deloc in viteza, am dus-o pe platforma in service. Se pare ca este kit ul de ambreiaj, volanta si rulmentul de presiune( schimbat cu 2000 km inainte) . M-am uitat la piesele de la Valeo si Sachs. intrebarile ...sunt bune? adica sa reziste mai mult de 2-3 luni? sau daca exista si mai ieftine? Sau daca-mi puteti da o idee salvatoare caci nu-mi permit sa schimb ambreiajul la fiecare 3 luni. Multumesc
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,651
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ai dus-o la acelasi service?
Daca da, mare greseala.
Ei te asteptau....
  • simona ionescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Nu, nu la acelasi service pentru ca am fost mereu nemultumita de cei de acolo, desi e service mare, reprezentanta. Acum am ajuns la un service mai mic, ''de cartier''.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,651
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Sa-ti predea/arate piesele uzate si sa-ti spuna daca uzura lor corespunde unui rulaj de 47k km.
Sa iti spuna si daca la interventia anterioara ceva nu a fost montat corect.
In familie sau printre prieteni nu ai pe nimeni care sa aiba cunostinte/experienta in mecanica auto?
La noi, in Ro, trebuie stat langa mecanic .... pentru a te asigura ca nu esti pacalit/furat!
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca masina a fost rechemata in service pt rulmentul de presiune, inseamna ca masina era in garantie. Orice piesa schimbata in service in perioada garantiei beneficiaza de garantie atat la piesa cat si la manopera. Daca masina mai este inca in garantie, trebuie dusa neaparat la un service autorizat Opel. Intrebarea este: masina mai este si acum in garantie? Daca da, mergi la un service Opel, de preferat la alt srrvice decat cel care ti-a schimbat piesele prima data - si vor constata ei neconformitatea pieselor sau a manoperei. Daca masina nu mai este in garantie, mergi la serviceul care ti-a inlocuit piesele prima data si reclama garantia pt piese si manopera. Te intreb din nou daca masina se manifesta identic inainte de rechemarea in service?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata