Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • BRANCAZ

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Vreau ºi eu niºte precizãri,recomandãri,de la "veteranii" forumului.
Se schimbã lanþul la 130.000 km sau se aºteaptã "simptome"?
Se schimbã filtrul de benzinã ºi cam la câte mii km?
Se schimbã uleiul la cutia viteze ºi la câte mii km?
Am ajuns la cca 110000 km ºi n-am schimbat decât bujiile.Nu am probleme cu pierderi de ulei la motor sau cutie.N-am observat consum ulei motor.Îl schimb anual cu GM 5W.
Cã tot sunt aici a schimbat cineva compresorul de climã ºi ce a gãsit mai ieftin de nou ºi acceptabil?Poate o sã deschid altã datã un topic separat...De la o buºiturã s-au schimbat ventilatorul ºi radiatorul.De atunci "kaput"!S-a tot ars siguranþa termicã de la ambreiaj climã.Mecanicii ziceau sã schimb compresorul dar eu nu cred cã ãla e de vinã.Posibil sã fie ceva traseu înfundat.
Acu' dupã ani de zile sigur compresorul se poate sã nu mai fie ok.


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cam ar trebui sã schimbi distribuția 120.000- 130.000.Uleiul din cutie se schimbã cam la 100.000 .La benzinã filtru se schimbã cam la 20.000 km.
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Distributia se verifica, daca nu este intins lantul iar patinele si intinzatorul sunt in stare buna nu ai de ce sa piscalesti pe acolo.
  • BRANCAZ

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mersi de rãspunsuri.Aºa zic mulþi sã nu schimbi lanþul decât când e cazul.Aceiaºi poveste cu uleiul cutiei,se zice sã-l laºi în pace...
Surprinzãtor cu filtrul de benzinã schimbat la 20k.Eu am 100k ºi n-am schimbat.Culmea cã ºi mecanicii de i-am întrebat ziceau cã nu au schimbat filtre.ªi asta la mai multe maºini benzinare...
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Uleiul de cutie își pierde din proprietãți cã și cel de motor se schimbã . Ce-a ce privește lanțul de distribuție se schimbã cã și cureaua cam la 120.000km așa spune manualul de întreținere .De se rupe lanțul o sa te coste mai mult. Îți spun din esperienza Dar fiecare face cum crede
  • BRANCAZ

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Preferabil kitul origine?E foarte scump comparativ cu aftermarketurile...Manopera la operaþia asta cât duce?500-700 de lei?
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
BRANCAZ a scris:Vreau ºi eu niºte precizãri,recomandãri,de la "veteranii" forumului.
Se schimbã lanþul la 130.000 km sau se aºteaptã "simptome"?
Se schimbã filtrul de benzinã ºi cam la câte mii km?
Se schimbã uleiul la cutia viteze ºi la câte mii km?
Am ajuns la cca 110000 km ºi n-am schimbat decât bujiile.Nu am probleme cu pierderi de ulei la motor sau cutie.N-am observat consum ulei motor.Îl schimb anual cu GM 5W.
Cã tot sunt aici a schimbat cineva compresorul de climã ºi ce a gãsit mai ieftin de nou ºi acceptabil?Poate o sã deschid altã datã un topic separat...De la o buºiturã s-au schimbat ventilatorul ºi radiatorul.De atunci "kaput"!S-a tot ars siguranþa termicã de la ambreiaj climã.Mecanicii ziceau sã schimb compresorul dar eu nu cred cã ãla e de vinã.Posibil sã fie ceva traseu înfundat.
Acu' dupã ani de zile sigur compresorul se poate sã nu mai fie ok.


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z14XEP


Am avut Astra H 1.4 break de la 110 000 km pana la 180 000 km.
Nu am schimbat distributia niciodata. Daca lantul nu scoate zgomote ciudate lasa-l asa. Este mai riscant sa il schimbi la un mecanic care nu stie ce face.
Nu stiu daca masina are filtru de benzina sau are doar o sita la pompa din rezervor. La reviziile normale nu am schimbat nici un filtru de benzina.
Uleiul la cutia de viteze l-am schimbat pe la vreo 130 000 de km si am avut senzatia ca dupa schimbare treptele se schimbau ceva mai usor.
Despre AC as zice sa verifici intai daca ai freon in instalatie si daca nu este vreo pierdere.
Apoi ambreiaj si apoi compresor.

Daca vrei un ulei mai bun poti sa folosesti Mobil 1 0w40.
Tine motorul foarte curat la interior.
  • BRANCAZ

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mersi de precizãri.Urmare a buºiturii s-a ars siguranþa termicã bobinã ambreiaj.Când s-a schimbat radiatorul climã a fost verificatã instalaþia ºi s-a umplut cu freon.S-a schimbat siguranþa termicã.Dupã 100 km s-a dus siguranþa termicã de la bobina ambreiaj.N,am mai umblat cã mã zãpãciserã mecanicii cã e compresorul de vinã!Da ãla miºca ºi cu degetul...Senzaþia mea e cã a fost traseul strangulat/înfundat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR