Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • VGafta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut,
In mers s a auzit o bubuitura si masina nu mai voia sa plece. Cand am deschis capota am vazut furtunul fin poza cu sistemul de prindere explodat. A mai patit cineva? Un mecanic a zis ca poate fi dusa turbina si ca de aia a bagat presiune prea mare pe furtunul ala:)

Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu cel putin sant in ceata dupa ce am citit descrierea simtomelor. Deci daca sa zicem ca racordul acela a cedat din cauza uzari sau a conectari gresite anterior, motorul ar fi trebuit sa functioneze, fara vlaga e drept, dar dumneata spui ca masina nu mai pleaca.O presiune prea mare furnizata de turbina este posibil, dar era detectata de senzor si nu spuneti daca sa aprins in bord vreun martor.O diagnoza urmata de o verificare amanuntita ,acesta este sfatul meu.
PS. asteapta si parerile altor colegi mai experimentati si posteaza tipul motorului, an fabricatie etc, pentru o mai buna lamurire.
O zi buna
  • VGafta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
1,6 , 136 cp. Masina e din 2016
  • VGafta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2019

  • Mesaj Privat
1,6 , 136 cp. Masina e din 2016
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e bine sa faca un test de compresie,pentru a "vedea" rezultatele presiunii necontrolate care a ajuns in motor.Daca e ok testul,se poate continua cu test de diagnoza,etc...!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ce turatie avea motorul cand s-a intamplat situatia ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca e sa ne luam dupa efecte,sigur avea turatie mare...! Un turbocompresor isi simte eficienta de la 2000rot/min,deci depinde cat a apasat pedala de acceleratie! Trebuie facute toate verificarile posibile,pana la desfacere de motor...,sa speram ca va scapa ieftin!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
De-aia am intrebat, caci ca sa sara afara presiunea trebuie sa fi fost MARE !
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
... Sau furtun fixat necorespunzator în urma unei intervenții în zona respectiva.
La ce mecanici avem, nu m-aș mira.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ceva este neclar!
Dacã motorul funcționa normal, fãrã vreo eroare de care nu sa ținut seama, atunci când sa detectat o presiune prea mare, intra în limp mode. Bãnui cã avea ceva probleme pe la turbina (geometrie blocatã),sa dat în ea și na belea.
Posibil sã mã înșel.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da in conditii relativ normale,intra in limp mode,dar in aceasta speta se pune problema timpului de reactie a sistemului,sau inertia acestuia...,unde secunda inseamna foarte mult!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu spune nici ce masina este, doar tipul de motor. Parca la insignia a fost o problema legata de furtunul de intercooler daca imi aduc aminte dar parca era pe motoarele de 2.0 TDI. Poate revine colegul cu lamuriri si detalii ca ne-a cam lasat in ceata sa dezbatem si nu mai spune nimic...
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Functie de gradul de interes e si reactia...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR