Ai uitat parola?


  • COJOCARUADRIAN

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa A12XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Am achizitonat un opel corsa 2010 1.2 - A12XER - benzina la care am constatat ca ventilatorul era blocat/intepenit si rezistorul de pe panoul ventilatorului nu avea continuitate (bobina verde avea 0.8 ohmi iar cealalta piesa presupun ca era vreo siguranta termica era intrerupta)
Masina avea in bord martorul de masina cu cheie aprins (in poza)

I-am cumparat ventilator nou, am inprovizat rezistorul intrerupt cu o siguranta buna de 10 A, la 184 grade celsius ca sa vad daca merge ventilatorul

Ventilatorul functioneaza de la pornirea motorului cred ca la viteza maxima, martorul de masina cu cheie tot apare in bord , la diagnoza apare in continuare Eroare P0481-00 Cooling Fan Relay 2 Control Circuit si cat ii dau stergere eroare dispare pentru o secunda martorul de masina cu cheie, se aude ca si cum ventilatorul da sa se opreasca dupa care revine eroarea imediat si ventilatorul merge iar la maxim.

Am comandat si rezistorul nou.... dar am vazut pe net ca pe el scrie 30k .....Aveti idee care este problema? (sper sa nu fie ECU defect) o sa mearga cu noul rezistor sau trebuia ca eroare sa dispara daca iam inchis circuitul ? Acum nu stiu care este rezistenta reala a celui original, ma gandesc ca calculatorul masinii masoara si daca nu e in parametrii afisaza eroarea in continuare ?


aceasta din poza este resistorul care eu lam inlocuit cu o sarma doar sa testez daca dispare eroarea

cine poate sa ma ajute las si un nr. de tel. 0746280482



MODEL: Corsa 2010
MOTOR: A12XER
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xep din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu este normal ca ventilatorul sa functioneze chiar de la pornirea motorului.De aceea s-a si ars rezistenta pentru treapta a acestuia.Urmariti cu op-com in valori reale temperatuara motorului si momentul cand cupleaza ventilatorul.Aceasta ar trebui sa fie la 95 de grade.
  • COJOCARUADRIAN

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa A12XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am descoperit că aveam o siguranță arsa, dar problema este că acum ventilatorul cuplează doar când cuplez AC , acum nu mai am martorul in bord

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata