Ai uitat parola?


  • A2346

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare colegi,
Am o nelamurire legata de pornirea corecta a masinii echipata cu sistemul Start/Stop.
La o masina cu cheie clasica stiti ca prima data se roteste cheia 2/3 din cursa ei dupa care se asteapta cateva secunde pentru a pregati taote cele. In acest timp masina afiseaza in bord tot ce face ( bujii, pompe etc.)
La start/stop cum ma urc in masina si apas Start cu ambreiajul calcat, motorul porneste instant. Toate celelalte verificari fiind facute ulterior lucru care nu mi se pare ok.
Are momente cand nu porneste imediat si asteapta singura cateva secunde dar stau si ma gandesc ca poate nu este corecta aceasta pornire.
Voi cum procedati?
Ar trebui apasat Start prima data fara ambreiaj si abia dupa cu ambreiajul calcat?
Ma gandesc ca iarna clar nu este ok aceasta pornire. Electromotorul pleaca instat, motorul initial nu are timp sa isi pregateasca nimic.
Am mari semne de intrebare legate de acest lucru - mai ales ca motorul este diesel.
Va rog sa ma ajutati cu orice informatie cunoasteti.
Multumesc anticipat si sa ne auzim cu bine.



MODEL: Astra 2016
MOTOR: B16DTH
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Sistemul start/stop este altceva....tu vorbesti despre sistemul keyless entry&go....pornirea cu acest sistem este simplu : apesi pedala de ambreiaj si butonul start concomitent, masina porneste si in acelasi timp isi face check engine&CB...la pasarea butonului start fara a actiona pedala de ambreiaj se initiaza modul "accesorii" si atat...am avut dilema asta si eu la inceput ...nu exista probleme, asa a fost conceput sistemul ( la mine a pornit intotdeauna imediat, nu a avut intarzieri de secunde cum zici tu ..dar nu inteleg, totusi, cum adica asteapta cateva secunde ? demarorul functioneaza in tot acest timp?)
  • A2346

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ai dreptate, este vorba despre keyless entry&go.
Cand am spus ca "Asteapta cateva secunde" m-am referit la faptul ca mi se pare ca are momente cand motorul porneste imediat dupa ce apas start, dar sunt si momente cand dupa ce apas start mai dureaza sa zic o secunda maxim ( timp in care isi face verificarile) dupa care porneste motorul. Cand nu porneste imediat e ca si cum as porni o masina cu cheie normala si as astepta eu sa se stinga becurile din bord dupa care as invarti cheia complet pentru a porni motorul.
Nu am apucat inca sa vad cum se comporta iarna, motiv pentru care sunt curios de acest sistem fiind si prima masina de genul. Ma gandesc poate are si un senzor de temp si in functie de aceasta, sa astepte singura incalzirea bujiilor cand este cazul? Nu cunosc sincer
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Timpul de reactie la pornire ( "instantaneu" pana la aprox.1 sec.) este in functie de temperatura exterioara/ calitatea combustibilului/ timpul de stationare (ex.: cateva zile)/ nivelul de incarcare al bateriei...
  • sicka

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
La mine mereu porneste la 'sfert de buton' ... Si iarna si acum vara.
Nu am sesizat acel delay de o secunda pana la pornire... Ce am mai auzit de la altii e ca e indicat sa stai 20-30s cu masina pe loc pana se face ungerea motorului, sa nu pleci la drum imediat cum ai pornit masina
  • botnaru.sergiu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu merge să apeși butonul fără să ții pedala călcată și să se aprindă martorii, să aștepți să se stingă, după care să apeși ambreiajul și să mai apeși odată butonul ca să pornească motorul?
Nu am keyless dar așa am văzut că se poate face la alte mărci pe care le-am condus și aveau pornirea pe buton. Nu știu dacă e neapărat mai corect decât să-l pornești din prima dar așa mi se părea mai intuitiv să procedez.
  • canan17ro

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 16SHT din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Porneste masina fara nicio emotie direct. Cele mai multe sisteme fac pre-check cand ai deschis masina din telecomanda. La volan - ambreiaj si buton direct.
  • litian28

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra B14XFL din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La ultimele modele de Astra K Enjoy, 1.4, 125 cp, benzina, fabricate in 2019 (cred ca modelul 2018) cum se procedeaza cu sistemul start stop?Mentionez ca nu mai este acel buton in dreapta volanului.Exista un singur buton care dezactiveaza functia!
  • sicka

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
litian28 a scris:La ultimele modele de Astra K Enjoy, 1.4, 125 cp, benzina, fabricate in 2019 (cred ca modelul 2018) cum se procedeaza cu sistemul start stop?Mentionez ca nu mai este acel buton in dreapta volanului.Exista un singur buton care dezactiveaza functia!

Butonul S/S este in consola centrala, in fata schimbatorului de viteze. Cand a fost vreodata in dreapta volanului?
  • litian28

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra B14XFL din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
@sicka
Ai dreptate colegule!Insa tot am nevoie de pasii care trebuie urmati pentru o pornire ca la manual.O zi buna!
  • sicka

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cum fac eu. Nu stiu daca e ca la carte, ca nu am gasit ceva corect. Cu frana apasata, apas ambreiaj, eliberez frana putin, porneste motorul. Il las sa ajunga la relanti, apoi bag in viteza si pornesc la drum.

Mi s-a intamplat sa nu astept sa ajunga motorul la relanti, ca de, te claxoneaza lumea din spate ca nu pleci repede de la semafor si a dat sa moara motorul. E tulburator zgomotul, zici ca se rupe ceva in fractiunea aia e secunda si de atunci fac cum am descris mai sus.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata