Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ACatalinMarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Salut,
Discutia ce urmeaza sa o initiez a mai fost abordata dar nu am gasit un topic complet drept urmare cred ca ar fi de ajutor sa strangem toate informatiile la un loc.
Sunt un incepator in ale soferiei, sa fiu sincer sunt inca in scoala de soferi...insa mi-am achizitionat o frumusete de masina la care momentan doar ma uit, o spal , o bibilesc 😀 si ma informez cat se poate de mult despre ea.
Este un opel astra h 1.6 16V 115 cp an 2007 km 60.000 , stiu sunt putini dar reali...masina este neumblata.

Socrul meu are si el una la fel insa din 2004, am observat ca el are activate unele functii pe care eu nu le am dar si invers ... eu le am si el nu.
Citind prin forum am gasit ca poti activa functii doar daca ai modulul REC, modul pe care eu il am pe masina, un opcom si bineinteles car passul.
A dat Dzeu sa gasesc un soft bun pt opcomul meu si astazi cu ajutorul vostru am reusit sa activez 2 chestii:

1. Deschidere geamuri din telecomanda cu motorul oprit
2. Blocare usi automat cand atingi o viteza anume dar nu stiu cat anume.

Acum as vrea sa stiu ce alte functii mai putem activa pe o masina de acest gen si daca veniti cu reply incercati va rog sa si explicati ca intr-un tutorial.

Ca ex : poti activa remote windows adica coborare ridicare geamuri din telecomanda astflel: click body, rec, programing, remote windows control enable.
Dupa care lucruri pro si contra daca sunt, adica bai e misto functia asta dar aveti grija ca.....

De fapt ar fi foarte misto ca fiecare sa vina cu cate o optiune , sa o explice si la final sa aranjam acest topic astfel incat sa cuprinda efectiv fiecare sectiune a opcom-ului. Tutorialul final PROMIT ca am sa il realizez chiar eu.