Ai uitat parola?


  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
In Bucuresti, as avea nevoie sa fac proba de un debitmetru (MAF) si o clapeta de accelereatie (TB) compatibile cu Z10XE de pe corsa C.
De preferat de la o masina a carui motor functioneaza normal in prezent. Am toate sculele, proprietarul doar asista.
In semn de multumire va curat clapeta si/sau o cinste sau altceva util...... Ar dura cam 1-2ore totul.
Pentru a gasi mai rapid o sa postez si la alte rubrici dedicate acestor componente, sper sa nu deranjeze moderatorii.
O zi faina !


MODEL: Corsa 2001
MOTOR: Z10XE
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 961
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da-mi un semn pe telefon si te ajut.
0764996991
  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc inca o data. Se poate inchide discutia! (eu nu am gasit cum sa fac asta)

Ca o informatie utila (poate da, poate nu):
Am cumparat un debitmetru nou si nu mai face absolut nici o problema.
Deci posibil ala de l-am probat impreuna sa fie si el iesit putin din parametri de arata 0 la relanti.

Intre timp am facut si o cutie cu fum si am verificat admisia, iar dupa 30 de minute de "afumat" nu pare sa piarda vacuum pe nicaieri.

Sanatate si numai bine !
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 961
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, vezi ca eu am dat de aceeasi problema ca la tine, cu rateuri si mers neregulat dupa ce am facut proba la tine Very Happy (tot pe benzina, pe gaz nu se simtea nimic)
De vina a fost senzorul cranckshaft, la masuratoare era totul ok ( 970 ohmi), cand se incalzea era dezastru Very Happy
Am schimbat senzorul si masina merge de parca are 4 pistoane Smile
Si inca o chestie ciudata am vazut-o la garnitura de la corp clapeta ,cea de sus, tragea putin aer pe langa ea (probabil capacul putin deformat), am scos garnitura si am pus putin silicon (de temperatura) iar apoi am pus garnitura peste, am lasat-o la uscat si e totul ok.
Acum o intrebare la cei care stiu mai bine Corsa C, pe Op-com la valoarea maf-ului la relanti arata 0 iar daca o accelerez sare la 9.21 -18.42- si urca in functie de acceleratie,e normal? ( proba facuta cu 2 maf-uri originale, iar motorul merge ok), nu arata cum este la Zamfirica mea, sa arate instant valoarea aerului in functie de turatie, sper ca m-am facut inteles. Razz
  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Aaaa senzorul vietii...... il am deja. Merg cu el in torpedou de ceva ani 😂 de frica sa nu ma prinda beleaua pe drum.
O sa o mai tin subt observatie.... poate inca nu am incalzit motorul destul , desi stiam ca ala se lasa cu eroare si pornit greu apoi. Sau deloc cat e cald motorul.

Oricum in 10 min il schimb daca e nevoie.
E bine mi-ai atras atentia acum .
Ce sa mai zic ? Inca un mare MULTUMESC !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
taxi43edy, intra pe agila cu acelasi motor si ai sa ai valoare corecta.
  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Deci cacatul asta nu vrea sa ma lase deloc Smile). Ieri dupa un drum lung (ca timp) si stat la semafoarele Bucurestiului in 35 de grade C, a inceput iar cu relantiul (de data asta urca pana la 2000).
Bag repede interfata:
Senzorii O2 variau cum trebuie, grafic.
LTFT 0 si STFT varia intre -5 si 5 (daca pierdea vacuum sau picurau injectoare sigur LTFT nu era acolo)
Ma uit la TB position ....oscila% 2......3......5......3.....5....tot asa. Concomitent....MAF is schimba usor valoarea in concordanta deschiderea sau inchiderea clapetei. La un relanti normal 850rpm , TB imi arata 1.6% - 2max, si de obicei sta fixa valoarea daca nu ating acceleratia.
La accelerare pe loc "in gol", pedala pana la fund iar cand ajunge la 4500 ridic brusc...... coboara f greu pana la relanti (cred ca 5 sec.). Similar TB position , cand ridic brusc in loc sa se duca la minim ..... coboara f greu valoarea.

Coduri stocate P0120 si P0220. Azi la pornire masina cu cheia a ramas aprinsa.

TB ? pedala ? sau semnalul primit de la ECU (o sa intep firul sa vad grafic cu asta ) ?

Problema se manifesta doar cand e foarte fierbinte motorul. De mers merge, de tras ....trage.
TB curatat, si desfacut. In interior curat...... fara uzura pronuntata la pinioane. Se misca cu degetul si revine la 0 fara "agatari". Am curatat si periile la motoras su spray de contacte.
Problema era si inainte sa curat TB, EGR si valva de purjare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi sa nu ai garnituri tb aplatizate si trage aer fals.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata