Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • maldi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am o problema cu masina deci cand sta la relanti acul nu sta fix ba urca ba coboara si asta intre 700 si 8,900 de turati motorul de asemenea nu se aude liniar cum ar trebui banuiesc ca de aici pleaca si problema , la fiecare schimb de viteza sacadeaza avnd turatia sub 2000 si trage foarte greu abia dupa ce trec de 2100 de turati atunci parca isi revine dar tot nu lucreaza cum ar trebui daca turatia scade sub 2000 incepe sa faca urat gen tagada trebuie sa stau cu ambreajul pana se ridica la 2100 sau 2200,deci eu cand merg prin oras daca exmplu merg cu viteza 2 sau 3 si turatia este intre 1500 si 1900 trebuie sa tin abreajul daca nu zici ca sunt in oraselul copiilor in tagada, sa curat EGR sa schimbat buji bosch , filtru benzina
Opel Astra g 1,4 16V an 2000


MODEL: Astra 2000
MOTOR: X14XE
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara fise bujii fa test de compresie.
  • maldi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Nu am fise este corp comun nu stiu cum as putea masura , intre timp am fost cu masina la 3 mecanici primul a spus ca ar fi de la motorasul pas cu pas al doilea ca ar fi defect EGR - ul sau ceva de la el supapa si al treilea cica distributia nu ar fi pusa bine la punct fiind schimbata acum 10 luni , am uitat sa precizez ca si pe teava de esapament da niste rateuri

https://youtube.com/watch?v=oCGqxtqVBGI cam asa face masina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi la bloc bobine ca ai patru izolatori de cauciuc, strangi intre degete si daca apar fisuri cauti sa-i schimbi.
La egr daca nu stii sa-l cureti sau este defect apai degeaba pare curat.
Skip ads

  • maldi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Pana la urma am detectat problema cel care imi facuse distributia inainte acum 10 luni a rupt ceva de aici plus ca nu era bine pusa la punct am schimbat piesa si acum pare sa fie ceva mai ok dar tot mai face cateodata dar nu mai da pe admisie nimic se aude normal dar sacadarile tot mai apar cateodata nu tot timpul acum face asa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu vad pinion ax came fisurat nu vad cum, a schimbat cureaua cu levierul, ciocanul ?
  • maldi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa cred dar sa mirat si mecanicul care a descoperit buba sa nu mai spun ca sa gasit un surub cazut in motor undeva pe margine cand a desfacut capacu acela unde vine garnitura de culbutura sau ceva de genul , idea este ca tot mai are sacadarile alea doar ca mai rar si mai mici acum nu stiu se poate sa mai fi afectat ceva ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR