Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Severineanu2003

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sal to all
Am si eu o problema cu opelu meu.
Are momente, din ce in ce mai des, cand porneste foarte greu si cand plec de pe loc scoate un fum de numa cand trec de 2000 rpm.
Daca o las mai moale si nu o turez merge bine, dar cum ma dau la ea si trece de 2000 rpm parca se inneaca si scoate fum.
Daca mai insist cu acceleratia pe ea scoate fum si intr-un final se aprinde check engine si parca ca printr-un miracol isi revine si
merge foarte bine, nu mai isi da in nas, nu mai scoate fum si parca motorul e mai linistit.
Am curatat EGR-ul s-a simtit o ameliorare dar nu definitiva.

Astept cu interes opiniile voastre
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ai presiune de supra alimentare in debitmetru, acesta e probabil murdar si senzorul hot wire e damaged indicand mai mult aer decat e nevoie, in acest fel ecu dozeaza o cantitate mai mare de motorina care sa intre in injectoare => fum, scoate mufa de la debitmetru si pune pe cineva sa merga in spatele tau sa vada daca mai scoate fum, da o cautare despre debitmetru cu hot wire,
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ma uit la numarul tau de mesaje si nu-mi vine sa cred. Am impresia ca nu intelegi prea bine principiul de functionare al debitmetrului.
Intrebare: de unde presiune de supraalimentare in debitmetru, o face turbina presiune invers? Shocked
Intrebare: nu-i asa copii ca atunci cand senzorul de la debitmetru se murdareste de fapt calculatorul primeste informatie ca intra aer mai putin in motor si da mai putina motorina? Daaaaa.

Severineanu2003 fa un test motor si zi-ne codul de eroare ca altfel ne cam dam cu presupusul.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@Liviu Nu mai face pe smart ass'u

Daca zici ca intra aceasi cantitate de aer dar ECU vede mai putin ca e senzorul murdar=>debitmetrul da comanda la pompa de injectie sa bage mai putina motorina (ca intra mai putin aer), logic nu ? => amestecul de aer motorina e in favoarea aerului(ca de fapt intra mai mult dar senzorul e murdar si nu vede lucrul asta )=> putere mica masina nu trage ca doar nu merge pe aer , atunci de unde fum ? pai logic senzorul de la debitmetru e murdar si da eroare intra aceasi cantit de aer dar senzorul crede ca de fapt e mai mult si atunci dozeaza mai multa motorina => fum motorina nearsa

Asa ca ia-ti mataluta lopatica si joaca-te in nisip, de fapt daca ma uit la numarul tau de mesaje e evident ...
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Se pare ca vrei sa pornesti o discutie aprinsa. Fie cum vrei:
1. Debitmetrul nu da comanda la pompa de injectie - debitmetrul informeaza calculatorul de motor care la randul lui da comanda la pompa de injectie, una la mana
2. Cine a zis ca daca senzorul debitmetrului este murdar masina TREBUIE sa scoata fum? doi la mana
3. Senzorul nu crede nimic. el doar trimite o imformatie, trei la mana
4. Cate masini ai vazut tu cu debitmetru murdar si valoarea citita de el era mai mare decat nominalul? Iti zic eu: nici una pt ca nu ai inteles principiul de functionare. Sau daca il stii te rog sa ne scrii si noua.
5. Numarul de mesaje e irelevant. Eu nu sunt aici sa ma bag in seama si nici macar nu am Opel, dar macar cand deschid gura nu o fac sa mi-o umpli tu cu nisip. Evil or Very Mad
Deci, cand inveti sa scrii si sa te exprimi macar corect, vad ai putea sa faci ceva progrese in directia Managementului motorului si cand ai sa lucrezi cu un tester auto macar cat am lucrat si eu, atunci te rog sa ma combati cu argumente.
Rog si ceilalti colegi sa-si dea cu parerea si mai ales indrumati pe Severineanu2003 si cu alte idei.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Daca in astea 2 mesaje scrise inca nu ai priceput nimic, eu nu mai imi bat capul toate intrebarile tale, care pe deasupra isi au raspuns in postul numarul 2

Problema omului e fie din debitmetru care comanda calculatorul pompei de injectie sa dozeze mai multa motorina, fie pompa in sine are vreo problema cu avansul, timpi de injectie => motorina nearsa, fum si lipsa de putere

PS Oricum ar fi daca nu e d in debitmetru si eu recomand un tester, da ai grija sa nu te duci la colegu' Liviu de mai sus
  • Severineanu2003

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mersi de sfaturi.
Dar chestiile ciudate continua.
Ieri am plecat in oras si a fost totul ok
Am oprit la un magazin si cand am repornit-o imi palpaia beculetul rosu de la baterie.
Am turat-o si s-a stins, dar am obeservat ca mergea foarte rotund si tragea f bine.
Cand o scoteam din viteza la semafor tot palpaia beculetzul de la baterie.
L-am lasat in pace si azi de dimineatza am repornit-o si a pornit f bine,mi s-a aprins dinnou beculetzul numai ca relantiul era cam sus
1100 de rpm si am facut cam 2, 3 km si nici cu dat naibii nu si-a revenit. Mentionez ca in tot acest timp nu a mai facut nici o figura, sa mai scoata fum sau sa-si mai dea in nas.
Am oprit-o si am repornit-o, s-a stins beculetzul de la incarcare, turatia a revenit la 800 rpm, dar a reinceput sa scoata fum si sa mearga rau.


Este mult prea mult pentru mine.
Maine o am programata la test, o sa scriu ce am gasit.
  • Severineanu2003

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai codul de eroare e P0355 si atat
m-a lasat masca pentru ca nu stie exact de unde e
Distributie, sau calculator de injectie sau pompa de motorina.
Poate voi stiti sa ma ajutati.
Va multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR