Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Valentin44

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut,
Daca a mai patit cineva.Motor A20DTH 2009,are 10000km de cand am schimbat distributie cu pompa apa,termostat pentru ca ramasese blocat pe deschis si iarna nu urca mai mult de 70 grade apa.
Daca merg linistit cu ea adica o turez normal apa sta la 87-89 de grade.
Daca ma dau la ea merg sportiv sa zic plec de la a 3 cu 60 la ora si ajung cu ea la a 5 la 160 km si scimb la 3500 RPM creste temperatura la antigel face presiune si il da afara pe supraplin si apa ajunge la 110 si continua sa creasca si vasul sta plin si da aburi afara.furtunele care duc la radiator sunt tun.
Daca merg cu ea si o accelerez mai usor ma duc adica nu depasesc 2800 RPM si la 180 si nu depaseste 92 grade.
Cand am patit prima oara am oprit motorul am lasat 2 minute si vasul tot plin.Am pornit si degeaba in loc sa scada temperatura tot crestea.
Am lasat-o 10 minute si deabia in 10 minute s-a golit vasul,am pus 1 litru de apa si tot dupa 10 minute s-a golit era presiune pe instalatie.
Ma gandesc o fii pompa de apa,garnitura chiuloasa sau are un pic avans pompa de motorina.Cand accelerez sportiv scoate mult fin negru.in rest masina nu scoate fum.
Daca a mai patit cineva.


MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20DTH
  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
1.Sa nu fie termostatu defect /blocat pe inchis si nu mai are cum sa isi faca racirea corecta....
2.Posibil radiator infundat...
Si fumul negru inseamna ca se arde mai mult combustibil decat aer... Filtru de particule il ai cumva anulat?
  • Valentin44

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2017

  • Mesaj Privat
1.temostat inlocuit cu unul nou.
2.radiatorul l--am verificat la relanti cand a ajuns apa la 95 grade am oprit motorul si l-am pipait si frige peste tot.
3.Fum negru scoate la accelerari bruste mergi in treapta a 3 cu 60 la ora si apesi acceleratia la maxim atunci scoate, daca apesi treptat usor nu scoate.filtru nu l-am anulat face regenerare la inteval de 500 km pe timp de vara si 1000 km pe timp de iarna.
4.ma gandesc sa fie decalata un pic distributia si sa aiba avans,cand stau la relanti in trafic incepe sa fumege, plec ea scoate fumul si dupa nu mai fumega.
Dac mai aveti sfaturi.
O sa verific si distributia sa vad daca e bine pusa la punct.
5.Imi pierde lichid racire pe la galerie completez 300 ml la 1000 km
  • CEne781

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2024

  • Mesaj Privat
Salut! Ai rezolvat problema? Aceleași sintome le am și eu
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
O aerisire la radiator a-ti facut?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR