Ai uitat parola?


  • stefanut1994

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare !
Sunt nou pe forum si vreau sa va intreb in special pe cei care stiu si care au mai intampinat probleme la pornirea motorului dupa ce au umblat(curatat) la partea electronica a egr si au curatat furtunul ce vine de la galeria de admisie (acela prins in 3 suruburi) , le-as spune pe nume sau le-as spune unde duc dar acu stau in pat ca e noapte si nu imi mai aduc aminte unde ducea furtunul plus ca nici nu ma pricep la mecanica... In fine .. multe cuvinte scrise dar nu am pus nici o intrebare Smile) .
Este vorba de un opel corsa c 1.3 cdti din 2004 motor z13dt . Am scos partea electronica de la egr pentru ca imi scazuse puterea in mers , mergea ca o "baba fara baston" si am curatat oleaca acolo ca avea oleaca de funigine . Dupa am scos furtunul de la galeria de admisie (cel ce are 3 suruburi) , furtunul l-am curatat ca nu era curat si cred ca greseala ce am facut-o e ca am luat o sarma si am scos oleaca din galeria de admisie (de la gaura unde vine furtinul) oleaca de murdarie ca era infundat. Dupa am scos senzorul de presiune aer de la galeria de admisie l-am curatat si pe ala si am curatat si debitmetru ca am zis sa nu faca figuri si de la ala ... Dupa ce s-au uscat toate le-am montat la loc, am pus contactul de cateva ori (5-6) sa isi traga motorina ca am fost nevoit sa scot si carcasa cu filtru de motorina . Dupa aia i-am dat cheie si dau si dau ... Electromotorul se invartea dar nu vroia sa dea semne ca ar porni... Dupa vro cateva incercari de vro cateva minute de dat la cheie o pornit si masina dar cu balbaiala . Am accelerat-o si am tinut-o turata vro cateva minute dupa care am zis sa o las pornita sa dau drumu la poarta si sa o scot la plimbare ca sa se incarce si bateria si ca sa nu o turez pe loc ca sa se curete ci sa o bag in sarcina... Iau piciorul de pe acceleratie si nici ca apuc sa ma dau jos din masina si se opreste cu martorul masinuta si cheita . Am tot insistat dupa dar nu a mai vrut sa porneasca ... De cateva zile tot ma chinui sa imi dau seama de la ce poate sa fie ca inainte sa umblu pe acolo o mers masina dar am desfacut-o de nevoie ca incepea sa faca figuri .
Eu am vrut sa scot toata galeria de admisie dar am reusit sa scot doar 4 sau 5 suruburi..insa celelalte de mai jos nu am reusit din cauza spatiului stramt sau din cauza neexperientei. Smile .
Am verificat bujiile, bujiile sunt toate bune, sigurantele le-am verificat, m-am uitat pe la toate releele le-am inversat intre ele pe alea ce erau asemanatoare, am verificat daca mai am compustibil in rezervor si daca mai ajunge pompa din rezervor ca sa traga motorina ca se dusese acu pe rosu dar era din cauza ca masina statea in rampa Smile), am verificat daca chear baga pompa din rezervor motorina prin a scoate furtunasul de la filtru si l-am pus intr-o sticla si era ok. Dupa m-am uitat la injectoare, am scos furtunul de retur si am pus cateva furtunase ca sa vad daca ajunge compustibil la injectoare si doar trei injectoare imi bagau motorina pe furtunase, unul posibil ca era infundat dar nu cred ca asta ar fi o problema ca ar trebui sa mearga si in 3 parca asa stiam ... Dupa care a venit cineva la mine si mi-a pornit masina cu spray de pornire motor... Masina a pornit doar cu ajutorul acelui spray si mergea doar cu ajutorul lui...daca nu mai baga spray se oprea si nici nu mergea accelerata din pedala .. ( martorul cu masinuta si cheita tot aparea )..
Zilele astea trebuie sa vina un nene cu un tester sa vad ce zice dar vreau sa stiu si de la voi cei ce a-ti intampinat problema asta, cam ce rezolvare a-ti avut si cam cat v-a costat pentru ca sincer eu nu as baga multi bani in ia ca nu e o masina ce merita tinuta pe palme Smile

Sper ca a-ti inteles ce am vrut sa zic ..si da, stiu povestesc mult si prost Smile) .



MODEL: Corsa 2004
MOTOR: Z13DT
  • stefanut1994

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Momentan din cate observ nu a postat nimeni .
Astazi i-a facut o diagnoza un nene si i-a dat eroarea P0090 ceva legat de regulator presiune low , ceva de genu .
Nenea a verificat, sigurantele, firele , contactele de la regulatorul de presiune , sa uitat si la ecu si mi-a zis ca nu are tensiune pe firele de la regulatorul de presiune si mi-a zis sa ma duc cu ecu la un electrician sa verifice pinii 34 si 4 . Acu sa vad daca gasesc pe cineva care stie despre ce e vorba Smile . Insa am o intrebare ? E posibil sa pice ecu , sa se fi defectat asa dintr-o data sau am probleme la cablajul ce duce la regulatorul de presiune sau chear regulatorul de presiune sa fie buba...
  • stefanut1994

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ma scuzati daca fac spam dar daca am vazut ca nu imi da nimeni nici un sfat .. am zis sa postez din nou.. am verificat cablajul ce duce la senzorii debitmetru aer, presiune aer galerie admisie, senzor presiune compustibil, regulator presiune, etc .. si am observat fiind impuscate firele de la egr si de la regulatorul de presiune. Vreau sa precizez ca doar codul de eroare p0090 (regulator presiune) aparea pe diagnostic si cel de la egr nu aparea.. Am refacut firele cu defecte insa nici o modificare. La fel se prezinta .
Am comandat sh o rampa comuna cu tot cu senzor presiune si regulator, acu trebuie sa astept piesele si sa le inlocuiesc...poate...poate vrea sa zbarnaie .
Intrebare: daca firele respective au fost "impuscate" (de la regulator si de la egr) nu ar trebui sa mi se arda o siguranta sau releu (habar nu am pe ce functioneaza) ca nu am gasit nimic ars.. ?
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xep din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Daca firele sunt intrerupte nu se arde nici o siguranta.Aceasta se arde daca fac scurtcircuit intre ele sau la masa.
  • stefanut1994

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns domnu dan costea . Am o inrebare legat de raspunsul dat de dvs. Cand v-ati referit ca aceasta se arde cand face masa sau se ating intre ele, la ce anume v-ati referit ca se poate arde, siguranta sau altceva ?

Mi-a ajuns astazi rampa cu senzor presiune si regulator presiune . Am montat prima data regulatorul de presiune pe masina.. 0 rezultate. Am inlocuit si rampa + senzorul de presiune . 0 rezultate... Intre timp am rupt din greseala furtunul de retur de la injectoare.. am fost si am luat altul de la dezmembrari..cam ieftin 50 lei o bucatica de furtun..detalii minuscule .am inlocuit si mufa de la regulator de presiune .. 0 rezultate... Intre timp vazusem ca imi scapa pesiune la un injector (cel ce nu imi baga pe retur motorina) ... am luat si am strans suruburile si nu mai scapa dar rezultatele tot 0 sunt .. cand am fost la dezmembrari am intrebat daca au partea electronica sa o schimb.. nu am avut sanse sa gasesc... O chestie interesanta e ca regulatorul de presiune ce l-am primit are alt cod .. decat cel ce il aveam. Al meu: 0281 002 243 / cel cumparat: 0281 002 584 . Daca e diferit regulatorul, trebuie rescris ceva , sa il recunoasca calculatorul sau ar trebui sa mearga.. Am luat teapa sau regulatorul ce il aveam era de la alta masina?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Tu ai rupt T plastic, furtunul de cauciuc nu se rupe doar crapa. T plastic este maxim 10 lei nou.
Explica ce inseamna la tine fir impuscat.
  • stefanut1994

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Aveti dreptate domnu danciuciureanu. Am folosit niste termeni ce nu trebuia sa ii folosesc . Aveti dreptate am rupt Acel T de plastic nicidecum furtunul .
Legat de fir impuscat .. nu cred ca am folosit nici acolo termenul corect . Gasisem firele respective putin arse si cred ca e mai corecta varianta domnului dan costea ca s-au atins firele intre ele si o fi facut scurtcircuit.. Si daca o facut scurt circuit ce se putea arde ...
  • stefanut1994

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am luat legatura cu cel ce mi-a trimis rampa cu tot cu senzor si regulator presiune si ma intrebat ce motor e.. i-am raspuns ca e 1.3 (asa scrie in acte) si imi zice : codul de la regulatorul dvs este de la un motor 1.9 (fiat jtd) ... Am intrat pe google si am cautat regulatorul dupa cod : 021 002 243 si avea dreptate.. printre masinile ce imi erau aratate acolo era si fiat cu motor de 1.9 ... Cred ca strainul ce a avut masina a facut modificari la motor si uite asa eu am primit un regulator cu un cod diferit .. cel ce mi-a vandut piesele(online) mi-a dat alt regulator (mi-a dat pentru 1.3 de pe un fiat ) dar eu cand i-am cerut piesele i-am oferit si codurile de la piesele ce le aveam pe masina .. ce incurcatura ..
Totusi..am montat inapoi regulatorul ce era pe masina doar ca i-am inlocuit garnitura aia verde din capul regulatorului si i-am pus si garnitura de tabla de la regulatorul primit.. am dat cateva chei sa se umple rampa comuna dupa care am incercat sa o pornesc si nu a vrut .. am scos senzorul de presiune si mi-a iesit presiune din rampa si oleaca de motorina.. asta rezulta ca regulatorul este bun sau e doar o gandire proasta de a mea?
  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,181
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Iti recomand sa iti faci ordine putin in gandire si sa sintetizezi in cateva fraze mai scurte ca nimeni nu are rabdare si timp sa citeasca atatea posturi consecutive. Ti-ai cam bagat nasucul peste tot si din ce am citit imi dau seama ca o sa iti fie cam greu sa le mai dai de cap. Revenire la setarile din fabrica nu cred ca se mai poate... Confused Cauta un mecanic bun si rabdator...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata