Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • daniel.canea

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Va salut.Am si eu nevoie de un sfat,am ramas fara idei.
Se da un Z17DTH care la acclerari puternice intra in Limp Mode cu cod P0234-B,underboost.
Pana acum am verificat circuitul de vaccum,senzorul MAP, Egr curatat la fel si teava pana in galerie.
Geometria la turbina nu este blocata,si nici joc nu are pe partea de admisie.
Pe diagnoza,presiunea si voltajul boost in loc sa urce la accelerare coboara,apoi pe la 3500 rpm urca putin,dar ramanand mult in urma fata de presiunea comandata.
Am crezut ca e galeria de admisie infundata,am introdus aer in ea senzorul MAP citea parametrii in regula.
Am mai incercat sa bag aer in senzorul MAP cu motorul pornit avand pe cineva sa accelereze,tot sistemul se punea in miscare,tija la actuator se misca cursa completa.
Acum va intreb,de ce se creaza vaccum in galerie in loc de compresie?


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH

CODURI EROARE: P0243-B

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Turbina ai verificat-o, face presiune?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vacuum se face in admisie cand debitul turbinei este mai mic decat debitul aspirat de motor la acea turatie ....turbina nu face presiune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR