Ai uitat parola?


  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am avut de curand probleme cu pornirea la cald iar mai nou a dat aceste doua erori: P1190 - Rail Pressure Range/Performance si P1335 - Engine Speed Signal Range/Performance. Prima data a aparut doar P1190 iar a doua oara ambele, de fiecare data insotite de oprirea motorului in mers. Cu ceva zile inainte am curatat sorbul rezervorului, am spalat intercoolerul si schimbat filtrul de motorina. Cam dupa schimbul filtrului a aparut pornirea grea la cald si ulterior a avansat la acest stadiu. Am schimbat carcasa filtru, senzor temperatura si senzor crankshaft. Dupa ce pornea, presiunea in rampa era ok 24 Mpa sau mai mult putin. In prezent masina sta in garaj fiindca nu a mai pornit dupa ceva incercari si am lasat la incarcat bateria sa nu mi o deacarce de tot. La ultima diagnoza cu ScanMyOpel in timp ce incercam sa o pornesc, turatia ajungea undeva la 380 rot iar presiunea cam la 8 Mpa doar, dar cred ca s a dezamorsat circuitul de alimentare cu motorina. Intrebarea mea este legata de o anume valoare din cele afisate la diagnoza : Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio, care la mine se incadra intre 30 - 34% cu motorul mergand. Am vazut prin forum, la acelasi model de motor, valori mult mai mari, undeva peste 300%. Iar alta nelamurire, la Boost pressure, aveam la un moment dat presiune actuala mai mare cu vreo 20-30 kpa fata de cea ceruta. Care ar putea sa fie cauza?


MODEL: Astra G 1.7 CDTI 2008
MOTOR: Z17DTL

CODURI EROARE: P1190 P1335
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poate spune vreun meserias din cei care se pricep? Sunt cativa cu multa experienta in diagnoza am vazut. Mulțumesc
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am reconditionat injectoarele, am pus regulator presiune pompa nou Bosch, problema inca persista. Pornire foarte grea si oprire motor in mers cu P1190 - Rail Pressure Range/Performance. A mai patit cineva? V as ruga sa imi scrieti cum s a rezolvat. Am cadou de ziua mea masina pe butuci si am ratat si vacanta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pune senzor turatie motor nou si original, scanmyopel este o mizerie .
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am pus deja senzor crankshaft nou, pe Bosch made in Romania, stiam deja de aici din forum ca trebuie GM sau Bosch. Am pregatita si supapa de retur de pe rampa injectoarelor, tot pe Bosch, noua. Dar nu stiu daca ea poate sa dea aceste simptome. Multumesc dl. Dan
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
In rezervor mai ai ceva, gandeste !
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezervorul 3/4. Cu ceva timp inainte chiar am curatat sorbul, nu era foarte murdar, dar am gasit vreo doua frunze uscate si cateva bucatele metalice, de la peco bag motorina, in ultimele 8 luni de la LukOil
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
In Dāmbovița, stiti cumva vreun mecanic priceput pe Opel? Sau service de incredere, ca eu unde am nimerit, m au luat cu injectoare / pompa inalta / calculator. Injectoarele le am facut pe toate, sa nu mai fie asta o posibila cauza
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
In rezervor pe linga motorina, plutitor nu cumva ai si o pompa ?
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu. Este Astra G 1.7 CDTI, motor Z17DTL, are doar pompa de inalta presiune
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ciudat este ca vad rezervorul umed de motorina pe margine, ma gandesc sa nu fie pe acolo ceva probleme gen conducte fisurate sau altceva, ori pur si simplu s a prelins pe el de cand am curatat sorbul

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata