Ai uitat parola?


  • VOvidiuRaileanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva Z17DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am depistat dimineata cu motorul rece , la o verificare de rutină a lichidului de răcire, că în borcanul de expansiune cu antigel este ulei de motor . ....cam 150 ml ....estimez. Verificând nivelul de ulei constat ca este într-adevăr ceva mai putin ca acum o lună (...la ultima verificare....) dar în limitele normale . Am scos cu o cârpă de bumbac atât cât am putut din uleiul din borcan si am plecat la drum .....cam 250 km.....azi. am verificat pe drum după 130km nivelul uleiului si acesta nu a scăzut fată de verificarea de dimineată . Temperatura apei la bord nu a crescut mai mult de normal nici azi si nici pana acum ... Masina trage si suna normal...De la ultimul schimb de ulei am cam 6000 km . Tot atunci am schimbat si termostatul si antigelul....după ce se răceste motorul.....adică mâine dimineată....am sa verific din nou dacă a reapărut uleiul în borcanul de expansiune...Ce credeti că poate fii?


MODEL: Meriva 2006
MOTOR: Z17DT
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 825
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil termoflotul defect .
  • VOvidiuRaileanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva Z17DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Măi exact....ce este acest ...termoflot ? Si unde sa-l localizeze exact ? Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Racitor ulei.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 825
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Il gasesti pe carcasa filtrului de ulei ceva mai jos .
Este un mic radiator de racire a uleiului , racire care se face cu antigel , deci prin el trec si ulei si antigel.
Daca s-a fisurat in interior , atunci uleiul va trece in instalatia de racire , in antigel, din cauza ca , dupa cum stim , presiunea uleiului este mai mare decat presiunea din instalatia de racire .Poti da o cautare cu termoflot si vei gasi multe discutii pe tema asta.
  • VOvidiuRaileanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva Z17DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos de lămuriri. Si o ultimă intrebare....poate fii cumva garnitura de chiulasă "pușcată" ?
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 825
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Poate fi si garnitura , musca-ti limba , dar cel mai probabil este termoflotul. Cum ziceam , da o cautare si te lamuresti cu mai multe , s-a discutat pe tema asta pe forum.
  • VOvidiuRaileanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva Z17DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos de lămuriri. Si o ultimă intrebare....poate fii cumva garnitura de chiulasă "pușcată" ?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata