Ai uitat parola?


  • ginoc

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Detin Opel Corsa C din 2004 cu motor de 1000. Am o problema cu martorul de ulei, se aprinde după ce se încălzește motorul sau sa zic după ce fac 20+ km. Pâlpâie odată la 2-3 secunde sau rămâne aprins 5-10 secunde aproximativ după care se stinge și se aprinde din nou. Motorul l-am reparat in Aprilie, s-a făcut schimbul de ulei, n-am depășit mai mult de 2500km cu uleiul. Nu ma pricep, poate sa fie un senzor defect? Pompa de ulei sau ce problema poate sa fie? Am verificat uleiul foarte des și la rece și la cald, nu se vede diferența, pierderi de ulei nu am.
Am avut o problema ma motor cu cilindrul 3, era mort, avea presiune de 4 Bari sau ceva de genul, nu mai trăgea, scădea turația dacă așteptam la semafor, câteodată murea motorul și abia pornea din cauza ca nu creștea turația suficient. Acum nu mai are probleme de genul, dar martorul de ulei se aprindea și înainte sa fac motorul și după ce l-am făcut.


MODEL: Corsa C 2004
MOTOR: Z10XEP
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z14xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Bună, pus tester presiune ulei unde trebuie sa fie minim 1,5 bar la temperatura uleiului de 80 grade iar apoi mai vorbim...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata