Ai uitat parola?


  • godfather

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

De putin timp am urmatoarele probleme: un huruit/suierat care se reproduce in treptele 5-6, la viteze mai mari de 80 kmh si care nu se aude in trepte inferioare. Dupa un drum in care masina este exploatata normal si ajunge la 90 grade, cand opresc motorul se aude dupa cateva secunde un zgomot metalic puternic ca si cum se inchide/deblocheaza o clapeta metalica mai grea.

O eroare pe care nu am bagat-o in seama este ecn 68302 care apare cu intermitente fara sa fac ceva masinii si o ignor de vreo 3 luni crezand ca e ceva contact imperfect de la ultima curatare a EGR.

Tocmai ce am facut o constatare la mecanic si mi-a gasit nivelul uleiului la minim (are ~10 mii km de la ultimul schimb) si turbina si furtunele de langa ea imbracata intr-un strat mai gros de mizerie cu ulei. Pana acum nu mi-a consumat ulei, iar turbina avea vapori superficiali de ulei care nu se acumula considerabil de la o curatare la alta la fiecare schimb de ulei. Mi s-a recomandat sa merg la cei de la Turbolider in Iasi pentru o constatare/reconditionare turbina.

A mai patit cineva ceva asemanator? Ceva sfaturi/recomandari sunt binevenite.
Drumuri bune sa aveti.


MODEL: Astra 2010
MOTOR: Z17DTJ
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Huruit treptele 5-6 ai m32 deci mai mult ca sigur ca se misca si maneta schimbatorului ceea ce inseamna ca in viitorul apropiat urmeaza o reconditionare a cutiei cu un eventual ambreiaj complet
  • godfather

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Sa stii ca nu am observat vreo miscare neobisnuita a schimbatorului. O sa mai fac o proba si acord mai multa atentie schimbatorului.
La o analiza mai atenta sub capota, am observat majoritatea furtunelor care pleaca din turbina si intercooler mult mai murdare de ulei+mizerie decat era in mod obisnuit. Banuiesc si o imbatranire a colierelor/furtunelor + turbina cu ceva joc in ax.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata