Ai uitat parola?


  • robyrobv

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor.Imi cer scuze daca sa mai pus problema asta,dar am rasfoit forumul in lung si in lat si chiar n-am gasit nimic,dar nimic legat de problema mea.De la inceputul lunii Iunie sunt posesor al unui J sedan NOU si ma confrunt cu urmatoarea problema a electroventilatorului.

Dupa o deplasare(indiferent de conditii) in care antigelul ajunge la 90-92°C,imediat cum stationez un pic(max 5 sec) porneste electroventilatorul pe prima treapta.Mentionez ca fara clima pornita si fara sa alerg masina.Iar daca o alerg porneste pe treapta maxima pentru vreo 3-4 min,dupa care revine pe prima treapta(sa ziceam ca in situatia asta raceste intercooler-ul) si nu se mai opreste.Apa sta la 90-92°C(pe bord),nu se clatina deloc si mergeee....de nu se mai opreste, ca dupa 15 min de asteptat,m-am lasat pagubas. Se opreste doar daca opresc motorul sau imediat ce ma pun in miscare.Iar daca o opresc si in 5-10 min o repornesc, porneste si electroventilatorul imediat.
Singura condtiie in care nu porneste in timpul stationarii,este atunci cand antigelul nu a ajuns inca la 90°C

Coduri de eroare nu am,masina are 3000km.Mi se pare ciudat lucrul asta,nu stiu daca e normal.Provin de pe un H cu Z14XEP stiu ca e non-turbo,dar la el stiam clar ca la 92°C se deschide termostatul,iar daca apa ajungea la 98°C,electroventilatorul pornea pe prima treapta. La J nu am gasit ceva informatii in acest sens.Multumesc


MODEL: Astra J Sedan 2019
MOTOR: D14NET
  • fratie

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Părerea mea personală... pe căldurile astea aș zice că e normal să meargă pe trepta 1 în staționare. Nu am stat să urmaresc dar și la mine merge mult timp pe treapta 1 în staționare când vin de la drum si parchez. Cred ca așa este setat să meargă. Pentru răcirea turbinei care este o piesă importantă, eu când vin de la drum, în parcare mai las motorul să funcționeze la relanti'' 1-2 minute, apoi îl opresc. Dacă mașina ta e în garanție fă o verificare în service.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata