Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Astra wrx

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara, am un Opel Astra g 1,6 16V cu trei usi si este cam rigid pt drumurile patriei
noastre.
Stie cineva cum sunt clasificate arcurile in functie de duritatea lor? Am vãzut ca au
niste coduri pe ele...
Vreau sa înlocuiesc arcurile fata-spate cu
unele mai moi, eventual cu tot cu amortizoare dacã este nevoie.
Anvelopele sunt 205/55/16
Pe arcurile spate scrie JY 39 09


MODEL: Astra 2001
MOTOR: Z16XE
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E greu de spus cum o sã ajungi la o concluzie...nu cunosc niciun fel de clasificare, inclusã în cod...dar ai putea sã te orientezi sã iei componente de suspensie ptr "pachet drumuri grele"...arcurile ar trebui sã fie mai înalte și mai moi...probabil amortizoarele sunt și ele asortate ...
LE
Acum ai arcuri sport. Poți pune arcuri normale sau cum am zis mai sus...
  • Astra wrx

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
Cred ca merg pana la reprezentanta Opel sa întreb
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sunt curios ce rãspuns o sã primesti... Wink
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Astra G a sotiei 1.7cdti in 3 usi are pe spate arcuri JP si pot sa spun ca sunt moi.



Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 08 Nov, 2019 12:42 am
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Astea sunt medii(adicã normale) ca duritate...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mie imi par moi. Probabil sunt uzate.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pãi, da, au o vârstã, presupun...și cum ți se par ție poate fi o chestie subiectivã: ce mie mi se pare tare, ție poate-ți pare moale...depinde dela ce capãt privești lucrurile și la ce te raportezi...
În altã ordine de idei, arcurile "pachet drumuri grele" ar trebui sã fie și mai moi ca cele de care faci vorbire...cod JQ.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu m-as astepta ca cele JQ sa fie mai dure, sa nu dai cu masina pe jos pe teren accidentat sau prin gropi.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ok ... E pãrerea ta... Ai condus vreun fer cu genul ãsta de suspensie?
NB
Pachet drumuri grele se referã, în primul rând, la confortul pasagerilor și, în al doilea rând, la protecție și siguranțã, adicã o suspensie mai înaltã asigurã o trecere mai ușoarã și mai sigurã(și mai confortabilã) peste denivelãri specifice unor drumuri mai dificile (nu off-road). Nu în ultimul rând, sunt incluse și alte chestii...gen scut motor metalic...și nu numai...
  • Astra wrx

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Arcurile care fac parte din pachetul
drumuri grele cum se deosebesc ?
Nu scrie nimic pe ele ?
In București majoritatea drumurilor sunt grele😃
Dacã nu este groapa este un dâmb, dacã nu este dâmb este capac de canal sau ,movila’ aia pt limitarea vitezei, dacã stai atent observi ca nu poți merge mai mult de 10-20 metrii pe asfalt drept.
Am și un bmw e90 cu pachet M care sta mai mult in garaj din cauza gropilor😕
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@Astra wrx tu citești ce scrie pe-acilea? Sau nu pricepi? Sau ne verifici nouã vigilența...
NB
Am scris în antepenultimul meu post.
Skip ads

  • Astra wrx

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Spuneai ca nu cunoști nici o clasificare inclusã in cod, deci pana la urma cele
JQ sunt cele mai moi?
Eu acum am YA pe fata și JY pe spate

Scuze dacã te-am deranjat...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pot doar sa-ti spun ca toata lumea care vrea sa schimbe arcurile pe Astra G ,,alearga sa le schimbe,, pe cele de pe spate cu cele indicativ JQ... Chiar si eu cochetam cu ideia asta, pâna de curand. Insa daca e sa ma iau dupa ce a scris colegul nostru Bibu16v cum ca sunt mai inalte... deja mi s-a cam luat de ideie. Nu am condus nicun Astra G cu arcuri JQ, asta doar ca sa dau un raspuns la intrebarea legata de ,,fer,,.

Chiar nu stiu ce sa mai cred... eu as vrea unele o ideie mai dure sa pot lua virajele mai din scurt, atunci cand ma regasesc in situatia respectiva (relativ rar). Nu conduc agresiv, dar uneori ma trezesc in situatia de a trage tare de volan cu acceleratia apasata si am vazut ca masina tinde sa se codeasca sa se duca exact unde vreau eu, se inclina si-mi da ceva emotii...Asta cu arcuri JP pe spate, pe o Astra G in 3 usi si cu cauciuce FALKEN premium de 185/65R15. Si toate astea se intampla in conditiile in care pe fata am amortizoare SACHS noi (habar n-am ce arcuri sunt acolo, ca nu m-a interesat inca).
  • Astra wrx

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Dacã vrei sa stea bine pe viraje
poți pune cu încredere eibach pro kit cele negre nu roșii, cele rosii sunt cam rigide
Se potrivesc pe amortizoarele mașinii
Mașina va fi mai joasa și nu va fi foarte rigida
Eu vreau ca a mea sa fie mai ridicatã și sa preia gropile mai bine
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa adaug la ce am scris mai sus, am fost anul asta in Germania cu Astra G a sotiei si au fost pe Autobahn 2-3 viraje spre dreapta care cand le-am luat cu 110 km/h mi-au dat o impresie clara de subvirare, desi am tras serios de volan la viteza respectiva. Mi-a dat impresia ca masina e cam la limita la situatia si viteza respectiva. De accea am scris ce am scris mai sus, arcurile JP sunt ok pentru drumurile din RO, dar daca vrei mai mult gen drumuri prin EU cu viteze de mers gen 130km/h sau mai mult atunci ar fi o ideie buna ,,sa o culci mai jos,, cu o suspensie de fabrica gandita in acest sens. Oricum... cand m-am bagat in banda de viteza la 130km/h sau mai mult deja am primit flash-uri cum ca ce caut acolo?!? Nu ca nu puteam, dar nemtii stiu ca o Astra G cu 1.7cdti are doar 80cp (nu 105cp ca a sotiei) si NU prea are ce cauta in banda de viteza ,,unde alearga CAVALERIA, a.k.a CEI PE CAI MARI,,. care au motoare de puteri mari + cutii in 6 viteze. Mr. Green
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Astra wrx a scris:Spuneai ca nu cunoști nici o clasificare inclusã in cod, deci pana la urma cele
JQ sunt cele mai moi?
Eu acum am YA pe fata și JY pe spate

Scuze dacã te-am deranjat...

Asta înseamnã cã, deși ești interesat de subiect, citești printre rânduri...eu am clarificat lucrurile când am revenit cu precizãri, dar tu ai înțeles?
Și chestia cu deranjatu”...hmm, e mai mult o chestie de încãlcare a regulamentului forumului...care spune sã citești întâi și dupã sã pui întrebãri pertinente, la care rãspunsul sã nu fie într-o postare (imediat) anterioarã ..

@ahappyuser: ptr coupe-ul tãu se recomandã QG, cele mai tari și mai scurte montate de Opel pe caroseria asta...dar ar trebui sã te intereseze și cele de pe fațã, zic...
PS
E ciudat cã acum ai JP-uri, care sunt cum zis mai sus, dar de berlinã...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@Astrawrx: n-ar strica un VIN...poate o lãmurim mai repede cu arcurile de fatã...cele de acum sunt tot sport, ptr climatizare...ar trebui sã precizezi dacã ai.
@ahappyuser
ERATÃ
Mai sus am zis coupe, dar era vorba de hatchback cu 3 usi...

Nici la tine n-ar strica un VIN...dacã ai cod motor Z17DTJ, puterea este 74kW/100CP, Z17DTR 81kW/110CP. Sau...?
  • Astra wrx

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Serie caroserie
WOLOTGF0815244860
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Serie caroserie
W0L0TGF0845095928
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR