Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • EPopescu155

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua.Problema la un Meriva 1,7 cdti 101 cp denso.La rece porneste un pic cam greu,si nu sta la relanti cam 30secunde-1 minut si ,decat daca tin un pic pedala apasata si accelerez putin.Apoi, sta la relanti dar balanseaza intre 800-1000tr/min in acelasi interval de timp maxim 2 minute dupa care functioneaza normal.La cald porneste relativ greut dar nu am probleme la relanti.Scotea fum si s-a dus turbo..Mentionez ca simptomele cu pornitul si relantiul le avea si inainte de reparatie.
Am schimbat uleiul,filtrele,distributia,injectoare verificate,turbo noua,ceea veche geometria variabila blocata.Acum parca nu are putere nu trage si scoate fum.Sa fie tobele imbacsite de la turbo stricata?Cred ca de la cine am luat-o a mers cu ea subturata ce nu s-a pomenit.Va multumesc anticipat pentru sfaturi.


MODEL: Meriva 2003 euro 4
MOTOR: 1,7cdti 101cp denso
Skip ads

  • ga bi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7zdth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Problema cu fumul și cu trasul, este din reglarea turbinei. În ce privește variația turometrului presupun sunt niște rotire de plastic care se topesc. Cumpara de la second 1.7 dti se potrivește și înlocuiește clapeta accelerație .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta , pt. relanti instabil .Asa arata , este cel din stanga.
  • EPopescu155

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Ok,multumesc am sa verific dupa ce schimb calculatorul.Astazi am gasit pinul senzorului axului cu came(pe tester aparea,orice senzor puneam ca este defect)din mufa de langa parbriz,oxidat si putrezit,mai era un ciot,s-a rupt.Nu-mi explic cauza.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In mufa aia cumva , pe undeva ,ajunge apa , vezi pe unde , sau incearca sa ii muti locatia daca i-ti permite .
Ce calculator sa schimbi si de ce ?
Ai filtru de particule ? daca da verifica sa nu fie infundat.
Turbina noua eu cred ca nu lucreaza cum trebuie ,daca zici ca nu trage si scoate fum .
Eu zic sa mergi si sa o verifici pe tester si fizic.
  • EPopescu155

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii.Pe tester dadea senzor ax cu came.Am schimbat colectorul care da semnalele la senzorul ax cu came.Acum eroarea a disparut.Am pus testerul pe ea, nici o eroare.Nu mai oscileaza turometrul sta la relanti,motorul toarce frumos,la acelerare la peste 2500 tur/min rapane,hopa....cred ca nu se coreleaza inca sistemul electronic,trebuie sa fac cateva ture. Dar acum alte belele,la rece porneste extrem de greu.Parca da sa o ia in doi in trei,caraie,baraie daca ma intelegeti ce vreau sa spun.Am pornit si rapane un injector.Supureaza un injector direct pe galerie,trebuie sa-i refac etansarea.Stie cineva injectoarele se centreaza?
Am scos-o la o tura cam de 5km,scoate fum,mai ales intr-a doua,asta se intampla la prima tura la prima tura.La a doua tura parca s-a asezat nu mai rapane si fumul s-a mai diminuat,au pornit ventilatoarele dar apa pe ceas este unde trebuie 80-90. este normal?Am oprit-o sa dau la cheie la cald.Abia a luat-o,la fel,da sa porneasca imprastiat,baraie caraie ce sa mai aiba,senzorul de pe volanta?Sau regulatorul de pe pompa de inalta?Clapeta de accelertie?Nu mai stiu ce sa ii fac.Colac peste pupaza,am desfacut busonul la lichidul de racire,iasa ceva asa ca un abur,ca un fum dar foarte curat se ridica usor din borcan ca o boare si parca miroase a gaze, dar borcanul este curat,stie cineva este normal sau exista pe motor un mixer termostatic,un incalzitor antigel sau racitor pentru gaze recirculate la IGR si se poate sa fie sparte celulele in el?Si daca da,unde se afla si cum se verifica?Astept,pareri sugestii,solutii.Multumesc anticipat.
  • EPopescu155

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Am remediat majoritatea problemelor,camasile de la injectoare 2 la numar distruse si doua bujii nu functionau.Motorul merge foarte bine,trage nu mai scoate fum.La rece cat si la cald porneste mai greu si la rece oscileaza un pic.Pana la 80-90'C rapane un injector,mentionez ca au fost verificate.O parere,un sfat?
  • EPopescu155

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Testerul nu da nici o eroare.
  • EPopescu155

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua.Intr un sfarsit,i am dat de cap!Partial,da oscilatiile si pornirea grea o aveam din senzorul regulatorului de presiune.Al 4-lea a fost bun.Acum porneste,o tacaneala pana pe la 80° apoi merge rotund.Belea,acum la 95° sau in jur,cand porneste termocupla sa mai inainte,se opreste singur si in mets si la relanti!Se aprinde cheita si culmea Triunghiul cu derapajul.Daca incerc sa pornesc imediat,porneste greu imprastiat,se opreste,sau nu ma lasa sa pornesc,electromotorul da in gol.Daca scade temperatura sub 90 nu am treaba.Testerul arata ca nu are parametrii constanti la motorina,crva dr genul ca pierde presiune.Ce parere aveti.Am sa merg la Slatina ca Piku am inteles ca face verificarea injectoarelor la cald ca la Craiova se face la rece si sunt ok.Pateri,ca injectoarele,ca supapa,clapeta dupa distribuitor....Pe aici scrie ca senzor volanta.Inainte cand pornea greu si oscila la relanti nu se oprea din mers.Dar edte posibil si de la senzor ca am schimbat motorul si a venit cu senzorul pe el parca.Astept sugestii,pareri.multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR