Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
of.....o gramada de probleme..deci:in seara asta dupa ce plec cu masina ...(opel omega b)..observ....ca a inceput sa se incalzesca motorul...chiar peste 100 grade....plus alta problema ...am vazut ca nu mai aveam servo...adica aveam ..dar cam greu..parca in...sughituri...iar..cand trageam dreapta sau stanga de volan..se aprindea martorul de la baterie la bord...asta...chiar era ceva suspect....deci?va rog pareri....si..cum sa fac sa o rezolv..ca am mare nevoie de masina Crying or Very sad ..
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai da o cautare, multe lucruri ai gasi. Si despre martor baterie aprins si despre legatura cu servodirectia, eventual o legatura si cu indicatia de temperatura prea mare.
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
AM INCERCAT...DAR...NIMIC CARE SA MA...LAMUREASCA..
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,286
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Schimba titlul topicului !
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
ionut25 a scris:of.....o gramada de probleme..deci:in seara asta dupa ce plec cu masina ...(opel omega b)..observ....ca a inceput sa se incalzesca motorul...chiar peste 100 grade....plus alta problema ...am vazut ca nu mai aveam servo...adica aveam ..dar cam greu..parca in...sughituri...iar..cand trageam dreapta sau stanga de volan..se aprindea martorul de la baterie la bord...asta...chiar era ceva suspect....deci?va rog pareri....si..cum sa fac sa o rezolv..ca am mare nevoie de masina Crying or Very sad ..


Salutare !

Hai sa iti zic pe scurt: am dat jos ALTERNATORUL de pe masina mea Ople Astra F (pentru verificari, curatare, testare,..etc.) si am fost nevoit sa merg urgent vreo 500m cu masina fara alternator ! Vreau sa iti zic ca volanul mergea FOARTE greu. Atentie deci, alternatorul are legatura cu servo. Mai departe fa cercetari.

CristianTM.
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Verifica cureaua ! S-ar putea sa ai cureaua de la alteranator rupta sau sa fie deteriorata si nu mai angreneaza bine atit alternatorul ,pompa de servo,pompa de apa.Deci prin urmare de aceiea se aprinde becul de la incarcare ,pentru ca nu invirte suficient pompa te apa de aceiea iti creste temperatura ,ne mai rotind la turatiea respectiva pompa de servo de aceiea nu mai ai directiea asa buna. Laughing
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@ionut25, schimba titlul topiucului in ceva explicit, si nu mai scrie cu majuscule, pentru se considera ca tipi.
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
....ce bine ar fi sa fie doar alternatorul.....!curea e buna....abia schimbata !deci..azi am mai mers cu ea asa...si...am oprit-o 5 min...ca se incinsese iar ..motorul...si gata am si ramas fara baterie...am bagat-o in service...acolo...sa stea....ca m-am saturat..era sa sara in sus motorul azi.....mi-a fiert si apa....a ajuns pe rosu...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din ce spui tu e foarte simplu, servodirectia merge in salturi,pompa de servo e actionata de curea cand prinde face presiune pentru actionare usoara a volanului cand nu,presiune mai mica si merge mai greu,alternatorul e actionat tot de aceeasi curea si merge si el la o turatie pe care o poate atinge cu problema asta. Vezi sa fie cureaua ok,sa nu fie altceva decat ceea ce trebuie ,sau intinzator montat aiurea. Sanse sa se defecteze amandoua in acelasi timp,si avand in vedere ca servodirectia si alternatorul nu au in comun decat acea curea de accesorii cam aici ar fi buba.
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ok..in concluzie de la ce poate fi?deci cureaua...e buna......
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dar de invartit se invart? si alternatorul si pompa de apa sunt antrenate prin curea de catre vibrochen prin intermediul unei fulii de pe capatul acestuia si care ( sper sa nu ma insel ) este fixata pe arbore printr-o pana; daca dintr-un motiv sau altul s-a intamplat ceva cu pana sau cu canalul de pana si fulia nu mai este corect antrenata de arbore poti ajunge in situatia pe care o confrunti tu... Rolling Eyes
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ok..mersi cred asta cu vibrochen e....asa cred....totusi,,,,e in service...acum..vedem ce o fi//pana la urma!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR