CCata505
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
Multumesc!
MODEL: Astra h
MOTOR: z16xer
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Așa detectezi circuitul cu probleme.
La un defect ca al tau am auzit de alternator defect (punte de diode defecta), dar este doar o posibilitate - poate fi si altceva (baterie, chiar dacã este noua).
CCata505
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,408 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,408
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,408 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,408
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,408 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,408
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dar problema trebuie rezolvată, trebuie făcută o verificare serioasă la firele din burduful de trecere de pe caroserie pe hayon: e boala lor, ptr model și vârstă, să se foarfece firele, rezultând fire întrerupte, dezizolate și, implicit în anumite condiții, scurtcircuit.
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 142 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,524 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,524
- Locatie: Mures
- Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- corsablue
- *****
- 3,058 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 3,058
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pentru fire: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=148491
La hayon este asemănător, parcă este și discuție dedicată.
- bibu16v
- *******
- 7,408 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,408
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Odată ce ai dat alternatorul jos, se face revizie totală și se înlocuiește tot ce apare cu uzură sau suspect...
Nu prea merită să faci munca de montare/demontare de mai multe ori ca să schimbi piese cu prețuri modice...unde mai pui că unele soluții tehnice includ periile în releul regulator...în cazul de față, cu furt de curent, e mult mai probabil să fie o diodă străpunsă și nu faci nicio brânză schimbând doar periile...decât dacă vrei să-ți furi căciula...
- VMacovei390
- *
- 7 mesaje
- din 11 Apr 2025
VMacovei390
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2025
- Mesaj Privat
Revin pentru a vă spune cum s-au rezolvat problemele.
În primul rând, era, într-adevăr, o problemă cu alternatorul: l-am schimbat (am luat unul la mâna a doua, dar e OK) și imediat am avut peste 14 V cu motorul pornit pe bornele bateriei.
Rămăsese problema pierderii uriașe de curent. Am apelat la vreo doi „meseriași”, dar mi-au cerut o grămadă de bani, că ar trebui nu știu ce verificări complexe.
Am reușit, după ce m-am tot zdrobit căutând, să descopăr marea problemă, desfăcând contacte, curățând: Mi-a schimbat un „meseriaș” ceva becuri la stopurile din spate: ei bine, pe un locaș de bec cu două filamente, mi-a pus cu un filament! Evident, am descoperit că era încă mai grav decât scurtul, pentru că nu mai mergea deloc semnalizarea diferențiată la frânare și pozițiile rămâneau mereu aprinse; în plus, becul cu filament dublu de la celălalt stop era cu contactul topit deja, cum porneam luminile se supraîncălzea.
Cam așa a fost povestea, și am dat detalii poate folosesc cuiva.
Încă o dată, mulțumesc celor care mi-au răspuns aici și mi-au oferit sfaturile lor. O zi faină tuturor.
- bibu16v
- *******
- 7,408 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,408
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat