Arcul l-am tinut cu o sarma pentru a da jos de tot pedaua desi nu era necesar ( doar ca lucrezi mai frumos de afara) iar clemele de la ambreiaj le-am dat afaram doar cu ajutorul unei surubelnite pe dedesubt, am bagat-o intre plastic peda si clema paralel aproape cu tija, dispre podea spre peda; apoi am facand parghie si scotand pe rand cu acceasi surubelnita ambele cleme). Am tras usor de peda atat in sus cat si spre mine/ scaun auto pentru a iesi atat din clema de la tija cat si de pe pozitia boltului.
Ca si operatii au fost in aceasta ordine:
->Cutie depozitare stanga din piedica pe care o are in dreapta lui si cele 2 balamale de jos- tip gheara( tragi de ele in jos), panou sigurante din cele 2 cleme in partea de sus- apasand si tragand usor modulul spre tine si balamalele in care se sprijina -doar tras in sus putin. Modulul in trageti exact cat sa iasa din bord, nu aveti mai mult loc.
->senzor ambreiaj dupa ce i.am dat un semn cu marker atat pe partea neagra, deasupra mufei? Cat si pe cracii albi pentru a stii pozitia initiala. Senzorul are un bolt de ghidare si doar un surub cu cheie de 7. Atentie la cracii aceia ca sunt extrem de sensibili iar pedaua de ambreiaj are o mica tija ce intra in craci pentru a il misca( poate iesi foarte usor, nu va faceti griji, chiar daca tragi de peda spre consola centrala...)
->boltul axului ambreiajului ce e din plastic plin. Eu am facut parghie cu o surubelnita foarte lata si lunga ori levier merge, apasand usor pe tot capul deodata, foarte important, ca altfel riscati sa ii rupeti clemele de siguranta ce arata ca un soare( asta daca il mai folositi). Apoi am bagat o surubelnita prin stanga ( gaura de la panoul de sigurante) si am invartit initial, cat era latimea ei, iesind mai mult boltul spre exteriorul masinii soferului. Apoi a mers sa bag mana si sa il scot invartind de el.
-> tija din cele 2 cleme ce am reusit cam dupa aproape 1 ora si doar pe dedesubt bagand surubelnita aproape paralel cu tija si perpendicular pe peda astfel incat sa fortez clemele sa iasa una cate una. Tija iese afara de tot doar dupa ce ai boltul scos!
-> arcul legat cu sarma carlig la capat doar daca vrei sa scoti de toto pedaua, merge si acolo oricum,
-> bucsile cu o surubelnita intre peda si buza bucsa
-> apoi invers : bucsi, arc, pe pozitia de bagat bolt, pui tija de la ambreiaj si apoi boltul il bagi ( atentie ca boltul are 2 laturi drepte ale capatului pentru a nu se invarti- sunt perfect la orizonatala unul sus si unul jos, musai sa intre de tot ca nu poti pune siguranta ca nu a intrat de tot, senzorul de la ambreiaj ( in principiu cred ca ajunge la pozitia initiala- il bagi pe boltul ambreiajului, invarti putin circular spre tine si apoi pe ghidaj si surubul cu cheia de 7, panoul de sigurante si cutia.
Daca am uitat ceva, cu drag! Multumesc frumos colegilor pentru informatiile oferite ce m-au ghidat!





