Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Masina cumparata in 2015 cu jocul stanga dreapta la pedala de ambreiaj. Nu am dat importanta la acest lucru la inceput dar in timp mi a dat multe batai de cap. De la acest joc al pedalei se strica si senzorul de apasare pedala ambreiaj in timp nu imediat, mai intai iti apar erori ESP in bord ca pana la urma sa nu mai detecteze apasarea ambreiajului senzorul de apasare ambreiaj care este pozitionat fix langa pedala ambreiaj si sa ajungi in imposibilitatea de a porni masina deoarece la pornire cere ca ambreiajul sa fie apasat. Tempomatul nu functioneaza tot din cauza senzorului decupleaza deoarece de la vibratii se misca pedala stanga dreapta si actioneaza si senzorul de apasare pedala care decupleaza in mers pilotul automat.
De la service singura solutie este schimbarea ansamblului pedale ambreiaj frana si acceleratie deoarece vin impreuna, nu se vand separat costa f mult in jur de 600 euro cu tot cu manopera.
Am cautat si alte solutii si care e cauza problemei, din ce cauza se misca pedala ambreiaj. Pe un forum din Germania am gasit acelasi subiect cu problema la pedala ambreiaj si cei de acolo au gasit solutia. Axul pe care se misca pedala ambreiaj are doua bucse de plastic si acestea de la apasari repetate pe pedala se uzeaza si incepe sa apara acest joc. Cineva de pe acel forum a luat dimensiunile si a inlocuit piesele cu unele facute la imprimanta 3D dar se pot face si la strung. Pentru a schimba acele bucse nu este nevoie sa se demonteze pedalele, se demonteaza panourile din bord de sub volan pentru a avea acces mai usor la pedale si se schimba piesele de la pedala mai exact axul si bucsele pe care se misca pedala. Piesele originale sunt din plastic si capata joc deoarece se uzeaza repede plasticul (parerea mea e ca sunt special facute sa se uzeze repede). Mai jos poze si filmulet cu solutia problemei de pe forumul nemtesc. La noi nu am gasit pe nimeni care sa confectioneze piesele si de pe acel forum inca nu mi a raspuns nimeni. Poate reuseste cineva sa le confectioneze si sa ne ajute pe cei cu problema asta, este un defect de fabricatie si cred ca suntem destul de multi in situatia asta.
Pana acum am schimbat de trei ori senzorul apasare ambreiaj deoarece nu mai detecta apasarea pedalei ambreiaj. Sper sa poata cineva sa confectioneze acele piese.
https://m.youtube.com/watch?v=VJdztyFuN3k


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A13DTE
Skip ads 60' (0/3)

  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,419
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum , nu ai gasit un strungar sa le faca , par destul de simplu de facut , sau acu strungarii vor numai lucrari mari , ca zidarii ,instalatorii si chiar si mecanicii , nu se incurca ei cu asa ceva .
Astra j am si eu , dar nu am avut si nu am , problema asta pana acum.Stiam de ea , dar asta e mizilic pe langa , celelalte probleme care le are j-ul , c.v..m32 , etrieri , farurile afl, etc. Mie mai nou acum imi tacane si tachetii la rece si chiuie si rulmentul de presiune. 😖😖😖.
Apropo , nu cred ca rezolvi aici mare lucru , nu prea mai activeaza multa lume pe forumul asta ,mai cauta un strungar , dar cauta o bara de bronz , pt. bucsele alea ,nu otel , poti uza si axul pedalei.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,925
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
astrafan257 a scris:Masina cumparata in 2015 cu jocul stanga dreapta la pedala de ambreiaj. Nu am dat importanta la acest lucru la inceput dar in timp mi a dat multe batai de cap. De la acest joc al pedalei se strica si senzorul de apasare pedala ambreiaj in timp nu imediat, mai intai iti apar erori ESP in bord ca pana la urma sa nu mai detecteze apasarea ambreiajului senzorul de apasare ambreiaj care este pozitionat fix langa pedala ambreiaj si sa ajungi in imposibilitatea de a porni masina deoarece la pornire cere ca ambreiajul sa fie apasat. Tempomatul nu functioneaza tot din cauza senzorului decupleaza deoarece de la vibratii se misca pedala stanga dreapta si actioneaza si senzorul de apasare pedala care decupleaza in mers pilotul automat.
De la service singura solutie este schimbarea ansamblului pedale ambreiaj frana si acceleratie deoarece vin impreuna, nu se vand separat costa f mult in jur de 600 euro cu tot cu manopera.
Am cautat si alte solutii si care e cauza problemei, din ce cauza se misca pedala ambreiaj. Pe un forum din Germania am gasit acelasi subiect cu problema la pedala ambreiaj si cei de acolo au gasit solutia. Axul pe care se misca pedala ambreiaj are doua bucse de plastic si acestea de la apasari repetate pe pedala se uzeaza si incepe sa apara acest joc. Cineva de pe acel forum a luat dimensiunile si a inlocuit piesele cu unele facute la imprimanta 3D dar se pot face si la strung. Pentru a schimba acele bucse nu este nevoie sa se demonteze pedalele, se demonteaza panourile din bord de sub volan pentru a avea acces mai usor la pedale si se schimba piesele de la pedala mai exact axul si bucsele pe care se misca pedala. Piesele originale sunt din plastic si capata joc deoarece se uzeaza repede plasticul (parerea mea e ca sunt special facute sa se uzeze repede). Mai jos poze si filmulet cu solutia problemei de pe forumul nemtesc. La noi nu am gasit pe nimeni care sa confectioneze piesele si de pe acel forum inca nu mi a raspuns nimeni. Poate reuseste cineva sa le confectioneze si sa ne ajute pe cei cu problema asta, este un defect de fabricatie si cred ca suntem destul de multi in situatia asta.
Pana acum am schimbat de trei ori senzorul apasare ambreiaj deoarece nu mai detecta apasarea pedalei ambreiaj. Sper sa poata cineva sa confectioneze acele piese.
https://m.youtube.com/watch?v=VJdztyFuN3k


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A13DTE


Nu poti schimba boltul si bucsile fara sa demontezi pedalierul.
Nu poti scoate/introduce boltul, nu e spatiu intre pedalier si stalpul stg fata.
Se poate confectiona un bolt metalic, bucsi si siguranta asa cum sunt la pedala de frana.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Explica cineva pe forumul nemtesc cum se scoate boltul fara sa demontezi pedalierul. Am incercat cu google translate dar nu inteleg din traducere, nu se traduce chiar exact. Poate intelege cineva germana.
Skip ads 60' (0/3)

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Cum , nu ai gasit un strungar sa le faca , par destul de simplu de facut , sau acu strungarii vor numai lucrari mari , ca zidarii ,instalatorii si chiar si mecanicii , nu se incurca ei cu asa ceva .
Astra j am si eu , dar nu am avut si nu am , problema asta pana acum.Stiam de ea , dar asta e mizilic pe langa , celelalte probleme care le are j-ul , c.v..m32 , etrieri , farurile afl, etc. Mie mai nou acum imi tacane si tachetii la rece si chiuie si rulmentul de presiune. 😖😖😖.
Apropo , nu cred ca rezolvi aici mare lucru , nu prea mai activeaza multa lume pe forumul asta ,mai cauta un strungar , dar cauta o bara de bronz , pt. bucsele alea ,nu otel , poti uza si axul pedalei.


Si eu am intampinat multe probleme: reconditionat turbina si schimbat regulator presiune turbina, problema cu etrier spate blocat care scartaia (schimbat etrier deoarece s a rupt cablu de la caldura degajata de blocarea placutei pe disc), fum in habitaclu de la garnituri metalice injectoare uzate, troncanit roti fata inca nu am depistat problema desi am schimbat multe piese (bucse mari brat, apoi ambele bucse mari brate, bielete antiruliu) tind sa cred ca sunt etrierii fata sau amortizoarele desi la test pe stand au iesit foarte bine, fluctuatie relati la rece cateva secunde m am obisnuit cu ideea, la plecarea de pe loc dupa cateva minute la rece se aude ca un arc care se misca in dreptul pedalei ambreiaj m am obisnuit si cu asta, cand am rezervor sub jumatate plin se aude un zgomot de parca as avea ceva in rezervorul de combustibil care se tot misca la franari mai bruste tot asa obisnuit cu ideea, mesaj eroare "service vehicle soon" aparut de doua ori intr un an am schimbat doua bujii incandescente (sunt doua modele din cele patru doua sunt cu senzor de presiune costa 500 lei bujia si celelalte doua sunt simple costa in jur de 70 lei, noroc ca ambele au fost cele simple). Pe langa problemele mentionate mai sus se mai adauga problemele cauzate de miscarea pedalei de ambreiaj: din cand in cand apare mesaj "service ESP" si martor esp in bord aprins care dispare la urmatoarea pornire dar reapare, pilot automat care se decupleaza in mers de la vibratiile transmise in pedala ambreiaj care se misca anormal pe orizontala si decupleaza pilot automat, senzor detectare apasare pedala ambreiaj care se defecteaza de la miscarea anormala a pedalei pe orizontala si genereaza problemele de mai sus si chiar imposibilitatea de a porni masina deoarece apare mesaj in bord "Press cluch pedal" si nu mai porneste desi pedala ambreiaj este apasata pana la podea. Am avut si un golf 5 si am intampinat mai putine probleme tehnice decat intampin cu Astra j. Imi place ca design exterior si interior si sunt foarte multumit de consum (am reusit sa merg cu un plin 1300 km) dar lasa de dorit la multe capitole.
Deocamdata vreau sa rezolv cu pedala ambreiaj sa nu mai patesc sa nu pot porni masina, daca porneste restu sunt amanunte 😂
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,419
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu troncaneli pe fata , la astra j , ma confrunt si eu , de cand am luat-o , 3 ani si nu i-am dat de cap , m-a disperat masina asta , am cheltuit o avere , numai pe problema asta , bascule cu totul noi , cu toate ca schimbasem bucsele , dar pivotii fiind cu totul , le-am schimbat , suporti , etrieri fata , discuri noi , placute noi , bucse brat torsiune , amortizoarele le-am schimbat de 3 ori , de 2 ori noi si dupa cu originale cu tot sistemul , amortizor , arc , flansa , sh.
Degeaba , bani cheltuiti in vant , am fost de 2 ori in service , s-a verificat tot ce s-a putut verifica si ridicau din umeri , ca nu stiau ce are .Eu banui bucsele de la jug , cu toate ca s-a umblat si acolo si pareau ok. Urmeaza sa ma iau din nou de ea , dar si cu serviciul asta, nu prea e timp.Parca ma urmareste problema asta cu troncanitul la masina , inainte de asta am avut astra g si la fel , troncanea de ma disperase , dar i-am dat de cap , cum ziceam bucse jug , le-am cumparat , dar intre timp , am cumparat-o pe asta si pe am vandut-o pe cealalta , nu am mai apucat sa ii schimb bucsele .Daca nu sunt nici bucsele de la jug , chiar nu stiu ce ar mai putea fi .
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am citit toata discutia "Defectiuni/probleme Astra J" pana a fost inchis si am vazut ca ai postat acolo problemele intampinate cu troncanelile pe fata. Si la mine troncane din 2015 de cand am masina desi am schimbat si eu piese. A ramas acelasi zgomot nici mai puternic nici mai slab, se aude doar la denivelari sau gropi. Daca reusesti sa rezolvi problema cu troncanelile sa mi trimiti si mie in privat mesaj. Ma sperie gandu sa schimb atatea piese si troncanitul sa ramana. Deocamdata ma axez pe pedala ambreiaj sa o rezolv si cred ca ma apuc sa demontez si al treilea stop de frana, am cateva leduri arse nu se mai aprind toate, o sa incerc sa il repar.

O sa postez aici dupa ce rezolv problema cu pedala. Deocamdata caut strungar care sa incerce sa lucreze dupa dimensiuni si nu dupa ochi piesele ce trebuie refacute. Bucsele pedalei (originale din plastic) am inteles ca au fost facute din alama de catre cei care au postat pe forumul nemtesc.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,419
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok , ne auzim , Craciun Fericit .
Skip ads 60' (0/3)

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc. Sarbatori fericite!
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu troncanelile pe puntea fata. Am schimbat pe fata amortizoare, flanse si rulment flanse cu marca Kayaba sau mai sunt cunoscute sub denumirea Kyb. Nu se mai aude nici un zgomot. Urmeaza sa rezolv si problema cu pedala ambreiaj.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Astazi am demontat boltul si saibele de la pedala ambreiaj. Nu a fost necesar sa demontez ansamblul pedala ambreiaj si pedala frana care sunt impreuna. Urmeaza sa confectionez boltul si saibele din metal la strungar pe dimensiuni potrivite astfel incat sa nu mai existe jocul stanga dreapta al pedalei de ambreiaj. Boltul si saibele de pe masina echiparea originala sunt de plastic si din cauza uzurii apare jocul stanga dreapta al pedalei ambreiaj. Nu se gasesc separat ca piese de schimb sa fie cumparate de la magazin piese auto. Se gaseste de vanzare doar tot ansamblul pedala ambreiaj si pedala frana. Atasat poze cu piesele demontate
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Jocul era așa de mare că se apropie pedala de cea de frana? Să ne ți la curent cu noile șaibe. Poate strungarul vrea sa mai facă niște bani și cumpărăm și noi preventiv.
Skip ads 60' (0/3)

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Poza cu pedala este facuta dupa ce am scos boltul sa arat ca nu am demontat tot pedalierul. Pedala se misca ca in filmuletul asta https://youtube.com/watch?v=VJdztyFuN3k de pe Youtube unde arata cineva de pe un forum din Germania cum a inlocuit boltul si saibele dar cu pedalierul demontat. Va tin la curent cu noile saibe si boltul dupa ce le voi avea montate.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Astazi am reusit sa montez noul bolt. Nu mai exista acel joc al pedalei stanga/dreapta. Se simte ca si cand pedalierul ar fi nou. A fost destul de greu de montat deoarece nu ai loc sa umbli sus deasupra pedalelor in spatele bordului unde sunt prinse pedalele cu bolturile. Noul bolt si saibele sunt facute din aluminiu si am folosit vaselina siliconica sa le gresez. Pentru a avea putin mai mult loc sa montez noile piese am demontat sertarul de langa volan unde este un panou de sigurante care poate fi dat jos si este putin mai mult acces la pedale.
https://youtube.com/watch?v=hPpzH8c0kDw

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Alte cateva poze. Am schimbat si senzorul pozitie pedala ambreiaj deoarece la un service mi au facut o improvizatie. Au taiat un pinten opritor al senzorului si au montat un surub care sa fie un fel de pinten opritor astfel incat senzorul sa detecteze alta pozitie a pedalei ca sa pot porni masina. O improvizatie de doi lei care normal ca a costat. Nici nu am stiut ce au facut pana nu m am uitat acum, ca sa schimb boltul si saibele, care a fost de fapt cauza tuturor problemelor (tempomat nefunctional, erori ESP, problema pornire deoarece nu detecta pozitia pedalei apasata la pornire deoarece senzorul pozitie pedala se defectase din cauza miscarii defectuasa a pedalei stanga dreapta). Acum totul functioneaza normal.


  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Au folosit sfanta negresa:).
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,529
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Uah.... ce inginerie de doi lei! Cum sa faci asa ceva ?
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,237
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Felicitari astrafan257! Se cunoaste ca te pricepi esti pe domeniu...daca am vreo problema vin la tine.. 😀
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,419
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Intreb si eu ....zici ca ai facut piesele din aluminiu , este un material care nu prea rezista la uzura , nu era mai bine sa la faci din otel sau din bronz , aluminiul ala o sa capete joc in timp .
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Strungarul unde le am facut a zis ca e mai bine din aluminiu si sa fie gresat cu vaselina. Bronz nu avea ca sa il faca. Din otel a zis ca oxideaza si poate sa se blocheze boltul. Oricum o sa reziste mai mult decat ce era pe masina din fabrica. Nu este piesa care sa functioneze la o miscare continua sa imi fac griji ca se va uza prea curand. Orice e mai bun decat plastic.
Va ajut cu placere pe toti care intampina probleme cu miscarea pedalei. Pe mine ma enerva foarte mult ca nu exista o solutie.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR