Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ionutlic

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un opel astra H combi din 2006, motor 1.9 cdti 120hp.
Acum 1 luna nu se mai stingea martorul de "usi deschise" din bord cand inchideam usile. Unul dintre becurile din habitaclu (cel din fata dintre cele doua becuri de citit) nu se mai stingea deoarece masina credea ca am usile deschise din cauza problemei cu martorul.
Am mers 1 saptamana cu becul asa si cu martorul fiind perioada sarbatorilor, am zis ca e o problema minora.
Acum doua saptamani, am dat sa descui masina si dupa ce apasam butonul de pe cheie se auzea sunetul ca s-a descuiat dar farurile aveau un lag de 2 secunde.
Am pornit, am mers 10-15 km dupa care mi s-a stins tot din bord, mi s-a ingreunat volanul, nu puteam sa virez... am zis gata, m-a lasat bateria. Am impins masina 10-15 metri pana in garaj dupa care am lasat-o sa se incarce la redresor cam 10 minute, pana a pornit..
Am iesit cu ea, am mai facut 1-2 km prin apropiere sa vad daca e ok, si a fost la fel, se aprindeau si se stingeau martorii din bord, semnalizare tot.. partea electrica moarta.. volan imposibil de virat, era tare de tot.
Mi-am dat seama ca nu e de la baterie, ci de la alternator.. am cumparat altul second hand fix la fel ca cel ce era deja pe masina (tin sa mentionez ca nu era originalul) .
Acum masina merge bine, insa tot am problema cu martorul ca nu am rezolvat-o, insa am scos becul care nu se stingea ca ma deranja pe timp de noapte (nu vedeam in luneta).
Mi-am dat seama si ce usa are problema (spate-dreapta) .
Problema mea de acum ar fi bateria.. nu mai are culoarea verde ochiul ala de verificare. E negru de cand am problema si a ramas negru si dupa ce am schimbat alternatorul, pana acum.
As vrea sa intreb daca e posibil sa se fi dus de tot bateria si sa nu imi strice iar alternatorul, ar trebui s-o schimb?
Am mai citit pe aici si am vazut ca ochiul ala poate fi si mincinos, nu trebuie sa fie mereu verde ca sa mearga bateria in parametrii, dar nu stiu ce sa zic.
O sa merg saptamana viitoare sa rezolv problema cu senzorul, si nu stiu la ce sa ma astept. E prima mea problema cu masina, am permis de 10 luni si nu am fost deloc in service cu ea ca nu a avut probleme.



MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z19DTH
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
O baterie complet descarcata se incarca pe redresor chiar si in 24 de ore, nu in 10 minute cat ai lasat-o tu. Pune-o pe redresor pana ajunge tensiunea de incarcare la 15-16 V. Pentru detalii despre incarcare si despre baterie in general citeste aici: https://www.rombat.ro/ro/sup...ructiuni-baterii/
  • ionutlic

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok, problema e, cum imi dau seama cand ajunge la 15-16 V ca am redresor d-ala de pe timpuri.
Eu am lasat-o 10 minute atunci ca a pornit, si am inteles ca se incarca mai repede bateria cu masina pornita decat cu redresorul... d-aia am lasat-o 10 minute.
Multumesc pentru raspuns.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand verifica incarcarea ,trebuie sa fie 13,8...14,4 v si dupa pune bateria la incarcat,sigur este descarcata ,trebuie sa ai pe ea cam 12,7 v aproximativ cand este incarcata.Alternatorul care l-ai schimbat este defect sigur.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR