Azi am incercat sa deslusesc problema nivelului lichidului de racire in rezervorul sistemului de racire/incalzire al bateriei de inalta tensiune( 355V) pentru Ampera. Daca nivelul in rezervor nu este cel corect, power module 2 genereaza o serie de erori iar sistemul de incarcare nu mai functioneaza, practic acumulatorul de 355V al Amperei refuza sa se incarce


Din ce am gasit in buletinele de service ( Service Bulletin) de la GM, dar numai pentru Chevrolet Volt, americanii emit in noiembrie un buletin (PI0961A) in care spun ca nivelul lichidului in rezervorul High Voltage Battery trebuie sa fie la linia de imbinare a rezervorului, sau chiar putin mai sus de jumatate( vezi foto). GM revine in decembrie 2013, si cu un alt buletin si care-l anuleaz pe cel din nov. 2013, si spune ca nivelul trebuie sa fie sus, exact cum este prevazut in manual ( foto). Despre Ampera, nimic, dar sistemele sunt aceleasi din punct de vedere constructiv si functional ! Eu am Ampera 2012,din Olanda, cu toate service-urile la zi. Vad ca olandezii au lipit o banda alba si au insemnat partea inferioara a benzii(foto) pentru nivel lichid. Nivelul la mine este la jumatate, asa se mentine de cand am cumparat-o( 2 sap). Incarcarea functioneaza normal si nu am erori in bord. Ma intereseaza la voi cum este nivelul? Ati fost in service pentru revizii si cum a stabilit Opel nivelul pentru Ampera in Romania. Mai vad ca sunt doua tipuri de rezervoare, unele fara siguranta ( inel tabla negru) si unele asigurate, adica nu are voie decat tehnicianul al completare(teoretic, pentru ca se poate completa, dar pierzi garantia). Din ce tot vad, se pare ca Volt nu are siguranta, dar Ampera are( posibil sa ma insel

Ce am gasit referitor la Ampera, este numai un desen cu nivel la jumatate si unde descrie un rezervor cu siguranta (generatia a II-a). Masina asta este minunata


PS_si pe forumurile UK si SUA parerile sunt impartite...sunt niveluri si la jumatate si sus, in functie de service si regiuni

Thanks




MODEL: Ampera 2012