Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare, pornesc mașina aproape zilnic și merg cu ea. Ieri am fost sã o pornesc pe la 19.00, am lãsat sa se stingã martorii (plus inca câteva secunde) și când țineam de cheie pe pozitia de pornire a dat sã porneascã însã parcã murea in continuu (așa am simtit, cã murise de 2-3 ori la rând) pe la 200-300 turații si pe urmã a pornit instant.

Nu a apucat sã moarã de tot, doar cã s-a chinuit pe la câteva sute de turații si pe urmã a pornit imediat. Dacã o reporneam de 30 ori in ziua aia și ar fi pornit la sfert. Zici cã se ducea de la 2-300 ture spre 0, se repeta de la 200-300 spre aproape de 0 si pe urma a pornit instant.

Alternator stare bunã, baterie stare bunã, 0 erori, motorinã ~spre jumãtate, injectoarele 2,3,4 stare super ok (injectorul 1 ar avea o diferența insa extrem de micã fațã de injectorul 3, nu mai tin minte valoarea injectorului 1 insa stiu sigur cã nu era nimic de speriat).

Câteodatã la frig pornește instant, câteodatã se chinuie de 2-3 ori (dau la automat si dupa 1 secundã jumatate 2 maxim pornește). Problema de mai sus cu chinuitul la 2-300 ture si pornit instant pe urmã e prima datã când am pãțit-o.
PS: Martorul de bujii se aprinde mereu (când e frig, dar chiar si la 8,10,12 grade) pentru 1 secundã maxim 2 secunde și se stinge imediat inainte sã pornesc motorul. Nu rãmâne niciodatã aprins.

Ce Dumnezeul ei sã aibã?


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z19DTJ
Skip ads

  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
La mine a fost bateria când aveam aceleasi simptome.Ca sa porneascã îi dadeam un"spriț"scurt pt. ca imi era teamã ca nu mai pornește.
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
De exemplu ieri a pornit aproape perfect. A învârtit de 2 ori și a 3 a oarã a luat o frumos.
Bateria este ca nouã, lichidul verde, incarca bine, pe tester arãta perfect. Deci exclud aceasta posibilitate.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Din pãcate variante sunt multe..eu ma gândesc si la electromotor..la a mea,dupa un drum de munte in care apa a stat la 95,97°,cand o porneam,urca turatia la 800rpm,scãdea aprox.200rpm,dupa care urca inapoi la 800rpm si rãmânea acolo..si asa mi a fãcut la vreo 3,4porniri in ziua respectivã.A doua zi a pornit la sfert fãrã nici-o problemã.Si imi mai aduc aminte de o situație in care seful meu a pornit un Vito mai vechi,asta dupã ce il oprise,dupã un drum mai lung,doar dupã ce a turnat o sticlã de apa peste electromotor.😨Bafta in rezolvarea problemei
Skip ads

  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Faza este cã mie nu îmi scade de la relanti la 2 300. Ci a dat sã creascã și nu trecea de 200 300 pentru 1 secunda 2 cat timp țineam automatul in cele din urmã pornind
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
E posibil sa difere "felul"in care tureaza electromotorul dar vinovatul sa fie acelasi..electromotorul.Alte idei nu mai am..încearcã sa mai cauti in rubrica de "cautare"dar folosind diverse formule de exprimare.
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Electromotor nou cumpãrat de 1 an jumãtate de când am mașina. Pus în Germania pe mașinã (400 euro costul).
Exclud varianta asta

In fine, se poate închide topicul. Nu mai caut rãspunsuri
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=iTo_Rd5Gjrc&t=36

Cam așa face și la mine. Doar cã la mine și pornește pe urmã.
Presupun cã sunt prost și o pornesc cum nu trebuie.
Dupã ce mi se stinge martorul de bujii presupun cã ar trebuii pornitã mașina imediat, nu?

Cã am impresia cã, câteodatã eu dupã ce dau contact și apare martorul de bujie stau si astept prea mult timp.. adicã stau pana la 15-16 secunde și pe urmã dau cheie. Cred cã am procedat greșit când am pãțit ca cel din videoclip
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Aștepți sa se stingã martorul de bujii si dacã e foarte frig..gen -5,-10 poți pune pt a2a oarã contactul ca sã mai lucrezez încã o data bujiile..si dupã ce se sting si a2a oarã,pornești motorul.Rețin ca nu e ok sã încerci sa fortezi pornirea dacã nu vrea..cicã risti sa arzi calculatorul.Motorul celui din clip a pornit greu pt ca erau -27° si trebuia sa mai punã cel puțin încã o data contactul.Asa..el a forțat pornirea si s-a aprins bordul ca "pomul de crãciun" .Asa risca sa strice calculatorul si nici nu a încãlzit motorul suficient ca sa ușureze pornirea.Când este ok bateria,electromotorul probleme mai pot fi de la injectoare sau uzura mai mare a motorului,adica o compresie mai redusã care afecteazã pornirea.NU O MAI ȚINE NEPORNITA(15,16secunde)DUPÃ CE S AU STINS MARTORII,PORNEȘTE MOTORUL CÂND ÎNCÃ SE AUDE POMPA CA"BÂZÂIE",eu zic ca ușureazã ponirea.
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, așa voi face
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR