Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • miticanicu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Shatter a scris:Salutare
Am si eu un Astra G din 2004 1.7 CDTI ( Z17DTL ) cu aprox 191000km.
Pana acum aprox 2 luni a mers perfect, nu am avut probleme majore cu el. Insa acum am ajuns la disperare cu el.
La inceput mi se aprindea martorul "Check engine" in bord, dar nu simteam nimic in mers. Dupa o vreme se stingea, apoi se aprindea din nou si tot asa.
La un moment dat a inceput sa nu mai porneasca atunci cand motorul era cald. Trebuia sa o las sa se raceasca si apoi pornea si mergea ok.
Am fost cu masina la Opel Victoria Brasov (am mai fost si la altii inainte sa imi citeasca erorile) si acolo mi-au zis ca e eroare de la clapeta de acceleratie. Aceeasi eroare care mi-au zis-o si cei la care am fost inainte). Au "curatat" clapeta si au zis ca ar trebui sa fie ok, ca daca nu e, trebuie schimbata clapeta.
Dupa 2-300 km a inceput sa faca la fel. In plus, la una din porniri mi-a ramas martorul de service (masina cu cheie) aprins dupa pornire si a stat asa pana cand am inceput sa merg, cand s-a stins. Apoi, in aceeasi zi, mi s-a oprit motorul in mers, cand era la relanti, in intervalul cand voiam sa dau o treapta inferioara si incetineam. Am fost cu masina la tester si acum in plus fata de eroarea anterioara (cod 0487), imi aparea si eroare pe senzorul de pe arborele cotit (cod 1335).
Apoi a inceput sa se "inece" in mers, mergeam cu ea normal si simteai ca vrea sa se opreasca, se aprindea martorul service, dar isi revenea dupa 1-2 "suturi" din astea.
Disperat am cumparat o clapeta de acceleratie noua si am montat-o eu. Acum cateva zile am plecat cu ea la un drum de 20 de km si de vre-o 3 ori a dat sa se inece in mers. Plus ca atunci cand am vrut sa plec inapoi tot nu pornea la cald. Deci am schimbat clapeta degeaba (si nu e ieftina). Am stat sa se raceasca si am reusit sa o pornesc, dar dupa ce am plecat in max 500m mi s-a oprit motorul in mers, desi era turat destul de bine.

Din ce am tot citit pe aici, indicatiile ar fi catre senzorul de turatie de pe arborele cotit. Dar atunci apare intrebarea "de ce?" anume eroarea asta a aparut doar dupa ce am fost cu ea la reprezentanta din Bv?

In plus, stie cineva un service DE INCREDERE in Pitesti sau in apropiere? Nu pot nici macar sa plec cu masina mai mult de max 5 km fara sa imi fie frica sa nu raman blocat pe acolo.


Salutare, detin la fel ca si tine Astra G 2004, Z17DTL...... si eu am avut aceasta problema dor ca la mine nu s-a oprit motorul . Mergand din mecanic in mecanic, unul singur a fost cel destept Wink a facut testul la injectoare ( testul cu borcanele ) unde a gasit doua care erau ok, unul dadea aproape tot inapoi pe retur iar al doilea dadea inapoi pe retur ceva mai putin. Am schimbat injectoarele si de atunci ( 1 an ) porneste ok cand motorul este cald si nu mai face fig. Incearca si tu sa-i faci testul la injectoare, s-ar putea sa fie de acolo.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Shatter a scris:Smile
Desi imi place sa spun ca sint brasovean, de aprox un an jumate stau in Mioveni (langa Pitesti - pentru cei care nu stiu). Odata la 3-4 saptamani mai dau cate o fuga la Brasov, in weekend, iar in concediul de vara asta am stat mai mult pe acolo.

Daca vrei poti lua legatura cu Stefan. Sigur te poate ajuta cumva.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=95882
  • Shatter

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Aparent s-a rezolvat prin schimbarea senzoruilui de pe arborele cotit. Maine fac un drum mai lung si o sa ma conving daca e ok.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pentru cei care au probleme va pot recomanda cu toata increderea un service la iesirea din ploiesti. Din 2008 si pana in prezent nu a dat gres la niciuna din spetele pe care i le-am trimis (cred ca in 4 ani am trimis 30 de amici, cunoscuti, rude, etc... la el) desi uneori saracul primeste masini la care si-au batut altii capul si in loc sa repare au stricat mai mult. Mie deja imi este prieten cel care detine service-ul insa preturile nu sunt mari dar calitatea este spectaculoasa as putea spune. In 2006-2007 nu stiu daca se pricepea cineva atat de bine la CDTI (DI-bas ploiesti praf la momentul ala ma puneau sa schimb piese de injectie in valoare de 4500 de euro, GTI bucuresti la fel, sa nu mai vorbim de restul mecanicilor cu service-uri nebranduite care bateau campii cu relee si alte ineptii) insa el a rezolvat problema in 3 ore. Stiu cum e sa tragi sau sa impingi masina si sa mergi din service in service unde toti rezolva dar a doua zi se manifesta la fel. Citisem forumul asta de la cap la coada si facusem tot felul de experimente degeaba. Eram aproape disperat. Uneori e mai ieftin si mai rapid sa mergi la un specialist decat sa ajungi tu unul incercand diverse chestii pe masina ta. Nu vreau sa fac reclama pt ca nu are nevoie. E plin zilnic la el iar programarile se fac cu 2 saptamani in avans insa daca cineva chiar nu rezolva o anumita problema ma poate contacta pe privat pentru detalii. Citind ce am scris suna a poveste sau a telenovela insa voi decideti cum rezolvati. Eu am scapat de la moarte multi neuroni dand peste un specialist adevarat si nu unul doar cu numele gen Di-bas sau GTI.
Skip ads

  • adria1977

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
gimims a scris:nu inseamna desfacerea motorului doar a rampei comune.se poate si fara desfacerea ei dar este un pic m/ai greu de schimbat

Poti sa-mi dai ceva indicatii despre cum ar trebui sa procedez sa scot supapa fara sa dau jos rampa? Dupa cum mi se pare supapa se afla in partea opusa distributie, corect?
Am ridicat masina si m-am bagat sub ea, dar nu am reusit sa gasesc o cale usoara....e destul de inghesuit pe acolo.
Bine-nteles problema e aceeasi, pornire grea la cald, dar de catreva zile a inceput sa porneasca greu chiar si dimineata, la rece.
Testul de retur a trecut bine, injectoarele sunt OK,acum sunt in cautare de un regulator de presiune si imi fac temele pentru supapa.
respecte
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@adria1977
supapa respectiva e in aceeasi parte cu distributia, si ai nevoie de o cheie inelara(de prefernita cu clichet) de 17 daca tin minte bine, pentru a avea mai mult spatiu, dai filtrul de aer si debitmetrul,desfaci conductele de pleaca la injectori si conducta de vine din pompa apoi slabesti cele doua suruburi de fixeaza rampa comuna si asa o poti scoate de acolo dar cum zicea si @gimims, locul e destul de limitat Wink
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu am scos supapa a doua oara fara sa desfac conductele de pe rampa. Nu este recomandat demontarea lor (chiar daca eu am facut-o prima oara). Prima data am scos supapa de pe rampa pe banc, demontand in prealabil galeria. Ar fi bine sa dai jos si galeria pentru a o curata. Supapa este foarte tare stransa si cred ca are si un adeziv aplicat pe filet. Cand am strans-o, nu am fortat prea tare in vederea unei demontari ulterioare. Lucru gresit. Gimims mi-a spus ca lui i s-a intamplat ca masina sa nu functioneze cum trebuie dupa montarea unei supape noi deoarece nu a strns-o tare. La fel si la mine. Am strans-o apoi foarte tare si este ok. Pentru a o demonta a doua oara am fost nevoit sa ajustez putin o margine din blocul motor care nu imi permitea sa scot supapa dupa ce am desfacut-o. Am realizat acest lucru dand o gaura de 8mm in blocul motor, in dreptul supapei ( practic in partea dreapta a hexagonului ei), apoi cu o dalta am lovit usor in blocul motor, in stanga gaurii date, acesta fiind din fonta a sarit perfect. Nu recomand acest lucru unei persoane care nu are cunostinte cat de cat de mecanica(lacatuserie). Cred ca este destul de riscant. Am riscat dar a mers.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o are si o cunostinta dar la o alta masina si problema lui a fost capul hidraulicde la pompa de injectie era blocat si pornea doar daca ii turna apa fff rece pe capul hidraulic cand era motorul cald
Skip ads

  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Supapa de pe rampa este, cred, ultima care trebuie verificata deoarece se ajunge greu la ea. Pana la inlocuirea ei am schimbat de proba multe altele. Vezi in pag. anterioare.
  • todo1975

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Meriva 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu masina.Am cumparat un opel meriva din 2004 Z17 DTH, care nu porneste la cald, am pus tester-ul pe masina si a dat "eroare pozitie arbore cotit".Am schimbat senzorul, dupa care masina da aceeasi eroare.Mecanicul a spus ca este calculatorul de pe motor,l-am dus la un electonist care l-a verificat si spune ca nu are nici o problema.Dimineata la rece porneste la prima cheie !.Am citit mai multe postari si nu stiu ce sa mai fac.
Va rog daca cineva poate sa-mi dea mai multe informatii!
astept un raspuns urgent!
Nu stiu ce sa-i mai fac .
Sunt disperat.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Citeste tot ce este scris mai sus. Unii dintre cei care au postat aveau probleme la senzorul de turatie de pe vibrochen (arbore cotit). Poate de acolo este problema. Vezi ce presiune ai in rampa cand nu porneste fiind motorul cald.
  • hultan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salutate tuturor!
sa incepem cu inceputul..Very Happy.....am cumparat o astra g cdti 2003 motor z17dtl in luna mai anul acesta....masina arata super iar vanzatorul nu prea a tinut la pret...la cald parca o lua un pic mai greu...dupa vreo 3 luni nu mai voia deloc la cald iar la rece pleca dar parca tot un pic greu....
dupa multe drumuri pe la diversi mecanici si cheltuit bani aiurea ...am dus-o la sermecom iasi
acolo am reconditionat toate injectoarele verificat toata instalatia ,curat rampa la ultrasunete,reparat si calibrat pompa,conductele si rezervorul dat jos si spalat,schimbat semering,garnituri si surpriza....tot nu pornea la cald
abia dupa ce am schimbat senzorul de presiune pe rampa si ventil limitator presiune rampa masina merge ca noua
deci concluzia e ca pornirea greoae la cald era e pe rampa,oricum si restul trebuia facut sa nu ai probleme pe viitor
am si un an garantie indiferent de kilometri.....sper ca v-a ajuta experienta mea....drumuri bune!
Skip ads

  • moiseigabi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
terrymada a scris:Opel Astra G 1,7 CDTI 59Kw/80cp. Porneste greu cand e motorul cald si becul ala cu cheia de service nu se stinge decat maxim 1 secunda inainte sa pornesc motorul. Atunci cand e rece porneste la sfert. Mentionez ca chiar "tinut pe bujie" , desi la tipul asta de motor nu e necesar din cate stiu, atunci cand e cald porneste greu. Am citit posturile cu diverse probleme: supapa EGR, debimetru si altele si nu am gasit nicio solutie. Nici macar supapa Egr nu am gasit unde este la tipul meu de motor (Z17DTL). Am schimbat filtru aer, ulei, motorina si uleiul dar degeaba. A mai patit cineva asa ceva la motorul asta? Sper sa nu fi deschis un topic aiurea, dar repet ca nu am gasit solutii care sa se potriveasca problemei mele.

  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am patit-o mai toti cei care am postat aici. Gasesti raspunsul in acest topic. Eu am fost ajutat. Multa bafta si ai grija ce mecanici gasesti.
  • moiseigabi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nicu88 a scris:porneste f.bine cind e rece dar dupa ce se incalzeste putin e teroare.ori porneste si cam 5-10sec. nu are decit 4-500turatii.ori nu porneste deloc si cind dau cheie se aude ca si cind nu ar avea motorina si dupa citeva sec.porneste bine sau in turatie mica apoi se opreste.am schimbat distributia(oricum vroiam).Are 68500km.astra h 2005.59kw.80cp.z17dtl.acum mecanicii se bat in ami demonstra ca este ba pompa de inlta presiune,ba un senzor de temperatura,ba injector,ba nu mai stiu ce.a mai avut cineva asa probleme?daca da ajutorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!.filtru ulei nou,filtru motirina nou.bujiile merg. Crying or Very sad

injectoare1oo%



[edit] Topicul tau a fost uniit cu unul existent.

  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
un mail sau un mesaj pe privat si te ajut la sigur cu ea
  • tudor tanasachi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
astra h din 2010,38k motor z17dtj. porneste repede sau greu total aleator ,pe op-com da cod P340-04 (senzor pt poz axei cu came-circuit defect)shi P340-08(senzor pt poz axei cu came -semnal in afara limitei de toleranta) un senzor costa 530 lei shi nu stiu daca se rezolva .Dar daca e cineva sa ma ajute cu unul de proba i-as fi recunoscator. astept de altfel shi parerile voastre. o sa va tin la curent.am de gand sa o rezolv singur .,nu-mi place la mecanic multi sunt mai nepregatiti ca mine. voie buna!Cod senzor8973216200 shi dedesubt10L22(asta am citit pe el) la codul asta am gasit perfect identic de la suzuki dar pe net shi nu pot comanda(e de prin china shi se comanda 50buc)la astia costa 17 dolari (ce adaosuri au ai nostri!)
  • hartop

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am inregistrat cu op-com valorile pentru presiunea pe common rail; motor oprit, relanti si turat. Mi le poate interpreta cineva?

Multumesc!


  • Ionut08

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z17DHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
raikkonen a scris:Salut am aceeasi problema un opel astra 1.7 tdi porneste greu la cald am observat ca daca pun testerul pe ea cand este motorul cald imi da eraoare p0380. Ma poate ajuta cineva ? Care este rezolvarea problemei mele? va multumesc!


am avut si eu problema asta si era de la bujii
  • hartop

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Se pare ca am rezolvat problema. Am fost la service si am schimbat supapa din capul rampei. Mecanicul care a lucrat, a scos si montat piesa fara sa mai desfaca rampa comuna de la locul ei.

La Iasi, astazi dimineata (14 dec 2012), erau -15 grade. Mi-a pornit forte usor, fara sa insist la cheie. La fel, la fiecare pornire ( cald, rece), motorul a raspuns fara sa dau insistent la cheie.

Toata afacerea m-a costat 675 de lei (piesa si manopera). Mult, putin, sunt extrem de satisfacut de treaba facuta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR