Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua....Am.si eu o problema cu masina....imi apare in.bord martorul masina cu cheia si nu trage absolut deloc.plec de pe loc merge perfect iar apoi apare martorul si nu mai trage absolut deloc, o ia in jos acum de la accelerație si sunt nevoitã sã opresc si sa pornesc din nou....helppp va rog!


MODEL: Opel astra h 2005
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ce motorizare aveti?
Martorul acela semnifica o eroare ,sau mai multe, puneti un tester si vedeti ce erori sunt, sau faceti testul cu pedalele si veti vedea in bord ce erori aveti.
Uitati aici ...
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Are 1.9dth..a mai postat ceva:
https://www.clubopel.com/vie...07&highlight=


Ultima modificare facuta de Florin20 la Dum 15 Mar, 2020 4:47 pm
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc.o Sa verific la un service
Skip ads

  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu pierderea motorinei🤣dar am.alta problema acum....😢
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Din pãcate trebuie detaliatã cât mai mult problema..mai multe informații ne ajutã sa dãm sfaturi mai exacte.Este un motor destul de complex...Are niste clapete pe admisie care cedeazã...si mai sunt..dar nu îmi vin in minte acum.Chiar si un fir usor retezat sau contact imperfect,vreun furtun fisurat poate duce la un mers nasol al motorului.
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa.ti spun. Motorul e 1.9 cdti.110 cai...😢😢
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Motorul nu este de 110 cai , 110 inseamna kw(150 cp).De aruncat clapeta de acceleratie jos , si vazut gradul de colmatare al galeriei.Curatare egr si senzor map preventiv.Daca se demonteaza galeria pentru curatare ideal ar fi chitul de reparatie al tijei swirl din aliaj metalic(fata de plastic cum vine din fabrica).Ori anulare , si blindare cu dopuri(si acolo exista chit dedicat).Puteti lectura aicia unde exista topic dedicat Web Page Name .Poate ne spuneti si care a fost rezolvarea scurgerii motorinei , daca nu este cu suparare ori vreun secret de stat.
Skip ads

  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc ...o sa transmit mecanicului...problema cu scurgerea de motorinã nu e secret..🤣🤣 a avut lipsa o garniturã si pe acolo pierdea motorina....
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Adicã aici unde am.incercuit lipsea o garniturã si arunca motorina pe acolo..scuze ca nu ma.pricep asa bine sa explic dar sunt femeie si nu prea stiu mecanica😬


Ultima modificare facuta de RDianaCristina la Dum 15 Mar, 2020 6:51 pm
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Motorul nu este de 110 cai , 110 inseamna kw(150 cp).De aruncat clapeta de acceleratie jos , si vazut gradul de colmatare al galeriei.Curatare egr si senzor map preventiv.Daca se demonteaza galeria pentru curatare ideal ar fi chitul de reparatie al tijei swirl din aliaj metalic(fata de plastic cum vine din fabrica).Ori anulare , si blindare cu dopuri(si acolo exista chit dedicat).Puteti lectura aicia unde exista topic dedicat Web Page Name .Poate ne spuneti si care a fost rezolvarea scurgerii motorinei , daca nu este cu suparare ori vreun secret de stat.

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Alea 2 conducte sunt de vacuum , si motorina nu circula pe acolo.Probabil pe la senzorul de presiune combustibil , desi acolo nu exista garnitura din ce am vazut eu , doar la cel din stanga.Probabil a mai strans senzorul putin si asta este , restul nu le cred.
Skip ads

  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Buna...Nu am rezolvat problema..Am.dus masina la un mecanic .A pus testerul pe ea si i a aparut niste defecțiuni pe motor...le a șters si masina la fel de prost merge....Ca sa mi zicã acuma ca de fapt imi trebuie un regulator de tensiune ca nu transmite suficient curent in baterie.....E posibil sa nu tragã masina din cauza asta? Si sa se opreascã motorul in mers?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poti verifica incarcarea cu un voltmetru , trebuie sa fie intre 13,7 v si 14,4 v .Daca ai mai mult sau mai putin nu este bine si probabil te-a lasat alternatorul .
Daca tensiunea de incarcare nu este corecta si scade sub 10v , tensiunea de lucru minima a sistemelor electronice , da , poti avea probleme.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
daca aveti probleme cu incarcarea bateriei ar trebui sa aveti aprins in bord martorul rosu cu bateria pe el (cind nu incarca).

spuneti-i mecanicului ca sinteti de acord sa cumparati releu regulator dar daca il inlocuieste si nu se rezolva problema il plateste dumnealui iar manopera e gratis!

faceti diagnoza, e cel mai bine asa.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Era bine daca faceati niste poze la acele erori , pentru ca se pare ca mecanicii romani stiu doar sa stearga erori , nu sa le si interpreteze.
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Mi a aparut in bord bateria de 2 ori dar a dispãrut repede ,dupã ce am.oprit mașina și am pornit o iar.....acum porneste cam.greuu...pânã ieri nu a facut asa...Ca bateria e noua..
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Pai , cam nu mai aveti baterie pentru ca nu incarca alternatorul , ori incarca cand vrea.Mergeti la un electrician sa masoare tensiunea de incarcare pe baterie , ori puteti sa o vedeti si dumneavoastra live in meniul ascuns , apasand butonul settings 5 secunde pana se aude un bip(apoi tasta bc de 2 ori , si prima valoare o sa fie incarcarea alternatorului).Asta o faceti cu motorul pornit.Puteti merge si la electricianul de care amintiti mai sus , alegerea este a dumneavoastra.In mod normal ala nu are voie sa , se aprinda doar daca sunt probleme cu incarcarea.
  • RDianaCristina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc ...o sa verific maine asa cum.ai zis ...
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cred ca alternatorul trebuie foarte atent verificat.
daca problemele vin de la el atunci nu este vorba strict doar de incarcare, el este in legatura cu ecu prin doua fire, unul alb albastru si unul albastru rosu.
dupa parerea mea daca alternatorul nu trimite prin aceste fire ceea ce trebuie atunci ar putea ecu sa nu lucreze in parametri.

inca nu stiu sa explic deoarece nu stiu ce face ecu prin aceste doua fire cu care este legat de alternator.

banuiesc ca unul din ele este pentru martorul baterie din bord (la modelele mai vechi de opel mergea direct acolo - firul alb- albastru) insa aici e vorba de astra h mai nou care are si modulul inteligent de incarcare - daca bateria e incarcata suficient alternatorul nu va incarca, dar martorul baterie va fi stins.

rugati mecanicul sa va dea codurile de eroare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR