Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • mralex70

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salutare, nu am reusit sa gasesc discutii recente legate de intretinerea masinilor noastre. Voi cum va intretineti masinile, ce produse folositi pentru curatare, protectie? In ultimul timp ma gandeam la o protectie ceramica pt masina, puteti sa imi dati va rog niste argumente pro si contra? Si-a aplicat cineva la masina? puteti sa dati detalii despre rezultatul final ? Va multumesc
Skip ads

  • sicka

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutari.
Ma bucur ca ai deschis topicul si sper sa contribuie cat mai multi la el.

In primul rand, eu sunt la nivel de amator in detailing. Ce pot sa spun, dupa cate am citit si am mai discutat cu prietenii, ordinea protectiilor de la cea mai buna la cea mai slaba e urmatoarea:
- folie transparenta - nu prea mai ai grija zgarieturilor, spalatul e mai usor, aspectul ramane acelasi si protejezi si vopseaua... in schimb, costa foarte mult, o medie e de 3-4000 lei pentru toata masina, o folie decenta
- protectie ceramica - e buna, durata medie e de 1 an, poate mai mult, la protectiile tip SiO2, aspectul dupa fiecare spalare e ca dupa polish, iti creeaza acea pelicula de protectie impotriva apei (beading), iar pretul uneia decente e spre 1000-1500 lei (vezi produse Gyeon). Insa, spre deosebire de folie, tine un an, dup-aia alti bani, alta distractie. Aici protejezi vopseaua, insa esti vulnerabil la zgarieturi. Folia e singura care te protejeaza catusi de putin impotriva zgarieturilor.