Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AOvidiu81

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Bunã, azi am cumparat 1 litru de ulei de motor pentru opel astra h 1.7 cdti diesel de 5w-30w marca gm
Ar fi vreo problema dacã pun aceasi marca de ulei dar cu nume diferit, gen daca eu in moror am gm 5w-30 dexos2 pot pune gm 5w-30 longlife
Ps. Sunt incepator in domeniu și nu ma prea pricep asa bine si nu știu dacã e vreo difera


MODEL: Astra 2004
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Merge pus fara probleme , si nivelul sa fie 2-3 mm sub nivelul maxim , seara buna.
  • RCode

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2016 B16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Nu merge pus! Niciodata nu se amesteca 2 uleiuri diferite,sub nici o forma...Trebuie pus exact acelasi tip si marca.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In motor, daca esti pe drum si ramai fara ulei (nivel sub minim si/sau se aprinde becul de lipsa presiune ulei), se poate pune aproape orice ulei (de motor si cat mai aproape de gradatia celui care exista deja), pentru a continua deplasarea pana la ajungerea intr-un service si a face schimbul de ulei, obligatoriu.
In afara de aceasta situatie, nu se recomanda amestecarea a doua tipuri de uleiuri.
(Parerea mea)
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat