Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • valentin 1969

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vivaro 2002 fara serie
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
In timpul mersului daca reduc putin si raman in aceeasi treapta de viteza nu se mai accelereaza trebuie sa schimb obligatoriu in treapta mai mica nu ma ajuta intr-o depasire are demarajul foarte incet ce ar putea fi defect
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Debitmetru de ex, dar e mai bine sa afisezi niste parametrii altfel dam cu presupusu.
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut.va spun cum am rezolvat eu problema,am apelat la cunoscuti si necunoscuti in speranta ca ma vor ajuta sa rezolv problema.simptomele sunt cele pe care le am postat in mesajele anterioare.la mn s a rezolvat pur si simplu schimband pompa de vacuum.facea vacuum doar in turatii iar in semafor se aprindea check,va salut si sper ca va poate fi de folos.multi se rezuma la furtune egr si electrovalva....ei bine si pompa de vacuum se duce.eu am 280000 km
  • dj28dnd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
P 1220 - este partea mecanica a pompei de injectie.
am schibat pompa si nu mai face nimic.
cand ajungea la 90 de grade nu se mai tura peste 2000 de ture.
Aviz amatoriilor cu reparatia pompelor.

HOLM Diesel Center Ltd
Str. Armatei, Nr. 5
725200 Falticeni
Telefon 0742 499 988
E-mail holmdieselcenter@gmail.com
Site web http://www.holm.ro
Pret 150 euro.

Cel mai mare MINCINOS si ESCROC. Am trimis pompa de injectie Y 20 DTH Cod: 0 470 504 015, sa mi-o repare, nu a reparat nimic, asta am vazut dupa ce am montat pompa pe masina unde m-a costat 250 lei.Am mai dat 250 lei ca sa o dau jos si sa pun alta. Am trimis pompa inapoi si nici macar nu mai raspunde la tel.nu am mai vazut nimic inapoi, nici macar pompa mea si nici banii, pe care a zis ca daca nu merge pompa o sa mi dea inapoi. DECI: CEA MAI MARE TEAPA CU ACEASTA FIRMA. garantie NICI SA NU VISATI. Cine nu ma crede am chitantele de la Fan Courier.
Skip ads

  • valich

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2014

  • Mesaj Privat
buna! Am un opel vectra din 98 motor y 20dth cu 160000 km . Am schimbat pompa de injectie acum 4 ani cu partea electonica defecta {105000km} cu una sh,toate bune si frumoase pina acum . Porneste fb la rece si cald insa la rece scoate un fum alb albastru plec dupa loc cam greu , nu are putere , ajung la 2000 de rotatii se aprinde becul din bord {cel galben cu un motor } si pierde brusc din putere . scoate fum alb albastru si nu se mai tureaza .O laspe liber se stinge martorul din bord si i-si revine .faza se repeta pina se incalzeste ,
La tester mi-a iesit p1220 si p0400 . Cu 0400 sunt lamurit insa cu p 1220 e cam greu .Inteleg ca e ceva legat de partea mecanica a pompei de injectie . Intrebarea mea este urmatoarea ,,pot sa schimb partea electronica de la una la alta ?" cine ? unde ? si daca se poate un pret de manopera ar fi mai mult decit suficient .


Ultima modificare facuta de valich la Dum 12 Oct, 2014 11:51 am
  • valich

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2014

  • Mesaj Privat
revin cu un amanunt .,, dupa ce se incalzeste " merge foarte bine dar la sarcina mai mare are un rontait
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Daca pompele au acelasi cod, poti inlocui calculatorul pe pompa ta veche, insa trebuie facuta operatiunea la cineva care se pricepe.
Vezi ca motorul tau e X20DTH nu Y20DTH.
  • Irina 78

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara! Am o rugaminte pentru cei ce ma pot ajuta!
Am cumparat o Vectra B din 2001,2000 DTH! Foarte multumita de masina,numai ca acum.......
Problema e ca porneste foarte usor,merge bine cateva minute dupa care se opreste!
Meanicul a spus ca e senzorul de pe vibrochen,ok l-am schimbat!
Dar are aceeasi problema! are cod de eroare P1220 SI P1345!
Cand se opreste dupa ce se inclzeste motorul nu mai porneste pana se raceste!
Imi puteti da o idee un sfat? Daca e pompa defecta ar mai porni?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Mecanicul tau cauta acu`n caru` cu fan.
In principiu, piesa defecta e senzorul de rotatie din pompa de injectie. E posibil sa ai firele de la calculatorul pompei dezizolate (coapte), in scurt, simptomele sunt aceleasi.
Trebuie sa cauti pe cineva care chiar se pricepe la pompele astea.
  • Irina 78

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Iulian 1971! Astazi merg la service sa vad ce spune mecanicul!
O zi buna!
  • laur1226

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am o problema care imi da mari batai de cap. Problema a inceput acum vreo 3 saptamani cand, la pornire, a inceput sa imi cada relantiul si chiar sa se opreasca masina. Mi-a facut asa de vreo 3-4 ori in decursul mai multor zile. Acum cateva zile am lasat masina pornita vreo 10 min sa zic iar la un moment dat a inceput sa scoata un fum gros alb-albastrui cu miros innecacios si de atunci continua sa scoata fum intr-una. Precizez ca uleiu si antigelul sunt ok! Azi am pus testerul si mi-a dat urmatoarele coduri:

Total number of fault codes: 3

P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit High Input
(0B) - Not present

P0110 - Intake Air Temperature (IAT) Signal Voltage High
(01) - Not present

P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present

Am pornit-o cu mufa de la debitmetru scoasa deci primele doua banuiesc ca de la asta se trag. Al 3lea cod e problema!
Am salvat si parametri in timp real.
Start of Delivery 21.1 °CA
Desired Injection Start 4.0 °CA
Actual Injection Start 1.8 °CA
Desired Injection Quantity 9.6 mg/strk
Injection Quantity 10.1 mg/strk

Ce ma sfatuti? Multumesc!
  • manole78

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
P1220 mia aparut si mie. Am pompa data jos dupa ce remediez problema promit sa revin cu un sfat!
Skip ads

  • laur1226

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@manole78 Astept raspunsul tau! Multumesc!
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
laur1226 a scris:Salut baieti! Am o problema care imi da mari batai de cap. Problema a inceput acum vreo 3 saptamani cand, la pornire, a inceput sa imi cada relantiul si chiar sa se opreasca masina. Mi-a facut asa de vreo 3-4 ori in decursul mai multor zile. Acum cateva zile am lasat masina pornita vreo 10 min sa zic iar la un moment dat a inceput sa scoata un fum gros alb-albastrui cu miros innecacios si de atunci continua sa scoata fum intr-una. Precizez ca uleiu si antigelul sunt ok! Azi am pus testerul si mi-a dat urmatoarele coduri:

Total number of fault codes: 3

P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit High Input
(0B) - Not present

P0110 - Intake Air Temperature (IAT) Signal Voltage High
(01) - Not present

P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present

Am pornit-o cu mufa de la debitmetru scoasa deci primele doua banuiesc ca de la asta se trag. Al 3lea cod e problema!
Am salvat si parametri in timp real.
Start of Delivery 21.1 °CA
Desired Injection Start 4.0 °CA
Actual Injection Start 1.8 °CA
Desired Injection Quantity 9.6 mg/strk
Injection Quantity 10.1 mg/strk

Ce ma sfatuti? Multumesc!


Firele de la electrovalva de avans e in scurt . Daca mai mergi asa nenorocesti si calculatorul de injectie
  • manole78

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Laur1226 am reparat pompa mia inlocuit corpul cu tot cu pistonas merge mai binisor dar acum are simptomele ca a lui valich
  • sori

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Cine ma poate ajuta cu un sfat?Am o astra g y20dth si am urmatoarea problema:la pornire cand plec dupa 3-4 secunde nu se mai accelereazasi trebuie sa calc ambreajul dupa care accelerez din nou si merge ok o anumita perioada dupa care cade iar acceleratia in mers,apas ambreaj si din nou acceleratia si iar e ok.De mentionat ca nu se intampla mereu si nu se aprinde nici un martor in bord.Ce ar putea fi in neregula?Va multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pare a fi mecanica pompei. Cap hidraulic sau pistonas avans.
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut bãieþi. mã lovesc si eu de eroarea p1220a pe care o ºterg si dupã câteva accelerari pe loc pânã la 4000rpm apare din nou. si am tot citit despre ea .acum întrebarea este urmãtoarea, ea poate sa aparã si din cauza avansului mic? adica maºinã îi cere avans de 3.1 si ea real oferã 2.7 si cantitate injectata 5.4 cu 5.3 . oare daca duc avansu peste 4.5 grade scap de eroare?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca cere 3.1, da-i cat cere, nu mai mult.
  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am încerc mâine sa trag motorul la semnele lui cu blocaje sa vad ce avans obþin , pun op com si verific, si daca nu iese bine il mai modific pânã obþine cei îi cere si ce îi dã. mulþumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR