Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Shayene

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

In primul rand imi pare rau daca postez aiurea, abia m-am alaturat forumului si mai mult ca sigur sunt ceva reguli pe care le incalc in acest moment dar vreau sfatul vostru pe cat de sincer se poate.

In prezent sunt posesorul unui Golf Mk4 si ma tenteaza foarte tare sa imi iau un Astra G de dupa 2003.
In principiu vreau o masina mai incapatoare, relativ fiabila (majoritatea prietenilor lauda modelul acesta de Opel) si eventual sa nu rupa portofelul cu consumul de carburant (despre sportivitate nu voi mentiona ca mai mult ca sigur va fi mai ok decat motorul de 1.4 benzina aspirat pe care il am in prezent).

Am gasit destul de multe cu sub 200000 km sub 3500 euro (viitorul meu buget) insa as dori sa stiu recomandarea voastra in ceea ce priveste motoarele (vreau euro 4 Smile) ceea ce este un pic dificil cu motorina) si alte sfaturi pe care le considerati utile pentru un posibil viitor posesor de Opel .

Multumesc frumos!


MODEL: Astra G
MOTOR: 1700 motorina
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La banii astia cumperi o astra h benzinara 1,4 1,6 .
Am sa schimb putin ...vreau o astra g , sfaturi ?
  • Shayene

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Merci frumos pentru raspuns!
As incerca si un Astra g de 1.8 insa nu stiu cat este de fiabil motorul am auzit pareri destul de impartite plus ca sunt obisnuit cu un consum lejer de 12-13 in Bucuresti, in principiu am 2 variante fie una pe motorina care sa nu imi dea multe batai de cap in ceea ce priveste consumul fie un banzinar care sa duca ceva cai. In principiu bugetul poate varia in functie de cat ma pot abtine sa nu imi iau ceva, cu o luna 2 in plus poate creste considerabil insa as dori sa ii pastrez pentru modificari/reparatii mecanice si vizuale.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorul Z18XE este o alegere buna, fiabil si simplu.
Dar este greu de gasit mai ales pe astra sau vectra. De diesel poti uita, asta este tendinta in europa si in lumea civilizata.
Mai este versiunea Z18XER dar acolo ai bataie de capcu o valva si fulii defazoare.
Decat o masina cu cucurele pe ea mai bine una ok la motor si tabla buna.
Skip ads

  • catalin121

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Salut, la bugetul tau iti poti lua un astra H, dar la subiect pe astra g eu zic sa nu iti iei sub 1.6 16v daca vrei sa mai faci o depasire ceva, in rest s-ar putea sa mai consume ulei. Eu am un astra g 1.6 16v de 5 ani si nu am facut decat o segmentare si egr off, in rest doar benzina si consumabile, bafta cu alegerea
  • Shayene

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Buna dimineata!
Cu consumul de ulei ma cam tem deoarece la golful meu consuma aproape 1 litru la 1000 si cv de km si cam umblu cu sticla in portbagaj cat despre segmentare este un topic dificil, in principiu vreau o masina care, chiar daca bag bani in ea sa nu ma doara sufletul ca nu merita, de aceea ma gandeam la 1.8 pe care sa il modific de-a lungul timpului cate putin dupa cum imi permit.
Printre planuri se enumera:
-bara fata (am gasit una foarte interesanta si o face sa arate destul de modern desi m-as multumi si cu una OPC look)
-volan de astra H
- navigatie android
-scaune fata
-nuca schimbator
-retapitare in piele maro
-faruri dark (omologate bineinteles)
Asta a fost pentru partea de aspect.
Acum pe parte mecanica este putin dificil pentru ca sunt cateva care depind foarte mult de motor:
- upgrade sistem de franare
- admisie marita (am vazut diferenta majora dupa ce am eliminat o restrictie la a mea ceea ce m-a lasat masca)
- evacuare inox un pic marita (nu sunt fan al sunetului dar ajuta sa respire mai usor motorul) (incluzand galeria)
- daca imi permite bugetul si daca este ok motorul si cu turbina, componente motor forjate (cred ca ar fi cea mai costisitoare parte din cate m-am documentat si va manca si ceva din timpul meu liber... al meu si al prietenilor mei mecanici auto Smile) )
-soft
Nu stiu cum pot adauga imagini cu cele descrise mai sus insa garantez ca va arata destul de modern cu o fiabilitate a masinilor trainice si ceva putere pentru o aventura distractiva.

Va multumesc frumos pentru sfaturi si voi incerca sa urmaresc cat mai multe topicuri pe cat imi permite timpul.

PS. in cazul in care exista indoieli in ceea ce priveste calificarea mea, sunt inginer (intr-adevar nu mecanic dar stiu ce si unde sa caut), am lucrat in IT si am cunostinte de electrica si electronica suficiente incat sa ma pot descurca intr-un fel sau altul daca intampin dificultati electrice/electronice si ceva experienta in modelare 3D si poate am norocul sa printez 3D ceva in cazul in care nu gasesc deja facut.
Pe langa toate astea va am pe voi, oameni extraordinari cu experienta vasta acumulata dealungul timpului cu astfel de masini.

Inca o data va multumesc si astept sfaturile voastre! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La suma de 3500 gasesti astra h vectra c.
Z18XE 125cp
Z18XER 140cp
Z18XEL 110cp
Nu papa ulei decat xer daca se sparge valva pcv.
Acum xer are vvt fulii defazoare care este boala la toate inclusiv japoneze. Are o valva pcv dar daca te pricepi rezolvi ieftin mai nou. Problema este ca are egr fata de restul dar si termostat electronic.
Personal as prefera 125cp si fata bataie de cap.
Idea este ca masina sa nu aiba rugina, mascata sau care erupe in scurt timp. Ridici capota si daca vezi suruburi ruginite, aluminiu oxidat atunci multumesti de vizionare si pleci. Se poate urmari dupa vin si alte acte in ce zona a rulat, daca este costiera cu aer sarat , lovita etc, la revedere.

Tu ai multe planuri de viitor cu ea, cand mai fac pauza mai scriu.

La vw papatul de ulei este de noua pana se ajunge in cazul tau.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Cauta motor Z18XE, este fiabil, anul nu conteaza (sa nu fie rugina), daca mai ai ceva de investit asta consta intr-o instalatie GPL.
Dupa care te apuci de spoilere,volan,lumini.......... instalatii si alte nebunii Very Happy
Din cate masini au trecut prin mana mea, cele de 2001-2002 au fost ok, din punct de vedere, tabla, motor si inclusiv interior.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
din experienta mea cu 1.6 si 1.8, iti spun ca ambele sunt la fel de simple in constructie si foarte fiabile.

1.6 sufera cu bobina de inductie, in 200k km am schimbat 4-5, cost 300 ron/bucata, un EGR si garnitura capac culbutori. atata a cerut motorul ala in 200.000km. Ulei nu consuma deloc si mergeam cu GM 5w-30. cod motor Z16XEP 103cp pe Astra G 2006

1.8 am avut pe primul Bertone, Z18XEL cu 116cp, l-am luat la 215k km si a stat la mine pana la 250k km. am schimbat O-ringuri distributie, garnituri capac culbutori si baie ulei dupa achizitie si aia a fost. Ulei consuma 0,5-1l / 10.000km (GM 5w-30), in functie de cum o calcam.
Z18XE cu 125cp e cea mai buna alegere daca vrei 1.8, doar ca sunt destul de rare pe Astra G. La Opel, 1.8 nu a avut turbina si nici nu am auzit de cineva care sa-i fi pus.

Daca vrei turbo, orienteaza-te catre Z20LET cu 190cp. Eu am de 2 ani si bifeaza tot ce ai scris tu mai sus, plus ca e si de vanzare Smile
  • Shayene

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru feedback, pânã trece starea grozava in care ne aflam, mai strâng bãnuți, sã vedem cat pot strânge și ce gãsesc în bugetul final 😁 Mulțumesc frumos tuturor pentru rãspuns!
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Acum un an am luat o Vectra C 1.8 Z18XER 140 cp de la o cunostinta si sunt ft multumit de ea. Ca si reparatii am schimbat claxonul, bieletele antiruliu, un burduf de directie si garniturile termoflotului. Motorul asta nu are EGR, am avut o eroare la una dintre cele 4 valve VVT insa s-a rezolvat in 5 minute printr-o curatare cu WD40,avea ceva mizerie in cap.Se poate afla eroarea pe Check Engine fara tester,prin metoda "pseudo-agrafa" .Problemele majore care apar la motorul asta cam astea ar fi : fuliile defazoare, valvele VVT si garniturile termoflotulului.Eu o folosesc in special la drumuri lungi si consumul mediu la un drum de aproximativ 500 km a fost de 6.5 % cu AC 80% din timp,mers linistit .Probabil in oraș, in aglomeratie papã destul de mult.Spatioasa,confortabila, stabilã ,recomand ! 😀
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR