Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Va salut am si eu un astra h 1.7 110 cai din 2008 problema este urmatoarea cand ajung in treptele de viteza 5 si 6 respectiv peste 110km/h imi taie puterea masina intra in limp mode si apare masina cu cheie. pentru a putea merge cu ea trebuie oprita si repornita dispare masinuta dar eroarea ramane stocata si reapare in conditiile de mai sus .
pur si simplu nu o pot folosi in regim de autostrada


MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z17DTJ

CODURI EROARE: p0234
Skip ads

  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
in general in regim extraurban se manifesta la peste 110-120 km treptele 5-6


Ultima modificare facuta de Florin V la Dum 24 Mai, 2020 5:05 pm
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
am tot cautat pe forum si am inceput sa schimb piese in primul rand am verificat tubulatura ,coliere ...... sunt ok pe partea de inlocuit am inlocuit senzorul map dupa care curatat tija actuator functioneaza ,curatat egr, intercoler inlocuit, cam ce am gasit pe forum ca poate cauza problema
rezultatul nici o schimbare mecanicii sunt varza doar ma pun sa schimb piese nu stiu unde sa mai ajung cu ea
tot ce mi-a ramas de inlocuit este electrovala turbo dupa care ma gandesc ca trebuie sa ajung la inlocuit turbina, mentionez ca turbina nu consuma ulei nu fluiera masina trage ok , daca cumpar si electrovala o pot schimba singur sau trebuie adaptata pe tester sau ceva. multumesc si astept un raspuns pur si simplu nu stiu ce sa mai fac cu eroarea asta
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Uite aici cum vezi erorile fara tester ....
Skip ads

  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
RADU am verificat si asa ecn0234 singura eroare pe urma apare ecn0000
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
in urma cautarilor si la sfatul mecanicilor am inlocuit cele mai sus mentionate, sa inlocuiesc electrovalva turbo? m-am saturat de service imi ia 50 de lei sa imi spuna ca am eroare care o stiu si eu si sa inlocuiesc piese aiurea
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu electrovalva trebuia sa incepi la P0234.
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
ok dar Iulian ai idee pot sa o inlocuiesc eu sau trb sa ajung la service dupa inlocuire sa o bage pe ceva test sa umble la ceva valori ? chiar nu stiu multumesc
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

nu stiu daca si motorul tau are dar la y20 dth de exemplu sint trei valve, doua sint identice (m-am uitat la codul de pe ele), eu am facut schimb intre ele.

Inainte sa te apuci sa o schimbi cu una cumparata vezi daca nu cumva ai si tu la fel si faci schimb intre ele.

ar trebui vazut mai inainte daca circuitul electric al electrovalvei este in regula.

vezi sa nu umbli pe la reglajele tijelor (daca ai) si mai asteapta sfaturi si de la altii, eu nu prea am experienta.

uite si schema de la o parte de ecu, electrovalvele sint cele din dreapta jos

vezi sa nu cumva sa fie furtunasele inversate de cineva, acolo la electrovalva, sa intre in vac si out asa cum trebuie (zic si eu), te uiti la celelalte (sper ca nu vorbesc timpenii...)




Ultima modificare facuta de gabimilo1 la Mar 26 Mai, 2020 11:42 am
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Motorul asta are decat o electrovalva de genul celei pt. camanda turbo , are 2 doar motorul y17dt , care are egr-ul vaccumatic , dar la motorul asta nu este decat una , egr-ul fiind electric si cea pt. turbo este in spatele motorului in partea de jos.Se da jos si se alimenteaza cu 12v , alimentata vaccumul nu trebuie sa treaca prin cele 2 tevi , nealimentata lasa sa treaca vaccumul prin ea pt. comanda turbinei.
Este compusa din o bobina si un miez metalic cuplat la o membrana de cauciuc .
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
e, atunci sa verifice macar circuitul electric si functionarea ei
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
acum m.am uitat si la ea multumesc gabi pentru ajutor cred ca si eu am mai multe valve dar cea care ma intereseaza arata cam asa
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da ....dar si furtunasele de vaccum , pana la electrovalva si cel de dupa ea spre turbina .
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
in ultima poza se vede si codul urmat de 12v
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
furtunasele nu pierde aer deloc electrovalva este prinsa in 2 suruburi si mufa de intra in ea
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
la mufa banuiesc ca are tensiune daca nu avea normal aveam eroare permanenta dar ea se aprinde doar la viteza peste 110 in treptele 5-6
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Radu daca o dau jos scot mufa si fac asa cum ai zis tu o alimentez la 12v si daca merge nu trebuie sa lase vacumul sa treaca prin cele 2 tevi nu?
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
pe tester am eroare intermitenta
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da nu trece cand este alimentata si trece alimentata , o alim. separat si incerci ci gura sa vezi cum se comporta.
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
mufa are mai multi pini sa stiu unde trebuie sa pun +/-
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR