Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
poate mai ai probleme la senzorii de pe la axele la care ai lucrat (nu stiu daca mai poti regla ceva la vreunul, daca ar fi de acolo).

poate o diagnoza din nou ar ajuta.
Skip ads

  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Cicã ar fi ceva din bujii. Are careva o poza unde se afla cele 2 relee sau sigurante din ce am inteles? Am gãsit decat releu din fața baterie dar am inteles ca mai e si o siguranta de 80 sau cv gen..
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
bujiile sint alimentate dintr-un modul, cel hasurat cu rosu in imaginea de mai jos.



siguranta de care vorbesti este F2, la motor este un tablou de forma din imaginea de mai jos.



Releul k79 este in pozitia nr 15 in tabloul de la motor (tabloul mare) si sig 30 se vede si ea mai jos




P.S. - completeaza la profilul tau masina si motorizarea (eventual locatia), mie mi-ar fi mai usor (a trebuit sa caut prin topic pina am ajuns la prima postare caci nu am mai stiut despre ce masina vorbim)
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc de poze, a masurat bujiile cat si releele si sunt bune, nu inteleg de ce nu porneste. Cand da la automat iese fum alb in spate.
Skip ads

  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Cred ca am terorizat forumul asta..imi cer mii de scuze.
Am pornit-o intr un final insa nu sta pornita, adica daca o tii turata merge daca o lasi nu mai merge.. zice ca nu ar fi pusa la punct corect la pinionul cu ax came. Eu ax-ul cu came pe care l am cumparat nu a fost pus la punct la fel ca al meu. Are careva idee la care dinte trebuie pus? Gen .. se da 4 puncte inainte 4 inapoi, are si un semn dintr-o parte in alta insa e pus pe acel semn si aparent.. nu e pus ok la punct, atasez si cateva poze aici cu vechiul AX, in caz ca are cineva poza cum vine corect la punct acolo..
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La mine le-am pus asa :

,dar vezi ca in link-ul care ti l-am pus aici in topic cu demontarea chiulasei eu cred ca iti arata si cum ar trebui asezate axele in portchiulasa.

Cand ai luat axele cu came, le-ai luat cu tot cu pinionul original ?
Camele axelor cu came sunt toate perfect-paralele doua-câte-doua per cilindru (le-ai verificat) ?

La mine cand a lovit in supape s-a ovalizat gaura de la pin-ul de centrare al pinionului pe axa:

.., si daca il refolosesti asa ovalizat asta introduce un grad de defazare intre cele doua axe, chiar daca pinioanele de angrenare sunt puse corect (semn-între-semne). Ovalizarea nu se vede pe fata pininului, este in partea din spate si nu se vede decat daca se da pinionul jos de pe axa admisiilor.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut @ahappyuser, sincer sa fiu nu stiu sa ti raspund la intrebarea: Camele axelor cu came sunt toate perfect-paralele doua-câte-doua per cilindru (le-ai verificat) ?
Mecanicul a facut.. chiar nu stiu, cat despre pinion, da, cand am cumparat ax-ul cu came a fost cu totul, exact cum e la dvs in prima poza, pinioane, axe pana si senzorul de ax cu came a fost.
Ideea e ca mecanicul crede ca nu este ok pus la punct cele doua pinioane(nu stiu eu prea bine cum se numesc, alea de la dvs din a doua poza) si din cauza asta nu ramane masina pornita si nici nu porneste pe loc..
Daca imi spuneti ce poza sa va dau incat sa va dati seama in legatura cu acea intrebare.. altfel nu stiu sa va zic. Am inteles ca a fost pus la jumate acele 2 axe, dar el crede ca deschide supapa prea tarziu si din cauza asta nu porneste (ceva de gen)..
Multumesc de ajutor enorm!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am explicat in link-ul ce ti l-am dat eu intr-unul din posturile mele anterioare exact ce e cu pinioanele din portchiulasa, mai exact in al trelea post de aici.

Asa cum se vede in prima poza postata de mine un pic mai sus, acolo in portchiulasa ar trebui imediat sa sara in ochi o cheie în stea la 90grade... bagata in pinioane, asta ar trebui sa-l duca cu gândul pe mecanicul tau la faptul ca exista o gaura de centrare a celor doua pinioane (cel mare si cel ingust) cu rolul de a tine pe loc pinioanele la montarea lor semn-în-semne. Am stat trei persoane de am studiat ce e cu pinioanele alea, intr-un final ne-am prins care e rolul lor si cum se monteaza.
Skip ads

  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok, maine o sa desfaca iar ce trebuie acolo si daca este mai atasez aici cateva poze. La final, daca se ajunge intr-un final la un rezultat bun o sa scriu un roman aici pentru cine mai intampina astfel de problema si sa o rezolve.. mai degraba, sa cumpere alta masina. Multumesc de ajutor!
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Nicio sansa.
Desfacut iar, pus iar la punct totul SUPER ok, am dat 4-5 ture de motor dupa ce a fost pus la punct, venea tot la aceleasi puncte. Dat la automat, o da sa ia dar degeaba, pana la urma am tras-o putin, porneste dar nu sta pornita. Chiar nu am idee ce are si sincer.. nu prea are idee nici mecanicul, daca o tine turata sta pornita, daca ia piciorul de pe acceleratie a murit.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ia-i o compresie la motor, si asa vezi daca motorul are compresie dupa reparatie. Minim 18 compresie pe fiecare cilindru motor ca sa-ti mai porneasca pe timp de vara.

Pune un Op-Com pe masina dupa ce pornesti motorul, poate asa prinzi vre-un cod de eroare si vedem si noi ce e in neregula.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 25 Aug, 2020 10:55 pm
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Mecanicul de aici nu are 'trusa' necesara pentru masurare compresie etc.. si avand in vedere ca masina nu o pot muta sau sa o duc in alta parte la service, n-am pe cine sa aduc cu asa ceva..
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate mecanicul tau are un amic care are ,,reductia necesara,, cu care sa ia compresia la motor (pe filetul si forma bujiei).

Mai departe doar cu verificare compresie... daca motorul are compresie, atunci trebuie cautata in alta parte cauza pentru care motorul nu ramane singur la relanti.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Din pacate eu stau la tara, am aprox. 40 km pana la bucuresti, iar aici nu este nimeni cu aceasta 'scula' iar pana la bucuresti nu prea am cum sa ajung cu masina.
Eu tot cred ca sare de la punct un dinte de nu ramane pornita sau .. ceva nu este pus ok la ax-ul cu came. Trebuie sa le verifice iar si sa vedem ce si cum.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Îți cumperi scule sau motor. Asa ajungi la sapa de lemn.

Eu as pune-o pe platforma și as duce-o la un mecanic adevãrat.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ce rost mai are acum sa iau alt motor dupa ce am schimbat aproximativ tot în el?
Raman de pãrere cã nu este alimentatã bine Mașina de nici nu pornește (Dã sa o ia si parca cineva ii taie motorina) si daca o trag porneste dar daca o las la relantii se opreste.

Ma rog, o sa rezolv intr un final. Multumesc pt ajutor, se poate închide acest topic.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu unul astept rezolvarea, oricare ar fi ea si oricind.

si altii care se lovesc de problema probabil vor fi curiosi.

nu acesta-i scopul forumului?

Sa lasam inchiderea lui deocamdata.

@Daniel a zis ce ar face el, asta nu te obliga pe tine la nimic; tu posteaza ce intimpini, niciodata nu stii de unde sare iepurele...

Uite schema de la ecu mai jos, vino cu un cod de eroare si iti caut ce inseamna si unde sa te uiti (nu doar eu, mai sint si alti colegi care au programe, sint sigur ca citesc topicul tau dar n-au intervenit probabil considerind ca nu au imic de zis in completare).

si eu intervin mai mult pe partea de electrica, mecanica nu stiu. Daca nu intelegi tu poate intelege mecanicul tau.


  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
in legatura cu afirmatia ta ca parca este ceva care taie motorina, ecu este in legatura cu un senzor de presiune in rampa, nu stiu cit e de important ala dar e ok senzorul?

cit ati umblat pe la motor poate ati atins mufe, fire, ati dereglat senzori? mai fa o inspectie vizuala pe la mufe...
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am verificat fiecare mufa, fiecare senzor. Niciunul nu are fir intrerupt, mufa rupta, oxidata sau mai stiu eu ce.. toate sunt IN REGULA, am verificat fiecare siguranta din platou, fiecare releu, niciunul ARS. Am fost fix acum sa fac o reverificare la filtru de motorina, acum 6 luni cand am schimbat filtru pana nu l-am umplu de 2 ori cu motorina (plin) nu a pornit, exact asa am facut si acum de vreo 2-3 ori, insa de fiecare data cand il reverificam dupa ce incercam sa pornesc masina nu mai era destula motorina in el. Ramane aprox un sfert in filtru.. Cand am desfacut furtunul de la retur se simte motorina pe furtun, adica daca il las in jos, curge. Am facut si un test agrafa rapid din care au rezultat urm. erori:
ECN 010009
ECN 010021
ECN 007071
ECN 038004
ECN 038015
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai becul de check engine aprins in bord dupa ce a pornit motorul ? Alte becuri mai raman aprinse in bord dupa pornirea motorului ?


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mie 26 Aug, 2020 1:34 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR