- Marina Adela
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Jun 2020
- Astra 2006
- Bucuresti
Marina Adela
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2020
- Mesaj Privat
Ieri pe zi mi s-a aprins martorul de la baterie iar pe seara cand sa ajung acasa la un viraj spre stanga mi s-a blocat volanul si a murit motorul. Am incercat sa pornesc, dar fara rezultat pentru ca murise bateria.
Mi-a dat cineva curent cat sa o pornesc si sa o pot parca cat de cat decent, dar volanul mergea foarte greu. De la ce sa fie oare?
Acum vreo luna am uitat cheia in contact si mi s-a terminat bateria complet. Mi-a dat tatal meu curent cam vreo jumatate de ora si am pus-o pe redresor cam 3 ore. Intre timp eu am mers destul de mult cu ea, nu ar fi trebuit sa mi se incarce in mers?
A mai patit cineva asta?
Multumesc!
MODEL: Astra 2006
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Trebuie verificata bateria si reincarcata pe redresor, poate mai are o sansa sa isi revina. Abia apoi se verifica alternator, cabluri etc.
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Masina a pornit (cu acea baterie, deci nu era moarta), a functionat (deci alternatorul trebuia cel putin sa mentina gradul de incarcare al bateriei), apoi in functionare, s-a aprins "martorul de la baterie", hmmm a cam ramas fara incarcare si a mers doar pe baterie.
Dupa un timp de functionare cu energie doar din baterie, "pe seara" (atunci cand bateria si-a dat obștescul sfârșit), a ramas fara servo (ceea ce este firesc) si înțeleg cã a și murit motorul.
Daca nu ar fi mai pornit, indicam si eu cu degetul aratator carte baterie si o si certam ca nu si-a ales momentul potrivit sa cedeze, dar in situatia prezenta, mie imi este clar si
( pentru mine ) Ramane cum am stabilit. 😊
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Indiferent de cati consumatori electrici cuplam, in cazul in care tensiunea la bornele bateriei coboara sub 13.5V, cu motorul pornit, diagnosticul pus de oricine, este "defect pe partea de incarcare".
Cunoscand "apucaturile" acestei generatii de opel, lasam o marja de eroare de 1% pentru contacte (cabluri, papuci, borne, suruburi) si dam un generos 99% pentru domnul alternator 😊
Nu contrazic pe nimeni, sa nu fie interpretat asa ...
- Marina Adela
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Jun 2020
- Astra 2006
- Bucuresti
Marina Adela
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2020
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,260 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Next, in functie de cat de veche e masina, vrei sa verifici cablurile de MASA care sunt foarte importante. (eu am patit-o, pana nu am tras un cablu gros de un deget de la minus baterie pana pe motor nu am scapat de lumina intermitenta in habitaclu, si alte poltergeiste) - iar de atunci nu mai am probleme nici cu alternatoare stricate.
Bine aici vorbesc de o masina de 15 ani.