Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Marina Adela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Ieri pe zi mi s-a aprins martorul de la baterie iar pe seara cand sa ajung acasa la un viraj spre stanga mi s-a blocat volanul si a murit motorul. Am incercat sa pornesc, dar fara rezultat pentru ca murise bateria.
Mi-a dat cineva curent cat sa o pornesc si sa o pot parca cat de cat decent, dar volanul mergea foarte greu. De la ce sa fie oare?
Acum vreo luna am uitat cheia in contact si mi s-a terminat bateria complet. Mi-a dat tatal meu curent cam vreo jumatate de ora si am pus-o pe redresor cam 3 ore. Intre timp eu am mers destul de mult cu ea, nu ar fi trebuit sa mi se incarce in mers?
A mai patit cineva asta?

Multumesc!


MODEL: Astra 2006
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Dacã sa aprins martorul in bord, sigur este o problemã cu încãrcarea, deci trebuie verificat alternatorul , cabluri și borne.
Volanul merge greu pentru cã sânt probleme cu încãrcarea bateriei.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Perfect adevarat ceea ce a scris colegul @mariustintea.
99% alternator cazut la datorie (probabil releu sau perii)
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu m-as aunca la concluzii pripite. In primul rand o baterie descarcata accidental se va pune obligatoriu pe redresor. Daca e complet descarcata 3 ore pe redresor nu sunt suficiente, o incarcare completa poate sa dureze si o zi intreaga. Si nu, incarcarea pe masina nu este acelasi lucru cu incarcarea pe redresor!
Trebuie verificata bateria si reincarcata pe redresor, poate mai are o sansa sa isi revina. Abia apoi se verifica alternator, cabluri etc.
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Concluzia nu a fost deloc pripita. Concluzia este in concordanta cu succesiunea faptelor prezentate.
Masina a pornit (cu acea baterie, deci nu era moarta), a functionat (deci alternatorul trebuia cel putin sa mentina gradul de incarcare al bateriei), apoi in functionare, s-a aprins "martorul de la baterie", hmmm a cam ramas fara incarcare si a mers doar pe baterie.
Dupa un timp de functionare cu energie doar din baterie, "pe seara" (atunci cand bateria si-a dat obștescul sfârșit), a ramas fara servo (ceea ce este firesc) si înțeleg cã a și murit motorul.
Daca nu ar fi mai pornit, indicam si eu cu degetul aratator carte baterie si o si certam ca nu si-a ales momentul potrivit sa cedeze, dar in situatia prezenta, mie imi este clar si
( pentru mine ) Ramane cum am stabilit. Smile
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Daca bateria este moarta atunci tot greul va pica pe alternator. Acesta va tine consumatori uzuali gen faruri, ac, etc. Dar servo de exemplu, care papa caziva zeci de amperi, il va cocosa. Mai ales in traficul din Bucuresti. Asta s-a si intamplat confor povestii de mai sus, motorul a murit la un viraj. Poate ma insel eu, dar totusi bateria descarcata a fost primul eveniment. Daca nu a fost incarcata corect bateria e posibil sa fie pa.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
daca nu ai incarcare pica urgent bateria si servo - deci alternator defect in proportie mare.

sint de aceeasi parere cu @sebage si sper sa ne tina initiatorul la curent cu finalul.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu exista baterii "normale la cap" (acumulatori) pentru auto, care sa aiba tensiunea nominala, mai mare de 13V. Si totusi, in timpul functionarii motorului, tensiunea la bornele ei (ale bateriei) este bine peste 13.5V, ideal 14.2V ... permanent.
Indiferent de cati consumatori electrici cuplam, in cazul in care tensiunea la bornele bateriei coboara sub 13.5V, cu motorul pornit, diagnosticul pus de oricine, este "defect pe partea de incarcare".
Cunoscand "apucaturile" acestei generatii de opel, lasam o marja de eroare de 1% pentru contacte (cabluri, papuci, borne, suruburi) si dam un generos 99% pentru domnul alternator Smile

Nu contrazic pe nimeni, sa nu fie interpretat asa ...
  • Marina Adela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Am pus bateria aseara pe redresor pentru a putea ajunge la un service cu masina. Am plecat si a fost ok, dar pe drum iar s-a aprins martorul. Astept sa vad ce zic si cei de la service.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Din experienta proprie cu Opel Vectra C GTS - reparat de vreo 3 ori alternatorul, pana am luat unul nou. Uneori se aprinde martorul de baterie, alteori nu. Din ce stiu, martorul ala se aprinde cand ai impuscate cel putin 2 diode din alternator. Apoi, o baterie descarcata complet, daca nu e AGM (putin probabil) o cam arunci la gunoi, nu va mai tine curent ca inainte de incident.

Next, in functie de cat de veche e masina, vrei sa verifici cablurile de MASA care sunt foarte importante. (eu am patit-o, pana nu am tras un cablu gros de un deget de la minus baterie pana pe motor nu am scapat de lumina intermitenta in habitaclu, si alte poltergeiste) - iar de atunci nu mai am probleme nici cu alternatoare stricate.

Bine aici vorbesc de o masina de 15 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR