Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Bakkassan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Stiu ca s-a mai discutat dar sunt foarte disperat in legatura cu aceasta problema pe care o am la alternator....nu am gasit pe nimeni care sa aiba aceste probleme...
Este ceva de genul.....cum se intampla la orice astra de 120 mii de km mi-a cazut puntea de diode intr-o zi cu soare, acum 1 luna juma. S a rezolvat foarte repede service (de incredere, o am de la 50 mii de km si numai acel service a vazut o) intr-o zi de munca......s-au schimbat puntea de diode si releul evident....e problema este ca in ultima saptamana dupa ce merg cu ea cam 30 40 de minute incepe sa-mi licareasca martoul luminos de baterie si evident ca si consecinta nu mai am servodirectie..am reusit sa ajung cu ea la service crezand ca nu mai incarca deloc alternatorul(credeam ca iara a aparut acesi problema) dar se pare ca alternatorul incarca inca bateria in timp ce clipeste martorul luminos (13,2 - 12 V)......mentionez ca in primele 30 de minute masina functioneaza perfect cu toti consumatorii, alternatorul incarca foarte bine si nu sunt probleme

Dupa un timp de 30 40 minute se intampla sa-mi clipeasca martorul luminos si moare servo.....o las sa se "raceasca" o juma de ora, o ora si iara o iau de la capat pentru inca o juma de ora
Va rog daca se poate sa-mi spuna cineva cum se poate proceda....se poate repara (ieftin), care ar fi problema....stiu ca daca imi cumpar alt alternator o rezolv dar momentan nu am fonduri....
Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Probabil ca au venit azi noapte 2 omuleti mici si verzi cu mainile pana la genunchi si ti'au stricat alternatorul. Laughing


Ai garantie la piese? 13,2 - 12 V nu e incarcare, e semn ca e dus alternatorul. Cu alternator bun incarca 14.0 fix. Dute inapoi la serviceu ala si fa scandal. Nu au decat sa le schimbe din nou daca nu au putut pune piese ca lumea, sau poate au reusit sa le monteze gresit. Laughing
  • Bakkassan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Problema e ce s a intamplat, ce s a mai sctricat?....masina a mers foarte bine cel putin o luna de cand s-au schimbat acele elemente....
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
servodirectia o ai pe aceeasi curea cu alternatorul? daca da atunci vezi ca s-a slabit cureaua, asa mai imi facea si mie dar doar cand era ploaie afara
Skip ads

  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@pamihai La y17dt servodirectia este electrohidraulica , fara curea .
@bakkassan Daca spui ca dupa 30-40 de minute apare fenomenul , si dupa ora isi revine , pot fi cateva cauze probabile , si anume : o lipitura proasta la puntea de diode , o dioda care face figuri din cauza supraincalzirii alternatorului , carbuni care nu calca cum trebuie pe colectori (din cauza uzurii lor sau a uzurii colectorilor) . Sau , mai rau , chiar spire care intra in scurt la stator , dar nu vreau sa ma gandesc la asta . In orice caz , la ralanti ar trebui sa ai putin peste 14V , fara consumatori , iar cu , nu mai putin de 13.8-14V . In nici un caz nu trebuie sa ai tensiunea care ai spus-o . Du-te inapoi la service si spune-le sa dea jos alternatorul sa-l verifice amanuntit .
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
poate fi si rotorul cu probleme (am intilnit,la legaturile lui la perii) sau nu au schimbat tot ce ar fi trebuit
Intr-adevar tensiunea trebuie sa fie cam 14 chiar si la relanti cu farurile aprinse!
  • pit

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Bakkassan a scris:Stiu ca s-a mai discutat dar sunt foarte disperat in legatura cu aceasta problema pe care o am la alternator....nu am gasit pe nimeni care sa aiba aceste probleme...
Este ceva de genul.....cum se intampla la orice astra de 120 mii de km mi-a cazut puntea de diode intr-o zi cu soare, acum 1 luna juma. S a rezolvat foarte repede service (de incredere, o am de la 50 mii de km si numai acel service a vazut o) intr-o zi de munca......s-au schimbat puntea de diode si releul evident....e problema este ca in ultima saptamana dupa ce merg cu ea cam 30 40 de minute incepe sa-mi licareasca martoul luminos de baterie si evident ca si consecinta nu mai am servodirectie..am reusit sa ajung cu ea la service crezand ca nu mai incarca deloc alternatorul(credeam ca iara a aparut acesi problema) dar se pare ca alternatorul incarca inca bateria in timp ce clipeste martorul luminos (13,2 - 12 V)......mentionez ca in primele 30 de minute masina functioneaza perfect cu toti consumatorii, alternatorul incarca foarte bine si nu sunt probleme

Dupa un timp de 30 40 minute se intampla sa-mi clipeasca martorul luminos si moare servo.....o las sa se "raceasca" o juma de ora, o ora si iara o iau de la capat pentru inca o juma de ora
Va rog daca se poate sa-mi spuna cineva cum se poate proceda....se poate repara (ieftin), care ar fi problema....stiu ca daca imi cumpar alt alternator o rezolv dar momentan nu am fonduri....
Va multumesc anticipat!


sar putea sa fie trosnit si statorul
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
haideti sa va spun eu. Destul de amuzant acum ca am scapat de pb asta, insa m-a frecat ceva timp.Deci licareala martorului e aleatoare. Nu mai cumparati punti sau relee. Pb e mult mai simpla. Undeva pe rotor, sunt 2 lipituri. Capetele bobinei rotorului sunt lipite pe colectorul acestuia. Acestea tb izolate fata de miezul metalic.incercati sa le distantati sau sa le izolati fata de metal prin aplicarea unui strat de plastic topit.
Si eu eram la fel de disperat. Cu atat mai mult cu cat tb se amplifica pe masura ce crestea umiditatea atmosferica.Specialistii dadeau un singur verdic-alternator nou. Aiurea! Sunt varza. bafta!
Skip ads

  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
baterie noua moarta dupa ce mi am montat un casetofon la service iar oamenii mi l au puspe direct iar cu contactul luat imi ramanea ceasul aprin nonstop in fine mi l au facut sa se aprinda doar pe contact pt ca imi omora bateria noua in 24 h acum insa altceva nu am consumator cika ar baga alternatorul undeva 15.5 16 v si de aia imi omoara bateria?ca asa a dat aparatul de masurala consumator permanent cika 0.1 mili amper ceva nesemnificativ cika se regleaza tensiunea de incarcare de la un releu si ei nu stiu unde este? adevarat,dc stiti ceva ziceti mi si mie poate e de vina bateria pe care o am de 1 luna
  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut. abia m-am inscris am astra 1.7dti si am patit acelasi necaz. am mers la service si mi-au schimbat puntea de diode si releul .
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
si cat au costat astea dc esti amabil ca pe mine obisnuiesc sa ma intepe servisurile zi mi un pret te rog releu + diode
  • expertu12

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ilconteleone a scris:baterie noua moarta dupa ce mi am montat un casetofon la service iar oamenii mi l au puspe direct iar cu contactul luat imi ramanea ceasul aprin nonstop in fine mi l au facut sa se aprinda doar pe contact pt ca imi omora bateria noua in 24 h acum insa altceva nu am consumator cika ar baga alternatorul undeva 15.5 16 v si de aia imi omoara bateria?ca asa a dat aparatul de masurala consumator permanent cika 0.1 mili amper ceva nesemnificativ cika se regleaza tensiunea de incarcare de la un releu si ei nu stiu unde este? adevarat,dc stiti ceva ziceti mi si mie poate e de vina bateria pe care o am de 1 luna


Releul de incarcare este in interiorul alternatorului
Este bine sa schimbi si releul de incarcare si puntea de diode pt ca se desface alternatorul iar accesul la el este dificil mai ales daca ai si Ac toate costa 250 ron(doar piesele)
Skip ads

  • RaduC

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2000 y20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Azi am pus contactul si asteptam sa se stinga martorii cind... s-au stins de tot. Am cumparat cabluri de alimentare si le-am conecta la alta baterie. Cind pun contactul indicatorii fac in toate felurile si nu se stabilizeaza. daca dau la automat se aude doar cum cupleaza si decupleaza electromotorul (cu cabluri d la alta baterie). Intrebare: Daca bateria ar fi moarta n-ar trebui sa mearga cand o conectez la alta?

P.S. Bateria are 2 ani jumatate si de 2 luni mi-am pus subwoofer cu statie de 300W, pus cu remote de la cass.
Astra G, 2.0 dti
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal azi mi am luat si io cabluri de transfer curent dar spre surprinderea mea mi apornit cu toate ca a stat vreo 4 zile nepornita.dc iei curent de la alta masina sa fie pornita cealalta nu e normal sa ai fluctuatii in indicatori la mine cum pun de la alta masina o ia la sfert si chestia este ca dc ai bateria moarta alternatorul iti baga in ea o tensiune de pana la 16 v ceea ce nu e normal dar dupa isi revine la 14.3volti s ar putea sa fie de la statia cu subwoferul ca asa mi am montat si io casetofon pe direct si in 24 h imi omora bateria noua.
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
o chestiuta cica s ar potrivi grup de diode dela daewo la opel si cika sunt mai accesibile la pret?
  • RaduC

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2000 y20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
e posibil sa am ceva in scurt? cum sa fac proba. (sub-ul l-am scos)
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Octav a scris:haideti sa va spun eu. Destul de amuzant acum ca am scapat de pb asta, insa m-a frecat ceva timp.Deci licareala martorului e aleatoare. Nu mai cumparati punti sau relee. Pb e mult mai simpla. Undeva pe rotor, sunt 2 lipituri. Capetele bobinei rotorului sunt lipite pe colectorul acestuia. Acestea tb izolate fata de miezul metalic.incercati sa le distantati sau sa le izolati fata de metal prin aplicarea unui strat de plastic topit.
Si eu eram la fel de disperat. Cu atat mai mult cu cat tb se amplifica pe masura ce crestea umiditatea atmosferica.Specialistii dadeau un singur verdic-alternator nou. Aiurea! Sunt varza. bafta!


poti sa dai mai multe detalii, si eu patesc acelasi lucru, adica "aleator" (tot de umiditate cred si eu ca e legat) incepe sa palpaie becul. De exemplu de alaltaieri pana azi a palpait continuu. In schimb incarca bine mersi. Am pus voltmetrul pe baterie si cu motorul pornit la relanti, cu sau fara consumatori, am 14,4 V. Servo merge si ea bine mersi, in schimb ma streseaza becul ala. Asta primavara, am demontat (cu greu) alternatorul si am curatat colectorul, carbunii si tot ce s-a mai putut curata pe acolo, si pana saptamana asta nu s-a mai aprins deloc becul. Adevarul e ca am si bateria cam pe moarte (o s-o schimb maine) dar mi-e ca nu e doar de la baterie.
  • RaduC

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2000 y20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Rezolvat! Baterie noua si gata! Very Happy
am luat Fulmen intense+ de 75Ah cu 760 A pornire
  • zeus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
sunt si eu nou pe aici. Poate sa imi raspunda si mie cineva?(un pic de ajutor)
Am si eu un Opel Astra din 1992 Classic, coaja, si mi-a cazut releul de la alternator. Sau cel putin asa spun cei de la service. Imi puteti spune de unde pot sa procur asa ceva?
  • zeus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune careva de unde pot sa procur si eu un releu de alternator?
Exista vreo firma, ceva?
Am un Opel Astra Classic, coaja, fara aer, fara geamuri, etc. Motor 1400 cmc, benzina, an 1992.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR