Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • BMarius404

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o situatie sunt mecanic auto si ma depaseste o probleme am un opel 1.7 si nu merge servo o pun pe direct merge tot ,, pusa pe direct calumea cu legaturile facute si la cele subtiri .... la mufa 33 din skema electrica pe maro am aproape 13v ,, pe negru la fel .iar pe albastru /alb am doare 2 ,60 v cam ass si am masurat cu contact pus intre negru si maro am tot 13 v, iar maro cu albastu am 10 v , si negru cu albastru 2v ... problema e ca firul albastru duce in nasina lam indetificat dar nu stiu cu ce face legatura . Si la cel albastru cu contactul pus iam dat curent de la borna am pus pe plus si se auzea pompa 😃 ma las pe mana voastra ca ma doare capul din start , ca mecanic si imi pare rau nu stiu sa citesc corect o schita electrica 😔😔 incarca alternator tot eroare pe servo nu am ma interesa mult unde duce firul albastru ca cele doua am vazut sunt convins de ele ca merg e vorba ca pe cel albastru nu am curent de ajuns si am citit unde va ca trebuie sa ai cam 12v pe toate firele


MODEL: Astra h 2004
MOTOR: 1.7
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
marius, nu se intelege bine ce vrei exact, mai ales despre culorile firelor nu am inteles.

eu stiu asa - de la alternator pleaca spre ECM (ECU, e totuna) un fir albastru/alb, ala ii spune la ECU ca alternatorul incarca si ECU da mai departe informatia.

verifica prima data daca firul asta albastru cu alb ajunge de la alternator la ecu.
eu am patit-o cu alternatorul - am crezut ca incarca (se stinsese becul de la baterie in bord) dar nu trimitea semnal si pe albastru cu alb (cred ca din cauza ca avea santuri pe inelele de la carbuni)
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu, la diesel firul albastru cu banda alba, trimite informatia din alternator, la instrumentele de bord, la ECU si la pompa de servo.
Pe acest fir, masuratoarea se face cu motorul pornit.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@sebage, ar trebui sa masori 12v pe el?

sau e altfel de semnal acolo?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sunt 13 - 14 V curent continuu, dar nefilltrat (este doar redresat cu o alta punte, de pe aceleasi infasurari ale alternatorului), in functie de aparatul de masura folosit, este posibil sa apara diferente.
Sincer sa fiu, nu am masurat cu aparatul de masura, niciodata. semnalul l-am mai vizualizat pe osciloscop, dar asa, de amorul artei Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR