Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • laurentiu907

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1996 TCEE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Problema sta cam asa... de fapt sunt mai mult, dar am sa le includ intr-un singur thread si fiecare raspunde ce stie... Detin un Opel ASTRA F, diesel, motor TCEE1 - Isuzu, 1.7 TDi

1. La pornire, porneste foarte greu... Se aude demarorul cum invarte insa nu "agata" - presupun bendix defect... o sa vad maine poimaine ce a fost. Uneori o ia, uneori nu... ieri de exemplu, a plecat impinsa.. Embarassed

2. Dupa pornire, 5 minute se misca ok, fara probleme, dupa care cand sar de 1500 - 2000 rpm incepe sa se auda un scartait urat care dispare cand apas pedala de ambreiaj ca sa schimb viteza sau doar sa debraiez pentru test. Ulterior, dupa parcurgerea a 3-4 km, scartaitul dispare de la sine. Daca ii dau din nou cheie, porneste si nu scartaie... Dupa 6-8 ore de stat in fata blocului sa zicem, si ii dau cheie din nou, iar face. Nu este pompa de servodirectie, i-am completat cu lichid... nu stiu ce poate fi - tind sa ma gandesc la ceva legat de ambreiaj.

3. Senzorul de temperatura indica: --.- grade Celsius... Am sa caut sub bara contactul de la senzor, sa vad daca dau de el...

4. Turatia de relanti este (cred) foarte mica, si masina vibreaza destul de tare la relanti.. De unde as putea-o regla? Cum se poate regla?

5. Turometrul din bord nu mi-a functionat de cand am cumparat masina. Am descoperit ca proprietara ii facuse o modificare la releul de pornire... Am fost la service, mi-au inlocuit releul, toate cablajele... turometrul nici ca o ia din loc. Cum as putea proba daca e ceasul de vina?

6. Masina mi-e foarte draga, si desi acum imi permit sa-mi cumpar o masina noua, nu sunt dispus sa renunt la ea... Nu de alta, dar intre un Spark nou si un Astra F diesel, am ales si aleg Opelul.

Cam astea ar fi...
By the way... Eu sunt din Galati... Daca stiti un electrician bun de Opel Astra F, care e dispus sa lucreze si sambata sau duminica, sunt dispus sa vin si pana la Bucuresti sau alta localitate pentru a-mi remedia problemele.
  • laurentiu907

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1996 TCEE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si totusi, nimeni nu are nici un raspuns? Wink
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
2. posibil rulment de presiune gripat , verifica si uleiul la cutie, si daca e reglata bine pedala de ambreiaj
  • laurentiu907

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1996 TCEE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Scartaitul era de la cureaua de la alternator, care era moale... cei de la service cand au schimbat-o nu au intins-o bine...
Coincidenta cu ambreiajul se baza pe faptul ca atunci cand apasam ambreiajul, motorul isi scadea turatia si normal ca disparea zgomotul.

Partea cu pornirea, era de la bendix, nu de la roata dintata rayonata, ci, de la canalele spirala de pe el, care se uzasera, si la sut, bendixul se gripa pe drum, si normal ca nu ajungea sa angreneze.

Turatia de relanti s-a reglat odata cu cureaua de la alternator.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR