Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • valentin876282

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut. am un vectra c din 2004 pe benzina motor 2.2 direct cutie automata.

am o problema cu ea. la acceleratie puternica si uneori, dupa ce se incalzeste motorul, si la acceleratie moderata (2500) imi apare cheita la bord sau uneori chiar apare cheita si intra in limp mode (nu mai accelereaza deloc)

am fost la service si am pus tester pe ea si apare cod eroare p1191. am schimbat filtrul de benzina si tot asa face.
am plecat la plimbare cu masina cu testerul pe ea si la acceleratie puternica (peste 4000 rpm) presiunea nominala este la 11000 kpa iar cea actuala este 2200 ~ 3000 kpa. turata pe loc presiunea ajunge la 11000 kpa.

anul trecut am schimbat regulatorul de presiune sau am mai auzit ca i se spune distribuitor. el a mai fost schimbat in 2008 la reprezentanta desi el functiona (poveste lunga). am pus acum distribuitorul original al masinii, cel schimbat in 2008, si simptomele sunt identice. pompa de inalta presiune a fost schimbata in 2008 la reprezentanta cu una la mana a doua luata de cei de la reprezentanta de pe o masina cu mai putin de 30000 km si a mers perfect de atunci.

distribuitorul a stat ceva timp in garaj in cutie dar a avut capacalul de plastic pus asa ca eu zic ca nu a patit nimic dar nu am cum sa fiu sigur (un electrician a testat distribuitorul original si a spus ca au aceiasi rezistenta 4,5 respectiv 4,6 dar nu tin minte ce unitati de masuta a spus) iar pompa fiind schimbata in 2008 la 87000 km nu cred ca s-a stricat acum la 122000 km, dar tot ce e posibil. si eu si mecanicul credem ca ar fi senzorul de presiune din rampa, pentru ca e singurul de pe linia de combustibil care nu a fost schimbat, dar patronul de la service o tot tine ca el nu a vazut senzor care sa cauzeze probleme. si ca el nu are incredere ca distribuitorul original pe care il aveam eu este bun. eu nu cred ca 2 distribuitoare daca ar fi defecte ar avea exact aceleasi simptom acum. cand am avut distribuitorul stricat simptomele erau altele si mult mai drastice, dar tot ce e posibil...

a ramas sa cumpar pe riscul meu senzorul de presiune din rampa si daca nu e asta presupun ca voi fi nevoit sa cumpar alt distribuitor sa vad daca el era de vina. piesele sunt cam scumpe si nu vreau sa le cumpar daca nu ele sunt stricate asa ca daca are careva vreo idee cu o posibila cauza a problemei mele va rog spuneti-mi ce as mai putea incerca sau care din concluziile mele credeti ca sunt gresite.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
la acceleratie puternica (peste 4000 rpm) presiunea nominala este la 11000 kpa iar cea actuala este 2200 ~ 3000 kpa. turata pe loc presiunea ajunge la 11000 kpa. = = Inlocuieste sursa de presiune(pompa).Regulatorul(gresit,distribuitor,nu distibuie nimic),lucreaza corect,permite ridicarea presiunii la 11000kpa,dar doar atunci cind motorul nu-i in sarcina(cere putina benzina).Senzorul de presiune e bun,iti arata presiunea reala.Daca pompa ar realiza o presiune corespunzatoare,in conditii de sarcina maxima,totul ar fi OK. Trebuie inlocuita componenta defecta si rugati meseriasii sa faca apel la logica...,nu strica niciodata...!
  • Valentin6282

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si in sarcina (adica in mers) presiunea nominala si cea actuala sunt aproape identice. Doar cand se incalzeste presiunea actuala scade fata de cea nominala. Nu am vrut sa schimb nici o piesa fara sa fiu sigur ca e stricata asa ca am fost la reprezentanta in Alexandria unde m-a costat diagnosticul 124 lei. Mi-au spus ca pompa, regulatorul si senzorul merg perfect si ca problema ar fo de la calculator. Au spus ca au mai avut masini cu aceiasi problema. De la caldura de afara si caldura motorului calculatorul se incinge si se desprind unele fire. Ei nu fac astfel de reparatii dar m-au trimis la un electrician care spun ei ca face asa ceva. Urmeaza sa ma duc maine sa il repar si revin apoi pe forum cu rezultatul.
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
salut. am motor complet 2.2 benzina 147cp. ma poti suna pt orice piesa, senzori, pompa benzina, orice. 0761.737.007.
Skip ads

  • sfinx

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z22yh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2008

  • Mesaj Privat
E 99% pompa de inalta presiune de benzina, aia pe care ai cumparat-o in 2008 Smile
Daca e siemens sunt mai predispuse la stricat decat continental. Se strica si alea continental depinde FOARTE MULT de calitatea benzinei.
Daca bagi benzina proasta, se duce uleiul (este un ulei de cutii automate) din interiorul ei si se manifesta fix cum spui.
In princip, se pot reconditiona (tot ce trebuie facut e bagat la loc ulei in ea) si n-are nici pe dracu. e destul de complicata procedura dar daca tot zici ca ai una veche, poti sa o desfaci sa vezi cat ulei mai avea in ea (eu estimez ca deloc).

Si ca sa ma repet, atentie mare de tot la benzina, daca vrei sa pui de 95, pune de la niste benzinarii mai rasarite, eu umblu mai mult cu minim 98.
  • pixi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut..... scuze k intreb aici dar unde pot gasi si eu o pompa de inalta pentru un vectra c 2.2 benzina 2005 hidramata?
  • ASimion504

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un vectra c 2.2 direct 147 cp.. 2005 nu se mai accelereaza... mia aparut mașinuțã cu cheie .... va rog .. un sfat .. am fost la un electrician dar cicã sunt 2 cauze .. ori pompa de înaltã presiune ori senatorul de presiune ... ce mecanic o fii ala nu stiu ... !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR