Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
axEseN a scris:
In cele din urma am optat pentru o Varta Silver Dynamic D15 de 63 Ah dar cu 610 A curent pornire la rece. Am inteles ca este ok, dat fiind faptul ca masina nu are dotari precum cele mentionate mai sus.
Totodata, ca si loc, incapea si una mai maricica de 278mm lungime, respectiv 77 Ah cu 780 A, dar m-am gandit ca e suficienta cea mica. Daca ma tine 4 ani, sunt multumit Smile
Mai ramane sa merg la garantie, mi-a lasat un act de la magazinul de unde am achizitionat-o.

Multumesc mult oameni buni!



Salut. Exact baterie ca a ta mi-am pus eu pe 1,6 L benzina. de doi ani nu am nici o problema cu ea chiar daca masina nu o pornesc mai mul timp.
Multa bafta si cati mai multi Km fara probleme.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu ma gandeam sa mut acumulatorul de pe fara nume pe astra j #3, un acumulator mic, 77Ah pe benzina de 1.4 L si alternator de 100A. Nu cred ca vor fi probleme, sper
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca incape, nu e nicio problema.
Teoria cu bateria prea mare pentru alternator, se bazeaza pe ideea ca daca ai o baterie mare, sa zicem 100Ah, si o descarci la jumatate, in conditiile in care faci drumuri scurte si cu consumatorii porniti, nu apuca sa se incarce la loc pentru ca alternatorului subdimensionat, de 50A i-ar trebui o ora sa incarce bateria aia jumate goala. Stand descarcata se uzeaza mai repede.
In realitate, din motive de spatiu nu se poate monta o baterie semnificativ mai mare. Adica poti pune cu maxim 10-15Ah mai mare.
Oricum alternatoarele de la maninile din mileniul asta sunt suficient de puternice, nu mai sunt de 30A ca pe dacia 1300.
O masina care circula, oricum nu descarca bateria semnificativ. Poate doar daca sta cu lunile in parcare sau are probleme cu pornirea ajunge sa se descarce.
In concluzie, teoria asta cu bateria prea mare e o prostie. Se aplica la baterie de 80Ah pe dacia 1300, nu la 60-70Ah pe Astra.
Din fabrica a mea a venit cu 55Ah. Varta si Rombat recomanda 60Ah, ceea ce am si folosit de cand am inlocuit-o pe aia originala.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu sunt fan condusului 2km si apoi oprire. Prefer sa o iau la pas in acest caz. La mine drumurile scurte fiind undeva la 10 kilometri, nu cred ca vor fi probleme in acest caz. Oricum nu prea am ce face, masina albastra este trasa pe dreapta cu acumulator nou, probabil ca va sta nefolosita cateva luni de zile asa ca acumulatorul poate trece pe noua achizitie doar sa incapa in locas desi ma gandesc ca este compatibil.
Skip ads

  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2009 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
nu inteleg de ce romanii se focuseaza pe numarul de 55ah sau 60 amperi/ora,care nu are relevanta la pornirea masinii. cand aleg bateria ma intereseaza :Cold Cranking Amps (CCA).
iau bateria pentru a porni masina, nu pentru a asculta muzica cu motorul oprit la radioul masinii.

Summer Starting (Petrol): 150-200A

Summer Starting (Diesel): 450-550A

Winter Starting (Petrol): 250-350A

Winter Starting Diesel: 700-800A

iar pentru cei care vor cea mai buna tehnologie in materie de baterii sa caute tipul AGM.
Nu pentru Astra,evident .
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Este relevanta si capacitatea pentru ca de cele mai multe ori e proportionala cu curentul maxim. Bateriile din gamele mai slabe au curent mai mic, dar diferenta nu e chiar semnificativa.
AGM e pentru a nu curge in caz de spargere si a rezista la inclinare. Se folosesc pe motociclete. Nu stiu ce relevanta are la o masina, unde bateria sta mereu vertical. Singura diferenta e ca acidul e imbibat intr-un material de fibra de sticla.
  • axEseN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2020

  • Mesaj Privat
cutienoua a scris:nu inteleg de ce romanii se focuseaza pe numarul de 55ah sau 60 amperi/ora,care nu are relevanta la pornirea masinii. cand aleg bateria ma intereseaza :Cold Cranking Amps (CCA).
iau bateria pentru a porni masina, nu pentru a asculta muzica cu motorul oprit la radioul masinii.

Summer Starting (Petrol): 150-200A

Summer Starting (Diesel): 450-550A

Winter Starting (Petrol): 250-350A

Winter Starting Diesel: 700-800A

iar pentru cei care vor cea mai buna tehnologie in materie de baterii sa caute tipul AGM.
Nu pentru Astra,evident .


Pentru Varta Silver Dynamic D15 de 63 Ah cu 610 A curent pornire la rece sa ma astept la probleme iarna in cazul de fata? Sad
Detin motor diesel 1.3 CDTI :/
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
In general iei ce baterie ai avut pe masina.Vrei curent de pornire mai mare , iei una cu , curent de pornire mai mare.Problema este sa iti si incapa in locul dedicat.Eu am de 74 ah/680 A , pe 1.9 la raport de compresie 18 , fata de 18.4 cat ai dumitale si este ok.Daca motorul functioneaza in parametri , adica bujii ok , plus parte electrica nu ar trebui sa fie probleme.
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2009 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Romania nu are temperaturi negative prea mari,poate doar la Miercurea Ciuc. astia cand se refera la regim de iarna se gandesc la minus 20 de grade C.
cred ca nu vei avea probleme.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La ai mei langa oradea nu a fost an sa nu scada mai jos de -15, -20
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2009 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
frumos ! in Severin zero grade celsius sunt minimele de iarna!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR