Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • all-moto

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Astra H, 1.7 CDTI care imi scoate peri albi.
Apare la testul cu pedala si la tester eroarea ECN068302 sau P0683-02. Scoate un fum alb excesiv dupa ce se incalzeste si are un consum de 9, ... in exterior iar becul care seamana cu un arc clipeste contiuu.
Am fost la service, am schimbat releul de bujii, bujiile, am spalat filtrul de particule, am schimbat turbina, curatat EGR si admisie. Aceeasi problema care nu mai dispare.
Daca aveti sugetii sau solutii va rog sa ma ajutati.


MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z17DTR

CODURI EROARE: ECN068302
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am intalnit lipsa alimentare "releu" bujii: - sunt doi pini pe "releu" care ar trebui sa primeasca +12V, unul permanent si unul doar la punerea contactului, fiecare cu siguranta lui - a masurat cineva sigurantele sau macar tensiunile?
Am intalnit instalatie electrica intrerupta: - intre "releu" si bujii (fire intrerupte, contacte imperfecte) - a masurat cineva continuitatea celor 4 fire de la "releu" la bujii (cu fisele scoase din bujii si mufa scoasa din "releu")?
Am intalnit bujie in scurt circuit (stiu, stiu ... se va rade mult pe tema aceasta, cum ca nu ar fi posibil), izolatorul dintre masa bujiei si electrodul central de contact, pur si simplu s-a strapuns electric, prin conturnare ... posibil din cauza unor substante care au ajuns pe acolo.

Fumul alb, consumul mare si acea "spira" care clipeste, par a fi probleme de DPF ... posibil tocmai din cauza ca bujiile nu isi fac treaba. Bujiile sunt folosite in procesul de regenerare DPF.
  • all-moto

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Electricianul de la service spune ca a verificat cap-coada tot circuitul ce tine de releu si bujii. Bujiile si releul sunt noi.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca ar fi stiut ce si cum sa verifice, nu te-ar fi pus sa cumperi piese noi, aiurea ... ar fi gasit defectul.
Eu am expus o parte din problemele intalnite, si care au generat eroarea de care spui si tu.
Sigur mai sunt colegi care iti vor mai spune si alte cauze posibile ... dar explicatia ca "totul este bun, dar nu functioneaza", eu nu o vad cu ochi buni.

La fel si la partea de DPF, trebuie sa fie urmariti parametrii care creaza conditiile pentru regenerare, nu doar schimbat si curatat.
La tine, pare o incercare de regenerare (motorina postinjectie), dar care nu reuseste sa ridice temperatura.
Skip ads

  • all-moto

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nu ai drum prin Brasov ? Smile
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sunt oameni priceputi, prin orice zona.
Eu nu ma ocup cu asa ceva, nu as avea timp. Doar asa ... la nivel de hobby si cand si cand, pentru vreo ambitie. Smile
Cauta pe cineva priceput si o sa ii dati de capat, trebuie doar verificat atent, nu "la gramada".
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR