Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut, la masina din semnatura , am obsevat la motor niste pierderi de ulei, pe cel de la simeringul de la fulia arborelui cotit l-am elucidat.In schimb am vazut ca am o pierdere de ulei si pe la carcasa filtrului de ulei (cea de aluminiu) , si anume in zona in care aceasta e fixata pe blocul motor.Stiu ca acolo este o garnitura si ca aceasta carcasa este fixata pe bloc in 3 suruburi.Unul se vede, intrebarea este , pt a demonta aceasta carcasa trebuie demontata si galeria de evacuare ? multumesc .


MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu stie , sau nu m-am exprimat eu corect si nu inteleserati?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fara o poza e greu de zis.
Carcasa filtrului de ulei e prinsa pe bloc sau pe termoflot daca are asa ceva.
Demonteaz-o, schimba garnitura si da cu silicon pe margine.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Eu am intrebat cum se demonteaza? are 2 suruburi ascunse sub scutul galeriei de evacuare .
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Da ..se demonteaza si evacuarea
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Nasol, are cineva o schita? asta inseamna garnitura de evacuare noua, prezoane si piulite noi?
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Din ce am vazut la altii, au dat cu degripant si s-au desfacut usor, la masini mai vechi si au refolosit atat piulitele cat si garnitura. E unul as schimba garnitura, mai ales ca nu e scumpa.
Vreau sa dau si eu corpul filtrului jos, sa verifica supapele din el (se dezamorseaza filtrul de ulei foarte repede), dar acum a dat frigul si mai aman treaba.
Eu am Corsa Z12XEP si din ce am vazut trebuie desfacuta doar prinderea galeriei pe motor, nu si din racordul flexibil. Ar fi loc sa departez galeria suficient cat sa ajungi la cele 2 suruburi. Daca nu flexeaza suficient din racordul flexibil. e posibil sa fie nevoie sa desfac tampoanele de cauciuc ce sustin evacuarea. La mine ar mai sta in cale conductele AC si asta implica desprinderea compresorului de pe motor daca nu am loc.
Sper sa nu ma insel, asta e planul meu de bataie, voi vedea in realitate cat va trebui sa demontez Very Happy
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi, daca o sa demontez postez aici, daca demontezi naintea mea sa documentezi povestea.Stima.Apropos de piulite , de la galeraia de evacuare sunt corodate deci cred ca trebuie noi.
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu am facut la Corsa 2007 asa:
1. Dai cu degripant pe tot ce se desface mai jos(piulite)
1.am desfacut mufa sondei lambda 2
2.am dat jos cele 3 piulite de la esapament
3. am desfacut cele doua sustineri de cauciuc de la jumatatea masinii ale tevii de esapament si am dat-o intr-o parte
4. am desfacut mufa sondei lambda 1
5. am desfacut galeria de evacuare , o problema ar fi la sustinerea acesteia de bloc in partea de jos , la partea de sus a mers fara probleme -piulitele fiind de aliaj moale
6.am desfacut cele 3 suruburi ale carcasei filtrului
7 .am spalat carcasa si in jurul garniturii noi pe exterior am dat putin ermet
Atentie la filtre ...lungimea lor conteaza ...acestea apasa pe o supapa care inchide circuitul de scurgere si la slabirea capacului deschide scurgerea uleiului din carcasa spre baia de ulei.
Este vorba de 2-3 mm...mic si mai gros de la 86 la 89mm sau mare si mai subtire de la 103-106mm
Eu am pus firma ce este scrisa pe carcasa filtrului, si
acesta este intodeauna lungimea maxima.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
O detaliere minutioasa.Multumesc.Eu am folosit numai filtre originale.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR