Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Ionut96

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Salutare colegi ! Ma confrunt cu o mica problema (Motor Z10XE 2001): am schimbat sonda lambda 1 cea de la catalizator și tot îmi apare o eroare legata de ea. Sonda care am achiziționato acum este Bosch am curãțat pânã acum clapeta accelerație egr schimbat termostat schimbate furtune vacum eroarea aceasta p0130 - o2 sensor circuit low voltage (bank 1 sensor 1) apare dupã a 2 sau a3 pornire dupã apariția martorului în bord mașina se plafoneazã cine a mai avut eroare aceasta cum a rezolvat mulțumesc testarul care îl folosesc este opcom mulțumesc


MODEL: Corsa 2001
MOTOR: Z10XE
Skip ads

  • Csender Atila

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2018

  • Mesaj Privat
a-mi parerau, cel mai simplu e resetare. scoti bornele de la baterie cinci minute , si vezi daca mai apare eroare. o data ,de 2 ori si vezi. eu ase procedez. , dar nu e tehnic.
  • Ionut96

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Update Amestecul de pe sonda lambda 1 cea de pe catalizator rãmâne blocat pe lean nu se modifica eroare apare dupã aproximativ 5 minute de la pornire
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

ai verificat cablajul dintre sonda si ecu?

Uite mai jos citeva imagini, poate te ajuta


scoate mufa de la ecu si de la sonda si verifica sa ai intre capatul de la sona si cel de la ecu ale aceluiasi fir mai putin de 1 ohm. Verifici cele 4 fire de la sonda asa.

Apoi ai un circuit de incalzire in sonda (e o rezistenta) o masori, sa nu se fi ars.

E posibil sa fie si ceva mecanic gen catalizator infundat sau altceva, aici sint doar posibilitatile de defect electrice care dau eroarea asta. Masinile mai au si furtune, garnituri nu numai senzori si cabluri.

Prin verificarile astea te asiguri doar ca electric totul e ok. Daca sonda si cablurile sint bune e posibil sa fie chiar ecu, dar pentru ca ala e scump il poti lasa mai la urma cu banuiala, prima data verificate astea, cabluri, sonda , neetanseitati, infundari si ce o mai fi.

Parerea mea.

Scheme gasim daca ai nevoie( vezi ca z10xe apare cu doua tipuri de ecu si difera locul unde intra sonda in mufa lui) (la unul scrie ca e BOSCH cu EASYTRONIC, la celalalt nu apare easytronic)


Ultima modificare facuta de gabimilo1 la Mar 01 Dec, 2020 9:38 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • Ionut96

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2020

  • Mesaj Privat
O sã verific astãzi dupã ce ajung acasã de la munca mulțumesc pentru poze o sã veric la mufã care intra în ecu o sã curat cu sprei de contact poate are contract slab pe pini
  • Ionut96

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Nu este cu easytronic este cutie manuala
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
atunci sint bune pozele de sus, daca te uiti in prima scrie "Bosch Motronic ME 1.5.5", ar trebui sa gasesti firele de la sonda in mufa B de la ECU, in pinii 8, 25 si 49

uite si schema din tis, sa vezi si ce culori au firele dintre sonda si ecu, daca e ceva ce nu stii sa intrebi, ori eu ori un alt coleg te va ajuta.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR