Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • GStoica991

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am un opel Astra H din 2009, 1.7 cdti si am urmatorele probleme:
- motorul moare la relanti dupa ce fluctueaza turatiile, scad si urca, in mare parte cand o pornesc,dupa ce merg putin cu ea dispare problema.
Problema e dimineata, nu pot nici sa dezaburesc geamurile ca-mi moare motorul. Smile) De obicei o accelrez putin cand vad ca da sa moara.
- Apare martorul in bord masinuta cu cheita aprins, am pus-o pe 2 testere si apaare P087 - presiune rampa, too low pressure, intermitent.
Mi-au fost verificate injectoarele de 2 mecanici, unul mi-a spus ca trebuie schimbate altul ca nu...luni a ramas sa mi le curete.
Cand apare martorul masina sta la 1000 de rotatii, nu trece de 3000 in mers si nu merge mai mult de 80kmh, cateodata se opreste si in mers.

Am patit sa am ambele probleme de mai sus in acelasi timp, martorul dispare din bord dupa ce merg cativa km si o opresc/repornesc.

Filtrul de particule/EGR au fost curatate recent, aparea pe tester si P409, acum a disparut dupa curatere, de asemenea bujiile au fost schimbate in februarie 2020

Astept sugestii.

Multumesc in avans pentru ajutor!


MODEL: Opel Astra H 2009
MOTOR: 1.7 CDTI/ A17DTJ

CODURI EROARE: P087

LOCATIE: Ilfov Branesti
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Prima sugestie, din partea mea, ar fi sa faci o diagnoza calumea (cu citire parametri reali, cu verificare daca se adevereste ceea ce rezulta, etc.), nu doar cu citire a unori coduri de eroare. Apoi sa postezi macar codurile de eroare ... corect, nu fractii de coduri.
O alta sugestie ar fi sa folosesti functia de cautare, sunt probleme discutate pe larg. (asta trebuia sa fie prima recomandare, dar am avut impresia ca o sa sune ca o rĂ£utate)

Probabil vechea poveste cu regulatorul de debit ... SCV
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Are dreptate colegu sebage , daca zici ca ai eroare cu pres. scazuta in rampa , ce treaba ai cu injectoatele .....
Ai 2 piese de verificat schimbat , regulator presiune de pe pompa de inalta , care dicteaza presiunea in rampa si o supapa care citeste presiunea din rampa ,care este montata pe rampa si spune calc.
Se pot vetifica cu o diagnoza .
Eu cred ca ai ptonleme cu regulatorul de presiune de pe pompa , nu ai ce sa ii faci se schimba , de la el ai si fluctuatii ale relantiului.
  • GStoica991

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2021

  • Mesaj Privat
'O alta sugestie ar fi sa folosesti functia de cautare, sunt probleme discutate pe larg. (asta trebuia sa fie prima recomandare, dar am avut impresia ca o sa sune ca o rĂ£utate)'
Nu o iau ca pe o rautate, am tot citit diverse topic-uri si nu stiam catre ce sa ma orientez din lipsa de cunostinte, imi cer scuze .
Multmesc pentru raspunsuri, o sa verific regulatorul de presiune si supapa respectiva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR