Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GSI, am auzit si eu treaba cu axa de SEH, si pistoane. De unde naiba gasesc asa ceva? au astia pe la dezmembrari ? Oscilez in a-mi face motoru de 8 valve ca lumea, sau sa cumpoar unu 16v
Skip ads

  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am postat aici semnificatia codului motorului, precum si a caroseriei.

Au am gasit un motor la un bisnitar, adusese o masina din Germania si facuse recarosare, si ii ramasese motorul de pe cea adusa. L-am luat cu 100E, ceea ce mi se pare super putin, chiar daca avea uzura maricica in bloc. De pe el am luat pistoanele, axa si injectoarele, restul am pastrat de pe motorul meu.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GSi a scris:Am postat aici semnificatia codului motorului, precum si a caroseriei.

Au am gasit un motor la un bisnitar, adusese o masina din Germania si facuse recarosare, si ii ramasese motorul de pe cea adusa. L-am luat cu 100E, ceea ce mi se pare super putin, chiar daca avea uzura maricica in bloc. De pe el am luat pistoanele, axa si injectoarele, restul am pastrat de pe motorul meu.

*
Cum stai cu jocul piston-cilindru? Eu cred ca ar fi trebuit posa chiulasa de la alalalt cu totul, s-ar putea ca sectiunile galeriilor sa nu fie identice (de verificat...)
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Jocul e f mic, de fapt l-am segmentat si asa a intra "la fix", in plus compresia e excelenta. Chiulasele sunt identice, ca si galeriile. De fapt intre motoare in afara de axa, pistoane si injectoare nu e nici o diferenta.
Skip ads

  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

Corect !
Bagatzi un Copy-Paste sa le avetzi salvate undeva ...
Cine stie ... poate o sa avetzi nevoie vreodata !
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GSi-ule . . . . de ce esti tu "rau" si spui ca ai facut VW Vento VR6 ????

Stii bine ca avea probleme cu capacu de delcou si nu dadea nici scartz de roti Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad . Hai sa te mai dai acum cu el cu masina in mintile ei . . . . te tine ????

Bafta.

Oricum nu cred ca e pe aici cineva care sa creada ca un C20NE sau SEH face un VR6 DOHC de 2.8 Wink Wink Wink Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GSi a scris:Jocul e f mic, de fapt l-am segmentat si asa a intra "la fix", in plus compresia e excelenta. Chiulasele sunt identice, ca si galeriile. De fapt intre motoare in afara de axa, pistoane si injectoare nu e nici o diferenta.

cred ca difera si calculatorul de la C20NE la SEH
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
CIH_Tuner a scris:GSi-ule . . . . de ce esti tu "rau" si spui ca ai facut VW Vento VR6 ????

Stii bine ca avea probleme cu capacu de delcou si nu dadea nici scartz de roti Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad . Hai sa te mai dai acum cu el cu masina in mintile ei . . . . te tine ????

Bafta.

Oricum nu cred ca e pe aici cineva care sa creada ca un C20NE sau SEH face un VR6 DOHC de 2.8 Wink Wink Wink Wink


Stiu ce probleme avea Vento, intr-adevar avea perioade cand aprinderea nu ii mergea bine, fiecare are probleme la masina si niciuna nu e bine pusa la punct de fiecare data. Chiar vreau sa ma mai dau odata cu el, stiu ca trage mai bine, atunci il lasam la cateva masini acum ar fi bine sa ma tin cu el ... apropo, motorul de pe Vento ala nu e DOHC-ul ci SOHC-ul de 174CP, si masina are cu aproape 20% mai multa greutate ca a mea. Oricum mi-ar trebui aproape 160CP sa ma tin cu el daca e in stare buna. Ai fost pe acolo cand m-am dat? Cine esti ?

roBERT, intr-adevar si calculatorul e putin diferit, de fapt maparea ECU, insa combinarea motorului 20SEH-ului cu calculator de 20NE aduce o pierdere de approx 2CP (m-am documentat, sunt dynoteste care arata chestia asta). Chiptuning-ul acopera din belsug pierderea asta.
Skip ads

  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Te inseli . . . .motorul este DOHC. Nu este 24 de supape dar este DOHC.
Acum poate te tii dupa el dar nu cred ca mai ai vreo sansa sa-l faci. Are cuplu mult mai mare decat tine . . . 6 cilindrii . . . .
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu te supara pe mine dar nu cred ca stii foarte bine despre ce vorbesti. Motorul de pe Golf/Vento VR6 e doar in versiunea SOHC 12V 174CP, mai exista versiunea SOHC 12V 189CP pe VW Corrado si 193CP pe Passat. VR6 DOHC e o generatie mai noua si vine numai cu 24V, 200CP. Cuplul la Vento e de 235Nm, in timp ce la mine e 180Nm inainte de chiptuning si neluand in seama admisia si evacuarea modificate.
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mamaaaa . . . .ma disperi . . . lasa ca te lamureste propretaru' ca yo nu stiu ce vorbesc . . . . E DOHC ! ! !
  • B|shOp-VR6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sal.. eu sunt cel cu Ventoul....

Asa.. cand a fost sa fie.. masina mea avea probleme cu capacul de delcou, dadea scanteie prin el si mergea in 4 cilindrii... Nu au fost cateva masini ci doar o jumate de masina si asta I-a si putin a II-a ca sti ca au venit masini pe contrasens.

Masina mea are motor 2800cc, 174CP, Cuplu: 235Nm cu greutate 1210kg, si e DOHC.. Acum sunt la servici dar cand ajung acasa pun poza dela motor.. scrie pe el:

VR6-DOHC si emblema VW

Peace!
Skip ads

  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Hai ca nu vreau sa ne certam, insa eu stiu ca DOHC-ul a fost introdus in 97' si are 24V si 200CP ... nu inteleg ce sens ar avea DOHC la 12V, mai ales ca are aceeasi putere ca si SOHC-ul. Oricum ideea e ca are 174CP, indiferent de cate axe cu came are. Am zis mai sus ca mi-ar trebui mai multa putere sa ma tin cu tine daca motorul ala e in toate mintile ...

PS: eu tin minte ca ne-am dat de mai multe ori Wink
  • B|shOp-VR6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu a fost de mai multe ori.. o sg data asa de intoarcere dupa ce facusei tu cu golful gti si am venit si eu in spate... ma rog nu conteaza.. atunci m-ai facut

Uite o poza cu motorul.. din pacate nu se vede prea evident DOHC dar cu un mic zoom se distinge
  • B|shOp-VR6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Aici nu poti pune poze?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Motor cu o singura axa cu came = SOHC - single overhead camshaft
Motor cu doua axe cu came = DOHC - double overhead camshaft
Motorul este un V6 are doua axe cu came (arhitectura motoarelor in V nu permite sa fie SOHC) si 12v adicatelea doua valve per piston. Practic sunt doua chiulase fiecare cu cate o axa cu came la fiecare trei cilindri...
Pentru ca a reusit sa bata cu un Opel GSI de 130 cai un VW de 174
GSI primeste toate laudele
Un capac delco nu cred sa coste mai mult de 20 EUR:)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ESTE SOHC adica are un ax cu came pe fiecare rand de cilindri Wink
Daca ar fi DOHC ar avea 4 axe cu came...
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
MAMAAAA ce prostii se debiteaza pe aici . . . . . .

Nu exista V6 cu o singura axa cu came Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked . . . . . Toata gama de motoare V6 de Ford au o singura axa cu came in bloc in mijlocul V-ului de la cilindrii. Granada, Scorpio, Sierra, Taunus 2.0 / 2.3 / 2.6 / 2.8 / 2.9

DOHC nu are nici o legatura cu 4 axe cu came . . . . D vine de la dual in nici un caz de la 4.

Hai bafta,
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu va mai certati degeaba cand exista ATATA documentatie pe net !!!

http://autozine.kyul.net/te...ine_packaging.htm

Cititi aici despre motorul VR6 de la VW

Prima generatie de VR6 cu 2 valve pe cilindru este SOHC conform documentului de mai sus:
"Valve Gear

The first generation VR6 has 2 valves per cylinder, single overhead camshaft (sohc) serving each bank just like any conventional 2-valve V6s, although the 2 camshafts are so close that they look as if a twin-cam design.
"

A doua generatie de VR6 cu 4 valve pe cilindru este dupa cate se pare DOHC conform documentului de mai sus:
"
If it were a conventional V6, it would have needed 4 camshafts, 4 cam-phasing mechanism to implement this. Also required is 2 cylinder blocks and 2 cylinder heads. VR6 needs just half of them.

It is also interesting to see the new VR6 has the same no. of camshaft as its 2-valve predecessor
"

Ce concluzionez eu (sper sa nu supar pe nimeni) este ca SOHC = un ax cu came actioneaza toate valvele unui cilindru. In VR6 vechi acest lucru este adevarat. In VR6 cu 4 valve/cilindru un ax cu came actioneaza toate valvele de admisie pe cand celalalt toate valvele de evacuare, deci un ax cu came ationeaza doar jumatate din valvele unui cilindru, adica doua axe cu came actioneaza asupra valvelor unui singur cilindru. Nu stiu daca acest lucru se cheama DOHC avand in vedere ca sunt tot 2 axe cu came ca si in SOHC-ul cu 12 valve. Se pare ca 2 axe cu came in VR6 12V se cheama SOHC si in VR6 24V s-ar putea sa se cheme DOHC ...

Mai pun ca exista si site-ul http://www.vr6-dohc.de

Conform documentului GSi are dreptate... Daca VR6 este 12V este SOHC.
Daca VR6-le este 24V este DOHC.
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Bai oameni buni . . . . .lasati-ma cu documentatia de pe net. . . .Noi avem masina in curte . . . . Nu are 24V si totusi este DOHC. Daca vreti facem intr-o zi o "sedinta" si venim cu masina sa o vedeti.

Si inca ceva . . . .exista si V6-uri cu o singura axa cu came . . . . vezi FORD.

Hai sa inchidem subiectul ca nu are rost . . . . .
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR