Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut

Asa cum spune si titlul, ma bate gandul pt una din 2014-2015.

Cam ce probleme majore are si la ce sa ma astept ? Stiu ca motorul A20NFT exista si pe Insignia (nu cred ca multa lume a cumparat masini cu motorul asta, dar imi incerc norocul)

Nu am gasit topicuri despre asta, dar sincer m-am cam saturat de motorina... Iar la ce alte masini diesel am in cap acum, cred ma costa 1000E doar manopera la distributie de exemplu (7 lanturi, distributia pe spate, etc...)

Multumesc
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutari! Ai cumparat OPC pana la urma?

Din experienta, am avut 2.0T 260 cai pe In signia B, tinuta 2 ani si 82.000 km. Nu am avut nici un fel de probleme (cutie automata).

Pe de alta parte, am achizitionat si eu un OPC, din 2013, acum, im Septembrie 2021, cu foarte putini km, sub 40.000, masina folosita numai vara, care o voi avea acasa cam in 2 saptamani. Pe mobile.de sunt sub 50 de OPC-uri cu kilometraj mic, asta a fost criteriul meu de cautare. Sunt un pic contrariat de faptul ca din cele 50 de masini, am gasit vreo 8 care au motorul schimbat dupa 30-50.000 km si chiar una cu cutia de viteze schimbata. Sa fie probleme? Sau sunt probleme doar in spatele volanului? Smile

Eu nu am avut niciodata probleme cu Opel, motor, ulei, etc.. dar am gasit in Anglia motoare noi, cu turbina, plug and play, in jurul a 3200 euro, si imi asum acest cost daca se va ivi vreo problema.
Numai bine!
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am cumparat pana la urma, e threadul pe la masina mea.

Cutia se stie ca are probleme din constructie (se incalzeste destul de tare), la mine fostul proprietar a schimbat uleiul in ea la 10-12000 km si uleiul din motor la 5-6000 km. Problemele sunt in spatele volanului si in intervalul de service din Germania, dupa cum stim, acolo cam toate masinile au in carte sa schimbi uleiul la 30000 km , ceea ce e imens pentru un motor 2.0 turbo de 280 de cai pe care il cam alergi cand poti (mai ales daca ai Autobahn), as putea sa spune ca e mult chiar si pentru un 1.9 diesel... Deci asta e problema cu alea din Germania. Eu am luat masina din RO, masina a fost cumparata de noua in Romania, 59000km cand am luat-o, am toate facturile de la reprezentanta, tot ce s-a facut la ea din 2013 pana acum, ma consider norocos.

Partea mai "proasta" e ca masina nu e atat de echipata precum alea din Germania
- nu am led-uri pe spate, nici faruri cu Xenon / AFL din fabrica
- nu am scaunele electrice/cu memorie si retinere laterala electronica si sunt doar jumatate piele (ceea ce pt mine e ok)
- nu am Navi / ecran mare dar i-am pus un Android 10 care arata fix ca originalul
- nu am senzori de parcare pe spate
- nu am sistemul de sunet Infinity (dar nici nu imi trebuie, boxele sunt schimbate cu unele mai performante, si am pus un subwoofer activ foarte mic de la Alpine care face minuni)
- nu am frana de mana electrica

Dar in schimb am:
- stage 2, 333 de cp
- bucsci powerflex antibalans fata spate motor
- short shifter
- admisie RSS cu filtru sport
- kit intercooler Airtec + tevile toate schimbate
- arcuri sport H&R
- teava de inox 71mm after downpipe cu catalizator sport 200 de celule (pusa de mine)

Ce mai am de facut la ea acum este sa-i pun o toba sport de mijloc si sa schimb/repar finala pentru ca urla cam tare

Pentru mine a contat mai mult kilometrajul si seriozitatea vanzatorului decat echiparile de mai sus care nu sunt foarte necesare, decat as spune "nice to have" ca sa nu spun mofturi

Iti recomand sa schimbi uleiul in motor in mai putin de 10k km, si la cutie sa-l schimbi la 2 schimburi de ulei motor (cand ai ajuns la al doilea schimb de ulei motor il schimbi si la cutie). Pretul este infim si manopera la fel
Eu iarna merg cu 0w30 mobil1 si vara cu 5w30 mobil1, cred ca o sa trec pe liqui moly toptec , l-am pus in Vectra C si zici ca nu mai e diesel motorul ala (daramite si cu 217k km).
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ToX, mersi!
Am cumparat si eu acum vreo 3 saptamani, din Germania, 39.000 km, unic proprietar. Am condus pana acasa 2000 km, totul ok. Am deschis si eu un topic la "masina mea".
Apropo de Android, imi poti spune ce ai cumparat? Din tot ce am gasit pe piata, nu poti sa pastrezi butoanele OPC si Sport...
Numai bine!
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai PM.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR